Ik heb in ieder geval mijn best gedaan voor wat betreft inbreng in het biathlon-gedeeltequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:11 schreef MiLalaa het volgende:
Ja we zijn hier wel zo ongeveer de enige drie. Ik voel me haast een topic-spammer.
In ieder geval, de mogelijkheid tot inspraak in de werkwijze is er geweest.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval mijn best gedaan voor wat betreft inbreng in het biathlon-gedeelte![]()
Ik vind vooral de combinatie van krachtsinspanning aan de ene en rust en concentratie aan de andere kant fascinerend. Bij de ARD/ZDF komt het regelmatig langs. I wonder why?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef MiLalaa het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd geraakt naar biathlon. Zie het zelden. Maar heb in februari waarschijnlijk genoeg tijd en dan ga ik dus zeker eens kijken. Vind dat schieten altijd al mooi, zou ik zelf ook wel willen doen.
Bij ARD/ZDF is biathlon inderdaad vaste prik, en normaal gesproken ook altijd live te volgen via Eurosport. Alleen nu de African Nations Cup en de Australian Open bezig zijn, hebben ze een ietwat andere programmering.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik vind vooral de combinatie van krachtsinspanning aan de ene en rust en concentratie aan de andere kant fascinerend. Bij de ARD/ZDF komt het regelmatig langs. I wonder why?![]()
Prono wordt vast populairder naarmate de OWS naderen, don''t worry.
Nee, ik verander het niet, ik heb vertrouwen in deze drie. Rusland heeft nog niet veel gepresteerd en Italie redt het net niet denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:55 schreef MiLalaa het volgende:
Je kan nog veranderen hoor Caws. Maar ik vond jouw keuze juist wel goed. Canada is echt heel goed dit jaar, en Amerika doet het altijd wel goed.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:15 schreef komrad het volgende:
Proef ik hier nu een vorm van beinvloeding mijnerzijds
whe hequote:Op donderdag 9 februari 2006 18:56 schreef MiLalaa het volgende:
He Komrad,
Ik wil me er niet perse mee bemoeien hoor, ik weet per slot van rekening niets van biathlon. Maar het viel me op dat jij in je prono Poiree bij de 15km dames individual had. Terwijl sommige anderen Poiree bij de heren 20km hebben staan. Wie is er fout, of zijn er 2 Poirees, mannelijk en vrouwelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |