Dit hoort duidelijk niet zo te zijn, en ik heb het zelf niet gekocht, dat heeft me moeder gedaan... Als het aan mij lag dan kwam er wel wat beters in huis.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:10 schreef lurf_doctor het volgende:
Als je goedkope zut koop moet je niet klagen dat het nergens naar smaakt.
Kwaliteit verwacht ik ook niet, kost immers ook bijna niets. Maar zoveel champignons is gewoon goorquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:12 schreef beestjuh het volgende:
AldiWat verwacht je dan, kwaliteit? Dubbeltje, eerste rang en zo werkt het dus niet
Geeft de term "moddereters" wel een geinige dimensiequote:Op woensdag 11 januari 2006 15:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit hoort duidelijk niet zo te zijn, en ik heb het zelf niet gekocht, dat heeft me moeder gedaan... Als het aan mij lag dan kwam er wel wat beters in huis.
Dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan bij de productiequote:Op woensdag 11 januari 2006 15:15 schreef MaLo het volgende:
Dit moet een hoax zijn.
Soep is ALTIJD een stuk minder gevuld dan op het plaatje op de verpakking
Tja, niets gaat boven zelfgemaakt inderdaad. Maar daar had ik simpelweg geen tijd voor, als je het zelf maakt dan ben je er zo een paar uur mee bezig. En bovendien had ik ook niet alle ingrediënten in huis om het zelf te kunnen maken. En cup-a-soup wordt ik nooit zat van...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:18 schreef Vipers het volgende:
Maak zelf een soepie, of neem een cup-a-soup![]()
Inderdaad, het lijkt wel wat op de saus die altijd over jäger schnitzels zitquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:22 schreef Waxxer het volgende:
Dat zijn gewoon champignons in saus....Nou ja, daar komt het uiteindelijk op neer dan dus want maar.
Die Goulash saus bedoel je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt wel wat op de saus die altijd over jäger schnitzels zit
Heb ik ook gedaan, dit was het eerste bord. De rest wat nog over was heb ik in de container gepleurt omdat het gewoon te goor was om te eten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:24 schreef skiczukie het volgende:
Je had ook even moeten roeren, anders heb je alles onderin dat blik liggen.
Had je niet toevallig nog een schnitzeltje in de koelkast?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt wel wat op de saus die altijd over jäger schnitzels zit
Nee, dat niet nee. Maar ik gebruikte dat van schnitzels ook maar als voorbeeld, denk namelijk niet dat het erg lekker is als je goulash soep over een schnitzel heen doetquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Had je niet toevallig nog een schnitzeltje in de koelkast?![]()
Waarom heb je de champignons niet eruit gegooid en de rest opgegetenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, dat niet nee. Maar ik gebruikte dat van schnitzels ook maar als voorbeeld, denk namelijk niet dat het erg lekker is als je goulash soep over een schnitzel heen doet![]()
Ga lekker wachten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:29 schreef Waxxer het volgende:
.....het wachten is nu op een nieuw topic van iemand die goulash soep kocht waar helemaal geen champignons in zaten!![]()
![]()
Omdat de smaak van die champignons al door de soep getrokken was. Het heeft immers al een tijd in dat blik gestaan. Komt er dus op neer dat de hele soep naar die gore champignons smaakte...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:32 schreef Vipers het volgende:
[..]
Waarom heb je de champignons niet eruit gegooid en de rest opgegeten![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Omdat de smaak van die champignons al door de soep getrokken was. Het heeft immers al een tijd in dat blik gestaan. Komt er dus op neer dat de hele soep naar die gore champignons smaakte...
Champignons zijn lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Omdat de smaak van die champignons al door de soep getrokken was. Het heeft immers al een tijd in dat blik gestaan. Komt er dus op neer dat de hele soep naar die gore champignons smaakte...
quote:
Dealquote:
Normaal gesproken vind ik ze ook niet vies, maar deze champignons waren echt niet te vreten... Ze waren ook heel erg drapperig en slap.quote:
Drapperig en slap heb ik ze het liefste.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Normaal gesproken vind ik ze ook niet vies, maar deze champignons waren echt niet te vreten... Ze waren ook heel erg drapperig en slap.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Drapperig en slap heb ik ze het liefste.
Als jij die twee dingen kunt zijn betekent dat eeuwige liefde van mijn kant.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:40 schreef Poncho het volgende:
[..]
Drapperig en slap heb ik ze het liefste.
quote:Geslacht: Vrouw
Ja, die doet immers altijd de boodschappen. Maar ik zeg wel even tegen haar dat zie die soep niet meer bij de Aldi moet kopen. Net zoals filet americain bij de Aldi, ook niet te vreten.quote:
Je moeder koopt wel veel bij de Aldi, misschien eens een andere winkel nemenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, die doet immers altijd de boodschappen. Maar ik zeg wel even tegen haar dat zie die soep niet meer bij de Aldi moet kopen. Net zoals filet americain bij de Aldi, ook niet te vreten.
Nee klopt, da's net oude puddingquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, die doet immers altijd de boodschappen. Maar ik zeg wel even tegen haar dat zie die soep niet meer bij de Aldi moet kopen. Net zoals filet americain bij de Aldi, ook niet te vreten.
Oude pudding, zo heb ik het het liefste.quote:
Damm voor mij hoeft het niet meer jij bent veel eisendquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oude pudding, zo heb ik het het liefste.
Kut. Mijn ideale vent, wat doe je.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:45 schreef Vipers het volgende:
[..]
Damm voor mij hoeft het niet meer jij bent veel eisend![]()
![]()
Neem eens een foto, en heeft die ook zoveel champignonsquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:48 schreef Steve-O het volgende:
Je moet die minestronen soep dan is proberen is nog ranzigere
De naam zegt me eigenlijk al genoeg, die soep zou ik dus sowieso al niet kopen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:52 schreef Steve-O het volgende:
Die soep was helaas eenmalig geen pic's dus
Zeker, pizza's van de Aldi vind ik bijvoorbeeld wel erg lekker. Maar sommige dingen kun je gewoon beter bij de C1000 ofzo halen, voor goulash soep geldt dat dus ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:59 schreef DeWaasheid het volgende:
Aldi heeft anders best goede dingen ook (maargoed ook slechte dingen)
En hoe denkt Termie over de rookworst van de Hema?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeker, pizza's van de Aldi vind ik bijvoorbeeld wel erg lekker. Maar sommige dingen kun je gewoon beter bij de C1000 ofzo halen, voor goulash soep geldt dat dus ook
* Noteert: Goulash soep van de C1000 en Pizza's van de Aldi rookworst van de Hema check.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeker, pizza's van de Aldi vind ik bijvoorbeeld wel erg lekker. Maar sommige dingen kun je gewoon beter bij de C1000 ofzo halen, voor goulash soep geldt dat dus ook
Wel lekker hoor, vooral de broodjes rookworst zijn geweldigquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En hoe denkt Termie over de rookworst van de Hema?![]()
Echt welquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel lekker hoor, vooral de broodjes rookworst zijn geweldig![]()
ski voor president.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef Ulreazj het volgende:
Ski, ik ga met je mee.
Akkoord.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik als z'n minister van propaganda.
Moet ik dat script voor die remake van Triumph des Willens dan maar wegflikkeren?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef skiczukie het volgende:
Sorrie, ik richt Groep Skiczuk op.
Stuur eens?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Moet ik dat script voor die remake van Triumph des Willens dan maar wegflikkeren?
Stuur mij ook eens ?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Moet ik dat script voor die remake van Triumph des Willens dan maar wegflikkeren?
Het hele stuk, of alleen dat waar je de "final solution" voor vervelende nerts voorstelt?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:04 schreef skiczukie het volgende:
Stuur eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |