Ja daar gaat dit topic dus niet over.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hvj dshi ntb ntl jweet.
Wát?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:52 schreef TC03 het volgende:
Ik had gedacht dat wel trouwens was
TipTopTopic. A.k.a hendig sjieke topics.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:52 schreef snijder het volgende:
ben er nog steeds niet achter wat TTT betekent
EHV de geksteeeeeh.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:54 schreef Ingridh007 het volgende:
tb, zowel Tilburg als tandenborstel.
Aha, eindelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
TipTopTopic. A.k.a hendig sjieke topics.
Mensen die 't verschil tussen een O en een 0 niet kunnen zijnquote:
Idd, hendig sjieke afkorting. Die is toegestaan door mij.quote:
Nee, maar ik waardeer jouw poging tot humor wel. Met de nadruk op poging.quote:
Nee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef kanaiken het volgende:
zomfgroflmaopenorpenismangopimplmaoskaterwtmissleomgbombageroflcopterffsstfubrbughejbbqpwnd
Zoiets?
Er worden zeer veel woorden afgekortquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee.Hoe kom je daarbij. Lees dit topic even ofzo, pff.
Nee dit is geen grapje, begrijpend lezen moet echt een examenvak wurre.
Ik zie het beginnen met omfgroflmao. Nou, dan weet ik genoeg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Er worden zeer veel woorden afgekort
edit: nee niet alles, heb dit even in zijn geheel overgenomen
Ok, dan nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:02 schreef Merkie het volgende:
Jij doet zinnen afkorten. Terwijl 't topic over afkortingen van woorden gaat
.
Braaf. Koekje voor jou.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:03 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ok, dan niet
Ik haal hem wel weg.
Puikquote:
TussenTijdseToetsquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:52 schreef snijder het volgende:
ben er nog steeds niet achter wat TTT betekent
quote:
Ik heb het topic doorgelezen, brutale vlerk!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoewel jij misschien een redelijke reputatie hebt op Fok, verzoek ik je vriendelijk doch dwingend om even het topic door te lezen.
Zeker te weten, maar dat is een afkorting van een zin. Ik heb het over wurden! Dus één woord wat afgekort wordt. Kennelijk zijn jouw leesvermogens aangetast door overmatig te zweven in Woensel-West.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb het topic doorgelezen, brutale vlerk!
'Stervende hoeren kanker kachel' is prachtig af te korten als 'shkk', maar dat zul jij wel niet met me eens zijn.
Op 'eik' na gaan die er allen mee door, vind ik zelf. De whitelist beslaat momenteel de volgende afkortingen van wurdêh: idd, iig, etc.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:30 schreef jpzegthallo het volgende:
iig, eik,etc.
Ja, ik ben het verschil tussen een O en een 0quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mensen die 't verschil tussen een O en een 0 niet kunnen zijn. Ook zo irritant.
Dialect mien jong.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kan nieteens 'woorden' normaal typen.
sms-berichtquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In een short message service.
SMS-en in de volksmond. Ook wel: 'Ik SMS jou wel even over die natte zeem die op het balkon hangt', of 'Ik zal zien of ik je SMSen kan wanneer ik in het vliegtuig zit naar Rusland om door te geven waar ik de huissleutel gelaten heb'.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
sms-bericht
dus:
short message service bericht
Nee, men hapt primaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef Merkie het volgende:
Dat was niet serieus he, van Cassius. Denk ik.
Stervendehoerenkankerkachel hoort normaal ook één (1) woord te zijn. http://www.spatiegebruik.nl/ . Ds jllie zn allml dm.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeker te weten, maar dat is een afkorting van een zin. Ik heb het over wurden! Dus één woord wat afgekort wordt. Kennelijk zijn jouw leesvermogens aangetast door overmatig te zweven in Woensel-West.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |