Het hangt al, het ziet er prachtig uit. Kippenvelopwekkend, zou ik het bijna noemen. Maar dat komt natuurlijk voornamelijk door de totstandkoming van dit stukje techniek.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
En dan hang je je was eraan en dondert alles naar beneden.![]()
Natte was is zwaar hoor,vergis je niet.
Waarom koopje niet zo'n staand droogrek.Die hoef je niet helemaal uit te klappen en neemt dus niet zoveel ruimte in beslag.![]()
Juig niet te vroeg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het hangt al, het ziet er prachtig uit. Kippenvelopwekkend, zou ik het bijna noemen. Maar dat komt natuurlijk voornamelijk door de totstandkoming van dit stukje techniek.
Bovendien heb je nu eer van je werk. Kom daar maar eens om met zo'n uitklaprekje van de Blokker, dat levert enkel getier en beklemde vingers op.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:38 schreef Stofje het volgende:
Het hangt al, het ziet er prachtig uit. Kippenvelopwekkend, zou ik het bijna noemen. Maar dat komt natuurlijk voornamelijk door de totstandkoming van dit stukje techniek.
Ik zou dit topic bijna tot TTT promoveren, zó trots ben ik op mijn verrichte arbeid. Ik vermoed dat ik goed zal slapen vannacht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bovendien heb je nu eer van je werk. Kom daar maar eens om met zo'n uitklaprekje van de Blokker, dat levert enkel getier en beklemde vingers op.
Je bed staat niet onder [voornoemd zelfgeklust rekje met was eraan], mag ik hopen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef Stofje het volgende:
Ik zou dit topic bijna tot TTT promoveren, zó trots ben ik op mijn verrichte arbeid. Ik vermoed dat ik goed zal slapen vannacht.
Nee. Maar dat is wel m'n enige angst. M'n TV staat er wel onderquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je bed staat niet onder [voornoemd zelfgeklust rekje met was eraan], mag ik hopen?
Dat is dan wel weer prima, dan droogt de was des te sneller.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:46 schreef Stofje het volgende:
Nee. Maar dat is wel m'n enige angst. M'n TV staat er wel onder.
Onbekend. Maar dat het als 'prima' gekwalificeerd wordt, is een pak van m'n hart.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer prima, dan droogt de was des te sneller.
Dat zou ik maar niet zo laten als ik jou was.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is wel m'n enige angst. M'n TV staat er wel onder.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet zo laten als ik jou was.Echt niet.
verkapte "ik-heb-een-grote-kamer" postquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik span altijd een touw van een meter of 8 in mijn kamer..
Bite me.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:53 schreef mcDavid het volgende:
verkapte "ik-heb-een-grote-kamer" post
of hij spant in im het vierkant... elke hoek een puntquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
verkapte "ik-heb-een-grote-kamer" post
Het regentquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom hang je het niet gewoon uit het raam ?
Jeh dusquote:
Maar het is toch ook de bedoeling dat de kleren gruwelijk nat worden ?quote:
Ik heb hem sinds zijn laatste post in dit topic niet meer online gezien. Ik ben bang dat hij géén rekening heeft gehouden met het hefboomeffect en bedolven is onder zijn wasgoed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:19 schreef NJ het volgende:
Denk je eraan dat je de zwaarste kleding het dichtst bij de muur hangt? In verband met het 'hefboomeffect' en de krachten die uitge-oefend worden op je wasknijpers.
Tevens, als je het aantal wasknijpers zo vergroot dat je ze tot het einde van de ijzers hebt zitten (waar dat puntje omhoog zit) dan bereik je extra stevigheid omdat de wasknijpers moeilijker schuiven.
Maar vooral het eerste punt is zeer belangrijk met het oog op tv-behoud.
Dank je, NJ.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef NJ het volgende:
Dat is nog eens handig Pool!
Je kan wel zien dat jouw room gepimpt is.
Heracles?!?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Dank je, NJ. [afbeelding]
En die sjaal heb ik laten drogen, zodat de fik er dadelijk beter in kan. ()
Jawel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef BrauN het volgende:
Pool! Nee!
Dat sjaaltje is toch niet écht van jou hè?
Dat was dan ook de reden dat ik de was niet aan de deur hing. Ik moest bier drinken en kijken bij een degradatiekandidaat met titelaspiraties, die uitgerangeerde internationals aantrokken om in de top mee te kunnen doen. Affijn, dát is offtopic. Mijn was is prachtig droog, nu, de TV werkt nog, De Rat kalenders zijn intact gebleven en m'n persoonlijke trots op deze actie is nog steeds ongekend.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds zijn laatste post in dit topic niet meer online gezien. Ik ben bang dat hij géén rekening heeft gehouden met het hefboomeffect en bedolven is onder zijn wasgoed.![]()
Maar we hebben jullie gisteravond toch mooi effe billekoek gegeven... 1-2.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat was dan ook de reden dat ik de was niet aan de deur hing. Ik moest bier drinken en kijken bij een degradatiekandidaat met titelaspiraties, die uitgerangeerde internationals aantrokken om in de top mee te kunnen doen. Affijn, dát is offtopic. Mijn was is prachtig droog, nu, de TV werkt nog, De Rat kalenders zijn intact gebleven en m'n persoonlijke trots op deze actie is nog steeds ongekend.
Moeite doen voor een OP is aan jou vaak niet besteed inderdaad. En vervolgens ga je dan huilen in FB.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |