abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:30:21 #76
66083 Platina
78th Element
pi_34018074
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:27 schreef Richardfun het volgende:
Jezus, het is echt ONMOGELIJK om essence of water te farmen in felwood, bij die toxic horrors. Maakt niet uit welk moment van de dag je daar komt. Ik heb het 's ochtends voor 9 uur wel eens geprobeerd, 's nachts na 1 uur, er lopen ALTIJD wel 3/4 lvl60's rond.
Gast ik heb gisteren op Ragnaros die Deadwood quest gedaan in Felwood, nou die lvl 55 Furbolgs daar doodgefarmd door een stuk of 10 man :/
pi_34018434
Probleem met die toxic horrors in felwood is dat er maar 4 of 5 spawnen of zo, dus als er 4 lvl60's rondlopen ben je vaak te laat
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_34018458
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:12 schreef Janteh het volgende:

[..]

ik heb de mijne zelf gevonden en gebruik hem nu op lvl 60 nog tot ik pattern: truefaith vestments vind natuurlijk
Tsja, ik wacht wel tot ik fatsoenlijk tailoring lvl heb, zit nu op 247. Dan maak ik mijn eigen kleren wel. (Hippie =D)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:53:57 #79
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34018868
Hm Morthill, die truefaith vest gaat hij ook zelf maken middels tailoring .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_34018908
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:53 schreef Appellenflappen het volgende:
Hm Morthill, die truefaith vest gaat hij ook zelf maken middels tailoring .
Snap ik, ik bedoelde ook dat ik dat ook ging doen, was niet helemaal duidelijk in idd =D
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:58:29 #81
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_34020855
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:16 schreef Morthill het volgende:
Kortom, geen echt nuttige status. En aangezien je vervolgens 24.000 moet voor je weer iets nuttigs krijgt,.
Geen 24000 hoor. Slechts 21000
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:59:39 #82
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_34020889
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:38 schreef Migwi het volgende:

[..]

dan had ik nu waarschijnlijk wel al bijna m'n set compleet
Nuja, niet dat DS zo'n geweldige upgrade over GS is, maar goed, je moet iets hebben om naar uit te kijken.

En Zin'rokh heeft mooie attack power + slow attack speed wat geweldig is voor Raptor Strike.
Maar ja, probeer dat een Warrior maar uit te leggen, 99% zijn kut noobs
Ze zouden zelf eens een Hunter serieus moeten spelen voordat ze weer gaan zeveren dat Hunters zo'n wapen niet nodig hebben.
Hunters die melee gaan
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:02:43 #83
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_34020982
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:58 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Geen 24000 hoor. Slechts 21000
En wat heb je aan Exhalted status(dus bij je eigen Faction) ?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:15:48 #84
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_34021280
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:02 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Geen hol

Misschien dat er ooit nog eens speciale quests togevoegd gaan worden, maar zoals het er nu voor staat heb je er echt niks aan
pi_34021411
quote:

[..]

Bij je eigen faction idd geen fuck, bij elke andere faction kun je leuk hun mount natuurlijk. Daarom wil ik Echalted bij Stormwind.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:17:54 #86
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_34025414
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Bij je eigen faction idd geen fuck, bij elke andere faction kun je leuk hun mount natuurlijk. Daarom wil ik Echalted bij Stormwind.

Hve fun met runecloth farmen, en niet weinig
pi_34026605
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Hve fun met runecloth farmen, en niet weinig
Dat heb ik al nodig voor tailoring
pi_34035462
Hm. Echt een vet spel. Kspeel nu 10 dagen gratis met een guest pass. Nu maar hopen dat mijn ouders me straks willen sponsoren. :$
pi_34037318
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Redelijk vaak, dat wel.
En ach, bij ons krijgen applicant/alts Zin'rokh al, dus waarom een hunter niet? Alleen zit Cyndane dan niet meer in NW
in 20 kills of iets dergelijks dat ding nog nooit gezien..maar ja untamed blades gaan tegenwoordig al naar palas..
  zaterdag 14 januari 2006 @ 03:11:04 #90
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_34039165
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef mooiegek het volgende:

[..]

in 20 kills of iets dergelijks dat ding nog nooit gezien..maar ja untamed blades gaan tegenwoordig al naar palas..
Hier dropt ie ook als een bezeten, de meeste warriors hebben tegenwoordig een verzameling 2handers terwijl de casters en healers op restjes moeten wachten
pi_34040708
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:59 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Hunters die melee gaan
Oh ja, sorry, was vergeten dat jij natuurlijk zo'n über Hunter speelt die nooit in melee combat is.
Tja, sorry, zulke Hunters zijn er maar een paar, zeg...1% van de hele Hunter community, so forgive me for being one of that other 99%
pi_34040765
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat ligt ook maar aan je Race.
Alliance side kunnen alleen Gnomes en Dwarves alles berijden (stupid if you'd ask me, wtf moet zo'n retarded kabouter op een Sabretiger of Horse, pffft, not to mention it looks incredibly(!!) stupid)
Humans en Night Elves kunnen geen Mechanostriders hebben.
Horde side kunnen alleen Taurens op de Kodo Beasts rijden en nergens anders op, de andere 3 races kunnen wel op de elkaars mount rijden afaik

Ik neem aan dat je dan een Night Elf bent? Aangezien elke andere player die een cross-faction Mount wilt voor de Sabretiger gaat
  zaterdag 14 januari 2006 @ 10:14:30 #93
66083 Platina
78th Element
pi_34041148
Horde ook op wolfs, sinds 1.8 ofzo
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:07:32 #94
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_34041770
quote:

[..]

Dus ik begrijp dat je de signets die je voor de AQ War Effort krijgt weer gewoon moet inleveren voor meer items ipv rep. Ben nu honored bij alle 4 factions (Alliance), dit kan ik dus mooi zo laten? Hoef nu niet echt een andere mount, ik spaar wel gewoon cash voor de epic mount.
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_34042095
Gaat er niet om of het er stom uit ziet, maar jullie zijn gewoon veel te zwaar om op zo'n tere soepkip te passen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_34042218
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 09:20 schreef Migwi het volgende:

[..]

Dat ligt ook maar aan je Race.
Alliance side kunnen alleen Gnomes en Dwarves alles berijden (stupid if you'd ask me, wtf moet zo'n retarded kabouter op een Sabretiger of Horse, pffft, not to mention it looks incredibly(!!) stupid)
Humans en Night Elves kunnen geen Mechanostriders hebben.
Horde side kunnen alleen Taurens op de Kodo Beasts rijden en nergens anders op, de andere 3 races kunnen wel op de elkaars mount rijden afaik

Ik neem aan dat je dan een Night Elf bent? Aangezien elke andere player die een cross-faction Mount wilt voor de Sabretiger gaat
Nope, ben gnome. Ben lvl 50 en friendly met Darnassus, ik ga daar nooit Exhalted worden. SW is al bijna Revered. Ik vindt die Mechanostrider gewoon niet cool. (Tenzij het een commander mount is natuurlijk)
pi_34042390
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:16 schreef borisz het volgende:

[..]

alliance dit keer, heb genoeg horde gespeeld

ook nog is een paladin

Zelfs op ahn qiraj(oid) staan er 30 mensen voor je
Ik heb juist ff genoeg van de alliance kant

M'n vriend heeft me erin gesleurd, dus maakte ik maar een char aan op de server van zn paladin en natuurlijk op alliance.. Maar ik zou toch nooit met die paladin samen kunnen spelen aangezien ze op hetzelfde account staan..

Later heb ik mijn eigen account gekocht, heeft hij een alt op gemaakt, zodat we in iedergeval samen kunnen spelen .. Ook heb ik op m'n eigen account een alli mage op die server gemaakt, voor het geval ik geen zin heb in warrior en hij geen zin heeft in rogue..

Toen heb ik een nightelf Druid geprobeerd maar toen vond ik de alliance quests niks meer aan..

Toen Ahn Qiraj kwam heb ik daar maar een Tauren Druidje op gemaakt en vind het wel leuk daar. Enige probleem is, ik zit in een guild die de ambitie 10 levels per week heeft.. En dat wordt voor mij dus wel wat lastiger aangezien ik de horde quests nog niet echt ken..
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
pi_34042487
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:40 schreef Xinouth het volgende:

[..]

Ik heb juist ff genoeg van de alliance kant

M'n vriend heeft me erin gesleurd, dus maakte ik maar een char aan op de server van zn paladin en natuurlijk op alliance.. Maar ik zou toch nooit met die paladin samen kunnen spelen aangezien ze op hetzelfde account staan..

Later heb ik mijn eigen account gekocht, heeft hij een alt op gemaakt, zodat we in iedergeval samen kunnen spelen .. Ook heb ik op m'n eigen account een alli mage op die server gemaakt, voor het geval ik geen zin heb in warrior en hij geen zin heeft in rogue..

Toen heb ik een nightelf Druid geprobeerd maar toen vond ik de alliance quests niks meer aan..

Toen Ahn Qiraj kwam heb ik daar maar een Tauren Druidje op gemaakt en vind het wel leuk daar. Enige probleem is, ik zit in een guild die de ambitie 10 levels per week heeft.. En dat wordt voor mij dus wel wat lastiger aangezien ik de horde quests nog niet echt ken..
10 lvls per week lukt je de eerste 3 weken mss prima. Daarna wordt het toch lastig, in 6 weken lvl 60 is namelijk gewoon ziek. Ik zit na bijna 9 weken nu op lvl 50, en dan ben ik welliswaar casual speler, heb maar 3x 10+ uur achter elkaar gespeeld. Ik denk dat na 8 weken lvl 60 te doen is, maar je bent toch snel 8 uur bezig per lvl vanaf lvl 50. Ik ga geen 80 uur in een week spelen =D
pi_34043956
Heb 4 weken geleden toch maar weer mijn gamecard geactiveerd en sindsdien dus 1x 30minuten gespeeld. Na in het begin te veel te hebben gespeeld kan het me allemaal niet meer boeien....
pi_34046152
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Richardfun het volgende:
Hij heeft het er denk ik over dat je volgens hem niet te veel op lvl41/51 BG moet doen, omdat je dan het BG team benadeelt of zo...
boeiend, hij betaalt voorhet spelletje, evenveel als ieder ander dus evenveel recht om te BG'en.
Als je dat niet wiltmote je maar premade group gaan en niet PuGgen. Simple.
life is a game....and im winning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')