doet me denken aan die Feyenoord-Ajax in 1994, die helemaal verregend was en waar Gaston Taument uiteindelijk de winnende treffer scoordequote:
Onderbouw waarom jij ook maar 1 snik beter bent dan mij....quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Voetbal is voor tuig met minder hersencellen dan hun leeftijd
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
doet me denken aan die Feyenoord-Ajax in 1994, die helemaal verregend was en waar Gaston Taument uiteindelijk de winnende treffer scoorde
Omdat het beter dan ik is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:42 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Onderbouw waarom jij ook maar 1 snik beter bent dan mij....
... hoeft niet hoor. Beter dan mij kan namelijk ook, nep taalkundig expert.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Omdat het beter dan ik is.
Ga nu maar weer verder voetbalplaatjes sparen.![]()
Sterf, leernicht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Voetbal is voor tuig met minder hersencellen dan hun leeftijd
nee dat kan nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
... hoeft niet hoor. Beter dan mij kan namelijk ook, nep taalkundig expert.
Je bent gewoon quasi-intelligent en probeert je vast te houden aan eigen hersenspinsels.
Jij bent stoer. Kruip nu maar weer in je hol en ga je leven uitzitten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Omdat het beter dan ik is.
Ga nu maar weer verder voetbalplaatjes sparen.![]()
Ga squashen of golfen vent.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Uit de reacties op mijn post blijkt maar weer het gemiddelde niveau van de voetbalfan.
Mensen die denken dat voetbal de enige sport is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:00 schreef Jajong het volgende:
Mensen die hierover klagen zijn dik en/of motorisch gestoord. Ergo, gefrustreerd over t feit dat ze nooit normaal kunnen sporten
Dan ben je geen manquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek, ik weet nog steeds niet wat buitenspel is....
En nee das geen grapsje
Jongens die zeggen dat je geen man bent als je niet naar voetbal kijktquote:
Nee, ik heb het als je niet weet wat buitenspel is...quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jongens die zeggen dat je geen man bent als je niet naar voetbal kijkt
Je vind het gewoon geil om naar die mannen te kijken, smeerlap
Die jongens hebben gelijk ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jongens die zeggen dat je geen man bent als je niet naar voetbal kijkt
Je vind het gewoon geil om naar die mannen te kijken, smeerlap
Anti-commercie huilie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:50 schreef Cryonic het volgende:
Voetbal zelf is leuk. Alle ophef er omheen en de commercie maakt dat ik het ben gaan haten.
Sterf, alles dood relativerende kneus. Fok is hendig sjiek, beetje letters indrukken en ze dan op een beeldschermpje in andere vorm tevoorschijn toveren, nou wat een bezigheid.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef Xebber het volgende:
Voetbal...
Achter een balletje aan rennen om hem vervolgens weer weg te trappen. Nou! Wat een sport!
Is deze "grap" nieuw? Ik heb hem echt nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef Xebber het volgende:
Voetbal...
Achter een balletje aan rennen om hem vervolgens weer weg te trappen. Nou! Wat een sport!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |