doet me denken aan die Feyenoord-Ajax in 1994, die helemaal verregend was en waar Gaston Taument uiteindelijk de winnende treffer scoordequote:
Onderbouw waarom jij ook maar 1 snik beter bent dan mij....quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Voetbal is voor tuig met minder hersencellen dan hun leeftijd
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
doet me denken aan die Feyenoord-Ajax in 1994, die helemaal verregend was en waar Gaston Taument uiteindelijk de winnende treffer scoorde
Omdat het beter dan ik is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:42 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Onderbouw waarom jij ook maar 1 snik beter bent dan mij....
... hoeft niet hoor. Beter dan mij kan namelijk ook, nep taalkundig expert.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Omdat het beter dan ik is.
Ga nu maar weer verder voetbalplaatjes sparen.![]()
Sterf, leernicht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Voetbal is voor tuig met minder hersencellen dan hun leeftijd
nee dat kan nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
... hoeft niet hoor. Beter dan mij kan namelijk ook, nep taalkundig expert.
Je bent gewoon quasi-intelligent en probeert je vast te houden aan eigen hersenspinsels.
Jij bent stoer. Kruip nu maar weer in je hol en ga je leven uitzitten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Omdat het beter dan ik is.
Ga nu maar weer verder voetbalplaatjes sparen.![]()
Ga squashen of golfen vent.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Uit de reacties op mijn post blijkt maar weer het gemiddelde niveau van de voetbalfan.
Mensen die denken dat voetbal de enige sport is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:00 schreef Jajong het volgende:
Mensen die hierover klagen zijn dik en/of motorisch gestoord. Ergo, gefrustreerd over t feit dat ze nooit normaal kunnen sporten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |