Doe het danquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:23 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
Welke idioot is op het idee gekomen om 5 dagen per week een draaiorgel op zuidplein neer te pleuren!!!! echt ik vindt dat zulke enorme klote herrie!! en dan staan er 2 van die lapswanzen met zo'n bakkie geld te schudden heel de tijd, alsof ze niks beters te doen hebben!!! Op zo'n manier kan ik ook geld verdienen!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:27 schreef Razor21 het volgende:
Ah ik weet nog een leuke matige grap![]()
Ga naar buiten en gooi 50 cent in dat bakkie
Vervolgens ga je op het draai orgel staan en begint te springen zodat hij helemaal stuk gaat.
Die man zo van hey wat doe je?![]()
jij zo van hey ik had hem toch van je gekocht?![]()
![]()
Man zoeen muziekinstument kan toch geen 50cent spelen... das veelste nieuwerwetse muziek...... je weet tochquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:27 schreef Razor21 het volgende:
Vervolgens ga je op het draai orgel staan en begint te springen zodat hij helemaal stuk gaat.
![]()
En dan nog toevoegen dat je het een koopje vondquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:27 schreef Razor21 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:23 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
Welke idioot is op het idee gekomen om 5 dagen per week een draaiorgel op zuidplein neer te pleuren!!!!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:23 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
2 van die lapswanzen met zo'n bakkie geld
Eeuwige retorische vragen altijdquote:
Met een Abraham M-1? zekersquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Das toch genieten geblazen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
nah, bij geluidsbarbaren overwint het gezonde verstand, niet de nostalgiequote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef renz0r het volgende:
Hollandsche glorie....Cultuurbarbaar!
ik heb nog liever een bebaarde moslim die op z'n citertje speelt terwijl hij een schaap slacht voor het offerfeest dan een draaiorgel!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef renz0r het volgende:
Hollandsche glorie....Cultuurbarbaar!
ho ho don't push it dudequote:Op woensdag 11 januari 2006 14:51 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
ik heb nog liever een bebaarde moslim die op z'n citertje speelt terwijl hij een schaap slacht voor het offerfeest dan een draaiorgel!!!
Ik hoop echt dat je zelf inziet dat dit nergens op slaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:51 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
ik heb nog liever een bebaarde moslim die op z'n citertje speelt terwijl hij een schaap slacht voor het offerfeest dan een draaiorgel!!!
je vaderquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:55 schreef Maikuuul het volgende:
Hebje hier ook soms in Maastricht
Die gast heeft zoeen zwart hoedje en een bakje met geld.
Maar die gast rijd toch wel in een dikke mercedesen nee das geen grap
tjah, kampers wat wil je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:55 schreef Maikuuul het volgende:
Hebje hier ook soms in Maastricht
Die gast heeft zoeen zwart hoedje en een bakje met geld.
Maar die gast rijd toch wel in een dikke mercedesen nee das geen grap
Nou, als ik zijn geld hadquote:
jeweetquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nou, als ik zijn geld had
En die gast heeft ook reuma ofzo aan zijn handen, die auto is helemaal aangepast
dus nu moet ik medelijden hebben omdat ie bedelt en een aangepaste mercedes heeft? maarja alles beter dan een draaiorgelquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nou, als ik zijn geld had
En die gast heeft ook reuma ofzo aan zijn handen, die auto is helemaal aangepast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |