abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33968677
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jawel. Jij weet toch ook wel van iedereen die je van gezicht kent of ze crimineel zijn of niet.
Hehe inderdaad.
Ik heb alleen net wat meer informatie dan Meki.
pi_33968757
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:36 schreef Bayer het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Kevin, weet jij dat? Is het een overtreding of een misdrijf?
[..]

Mjah, dat had Salah eigenlijk ook moeten doen..
[..]

Horror. Daarom zijn de boetes/straffen betrekkelijk hoog.
[..]

Kevin?
[..]

Dat is ook het punt waar ik over val.
Hardrijden is een overtreding en geen misdrijf.
Vluchten voor de politie (ingevolge de wet mulder) is ook geen misdrijf.
pi_33968828
Juridisch inderdaad niet. Ik vind het wel beiden misdadig. In mijn ogen was die vent dus crimineel.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33968909
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Juridisch inderdaad niet. Ik vind het wel beiden misdadig. In mijn ogen was die vent dus crimineel.
Ik begrijp wat je bedoelt.
Opmerkelijk vind ik alleen de reacties van de 'vrienden' van hem op dat marokko forum waairn ze stellen dat hij nog nooit met de politie in aanraking gekomen is en nooit wat fout deed.
pi_33968917
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Juridisch inderdaad niet.
En dus was Salah gisteravond gewoon thuisgekomen met prent en zonder blok.

Tenminste, als ie was blijven staan that is..
pi_33968999
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:54 schreef Razor21 het volgende:
Update: Uit reacties op Marokkaanse fora zou blijken dat het slachtoffer op de vlucht sloeg danwel hard wegreed, omdat zijn scooter behoorlijk opgevoerd was. Er zou een 180cc-blok onder hebben gezeten. De jongen, Salah (met een profiel op Partypeeps2000), zou binnenkort 18 jaar zijn geworden. (Op Partypoops staat ook een soort herdenkingsprofiel).

Woede in Slotervaart na dood scooterrijder

Wat zal ik hiervan zeggen?
dat doet iedereen. Iedereen die een scooter heeft doet dat
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33969026
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:46 schreef Meki het volgende:
Iedereen die een scooter heeft doet dat
Mag niet.
pi_33969043
quote:

[..]

Iedereen met een scooter voert hem op en vlucht voor de politie? Ik weet niet in wat voor kringen jij verkeert.. (of eigenlijk wel).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:50:09 #159
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33969108
quote:

[..]

Wat wegrijden voor de politie? Ik nog nooit gedaan omdat ik mijn brommer ook niet had opgevoerd.
Ik kan er echt niet mee zitten met deze gast en z'n matties

Altijd meteen dat verdedigen van een Marrokaan "Nee hij deed nooit wat" en "Hij was geen crimineel"

Donder op zeg dat soort gasten die dat roepen mogen van mij ook opgepakt worden.
Altijd meteen weer rellen plegen enz.

Tiijd dat ze eens wakker worden in Den Haag en dat ze de bezem even door Nederland halen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_33969123
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Iedereen met een scooter voert hem op en vlucht voor de politie? Ik weet niet in wat voor kringen jij verkeert.. (of eigenlijk wel).
Ja herrinner jij nog de 2 aanslagen op de Politiebureau´s na een dood van een Nederlandse jongen
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:51:05 #161
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33969131
En wedden dat er nu ook een stille tocht moet komen?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_33969152
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:51 schreef Razor21 het volgende:
En wedden dat er nu ook een stille tocht moet komen?
Wij organiseren hier volgende maand een tocht voor hem.

carnaval
pi_33969153
quote:

[..]

Dus als iedereen moslims discrimineert en in elkaar mept is dat ook geen enkel probleem? Iedereen doet het immers.
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:52:10 #164
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33969161
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja herrinner jij nog de 2 aanslagen op de Politiebureau´s na een dood van een Nederlandse jongen
Die vluchte op z'n fiets weg...omdat hij had ingebroken...ook geen medelijden mee
pi_33969176
quote:

[..]

Wat heeft dat hiermee te maken?
pi_33969185
quote:
Je lult er omheen Meki. Als Salah was blijven staan en de prent in ontvangst had genomen had hij nu nog geleefd. Als je geen crimineel bent heb je toch niks te vrezen? Hoef je er ook niet vandoor.
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:54:22 #167
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33969223
quote:

[..]

Die opmerking zegt wel wat over je referentiekader.

Ik denk trouwens dat de reacties precies hetzelfde zouden zijn als het een nederlander geweest was. Alleen kon je het woordje "kutmarrokaan" dan vervangen door "tokkie".

Sommige groepen hebben namelijk minder moeite met zelfkritiek.
Vampire Romance O+
pi_33969234
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:19 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Volgens mij is hij zelf de idioot en de hond. Hij rijdt zelf roch op dat ding en slaat zelf op de vlucht voor de politie? Nou is het een dooie hond

Ik weet niet hoor, maar over het algemeen heb ik weinig respect voor dode criminelen
Die jongen was helemaal geen crimineel, hij had alleen een 180cc blokje onder zijn gilera dna gehangen. Eigenlijk vind ik dat best slim, als je nagaat dat je daarmee makkelijk de 130 moet kunnen halen ben je uiteindelijk goedkoper uit en je hebt minder onderhoud dan waneer je er allemaal 70cc (malossi/hebo/polini) onderdelen onder gaat gooien.
Je scooter wordt toch wel in beslag genomen als je ermee rijd, dus ik denk dat hij zoiets had van "als ik het doe, doe ik het gelijk goed ook'.

Maar goed, blijkbaar kon hij dus niet met het vermogen en de zenuwen van een achtervolging omgaan. En neem van mij aan, het geeft een grote adrenalinekick
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:57:12 #169
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33969291
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:54 schreef t0y het volgende:

[..]

Wat een onzin post is dit weer zeg. Die jongen was helemaal geen crimineel, hij had alleen een 180cc blokje onder zijn gilera dna gehangen. Eigenlijk vind ik dat best slim, als je nagaat dat je daarmee makkelijk de 130 moet kunnen halen ben je uiteindelijk goedkoper uit en je hebt minder onderhoud dan waneer je er allemaal 70cc (malossi/hebo/polini) onderdelen onder gaat gooien.
Je scooter wordt toch wel in beslag genomen als je ermee rijd, dus ik denk dat hij zoiets had van "als ik het doe, doe ik het gelijk goed ook'.

Maar goed, blijkbaar kon hij dus niet met de het vermogen en de zenuwen van een achtervolging (en ik weet als geen ander hoe dat is) omgaan.
Ik vind je zo stoer ik wil je aanraken
pi_33969305
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:54 schreef t0y het volgende:

[..]

Wat een onzin post is dit weer zeg. Die jongen was helemaal geen crimineel, hij had alleen een 180cc blokje onder zijn gilera dna gehangen. Eigenlijk vind ik dat best slim, als je nagaat dat je daarmee makkelijk de 130 moet kunnen halen ben je uiteindelijk goedkoper uit en je hebt minder onderhoud dan waneer je er allemaal 70cc (malossi/hebo/polini) onderdelen onder gaat gooien.
Ben benieuwd of je er nog zo over denkt nadat je moeder of vriendin is doodgereden door zo'n crimineel die 130 met z'n scooter reed.
quote:
Maar goed, blijkbaar kon hij dus niet met de het vermogen en de zenuwen van een achtervolging omgaan. En neem van mij aan, het geeft een grote adrenalinekick
Dan kom jij ook nog wel aan de beurt.
pi_33969307
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:57 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ik vind je zo stoer ik wil je aanraken
Je mag me zuigen, kreng.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33969325
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan kom jij ook nog wel aan de beurt.
Mwah, dat betwijfel ik. Erg leuk, een verkapte doodsverwensing
pi_33969412
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:58 schreef t0y het volgende:

[..]

Mwah, dat betwijfel ik. Erg leuk, een verkapte doodsverwensing
Je vindt het toch slim om je scooter op te voeren zodat ie 130 kan? Dan hoop ik inderdaad dat jij zsm het loodje legt voordat anderen dat doen, door jouw onverantwoordelijke gedrag. So sue me.
pi_33969435
iedereen voert zijn scooters op. maar als ie niet ging wegrijden was er niks gebeurd
pi_33969469
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:02 schreef Meki het volgende:
iedereen voert zijn scooters op. maar als ie niet ging wegrijden was er niks gebeurd
Die wie is de schuldige hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')