quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:38 schreef SouthernSun het volgende:[..]
hehe ik zat 2 jaar geleden ook op aranypart met gogo. nadeel aan siofok vond ik wel dat je geen zekerheid op mooi weer hebt. taxi is btw 2 euro ongeveer.
qua uitgaan heb je een aantal kroegen en discotheken. op de boulevard zit de renegade, erg gezellig, maar vaak veel te druk zodat je je kont niet kan keren. achter de renegade op cola beach zit spaghettihouse. vond ik erg goed te doen, wel gezellig.
er zijn 2 discotheken, de palace en flort. palace heeft een groot buitenterras en de discotheek bestaat uit 2 verdiepingen en op de 3e een stripclub
![]()
ze draaien hier voornamelijk (hard_trance.
flort heeft ook regelmatig leuke dj's. dan weer hiphop, dan weer dance. vond dit een hele leuke discotheek. dan heb je ook nog de locomotion wat een beetje de nederlandse toko is, maar hier vond ik weinig aan. met name doordat het er tyfuswarm is.
siofok zelf vond ik vrij weinig aan eigenlijk overdag. je kunt er wel n beetje rondbanjeren maar ik had het vrij snel gezien. uit eten kun je dr wel prima. voor 6 euro heb je een flinke maaltijd met drinken....ideaal. halve liter met uitgaan was zo'n 2 euro als ik het me goed herinner.
al met al heb ik me prima vermaakt, maar je zal me dr niet terug zien
Wij gingen vaak naar de Locomotion: inderdaad te warm voor woorden. Maar wel gezellig, er waren ook al mensen die ik uit Nederland al kende dus met een hele groep op stap
![]()
Verder vond ik de Bacardi bar aan de boulevard leuk, omdat ze daar lekkere cocktails hadden
Wij hadden de eerste paar dagen koud weer, beetje zitten verkleumen (je neemt geen dikke jas mee op zomervakantie
![]()
). Daarna werd het prachtig weer, 25/30 graden, zon, etc. Je hebt daar inderdaad weinig zekerheid mee..
Eten vond ik het beste bij Amigo: een eindje teruglopen vanaf het centrale busstation in Siofok (de andere kant op dan de watertoren aan die weg). Heel veel keus (vooral voor Hongaarse begrippen; op die kaarten stonden soms maar 6 gerechten), pizza, pasta, vlees, vis, alles, en niet duur (korting met gogo-pas) en lekker
![]()
Siofok zelf is inderdaad weinig. Een verschrikkelijk centrum met winkels vol met synthetische kleding, *ril*. Lekker relaxen aan het Balatonmeer is dan beter
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.