abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:57:41 #101
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_33953723
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:55 schreef kevin85 het volgende:
Voor het politiebureau gebeurd waar ik werk.
Sprak vandaag de collega nog waarvoor hij kennelijk ´op de vlucht was´

Het was in ieder geval niet zo dat hij achtervolgd werd.
Klonk ook niet echt als een achtervolging op de scanner. Die agent die hem vond klonk ook behoorlijk aangeslagen.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_33954500
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Man , we zitten hier niet in Colombia.
Noem mij eens een reden om weg te scheuren ipv fatsoenlijk antwoord geven op wat oom agent je vraagt.
Omdat oom agent je anders weer twintig gele papiertjes geeft omdat je je weer eens niet aan een van de tienduizenden regeltjes hebt gehouden die er in dit land gelden.
pi_33954555
schandalig hoe mensen hier geen respect kunnen uiten. ze juichen het zelf toe.
wacht maar tot er een bekend van jullie doodgaat dan zal je anders praten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:24:51 #104
138514 1ofthefew
always on the run
pi_33954995
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef Meki het volgende:
schandalig hoe mensen hier geen respect kunnen uiten. ze juichen het zelf toe.
wacht maar tot er een bekend van jullie doodgaat dan zal je anders praten
scootertuig...

dat volk rijdt asociaal. zeker die relmarokkaantjes (hoe ze zich ook in verkeer voortbewegen). heb der al vaak voor op de rem moeten trappen als ze weer eens asociaal voorran namen

daarnaast willen zijn vriendjes en omgeving net doen alsof de politie de schuldige is terwijl een nichtje verklaard dat er van een achtervolging geen sprake was.

nee das pas respect hebben voor de doden en het gezag
De wereld is op hol geslagen
pi_33955100
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

scootertuig...

dat volk rijdt asociaal. zeker die relmarokkaantjes (hoe ze zich ook in verkeer voortbewegen). heb der al vaak voor op de rem moeten trappen als ze weer eens asociaal voorran namen

daarnaast willen zijn vriendjes en omgeving net doen alsof de politie de schuldige is terwijl een nichtje verklaard dat er van een achtervolging geen sprake was.

nee das pas respect hebben voor de doden en het gezag
jij bedenkt ze . als je weet wat de ooggetuigen zeggen dan zeg je wat anders
de jongen deed nooit wat iets verkeerd. Kom op man scooter rijden doet iedereen aan mee en iedereen kan zijn rijbewijs vergeten

Jullie keuren dit goed alleen om enkel hij Marokkaan is .
schandalig
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:29:00 #106
138514 1ofthefew
always on the run
pi_33955205
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Meki het volgende:

[..]

jij bedenkt ze . als je weet wat de ooggetuigen zeggen dan zeg je wat anders
de jongen deed nooit wat iets verkeerd. Kom op man scooter rijden doet iedereen aan mee en iedereen kan zijn rijbewijs vergeten

Jullie keuren dit goed alleen om enkel hij Marokkaan is .
schandalig
lees eens de tekst idioot. een nichtje zegt dat er geen achtervolging was en ze moet van een ander haar bek houden. zelfde artikel vermeld dat omstanders en mensen uit buurt en vrienden zeggen dat hij achtervolgt werd!

maar met jou praat ik niet meer, jij wilt toch alleen maar dingen horen die moslims/marokkanen in een goed daglicht stellen!

als je je rijbewijs vergeet dan stop je en geef je dat later af op het politiebureau.

trouwens, jij en sommige anderen hier op het forum brengen juist moslims/marocs in diskrediet door dat achterlijke geblaat.
naast crimineel denkt ook de gemiddelde fokker dat ze oerdom zijn en criminelen een hand boven het hoofd houden!
pi_33955262
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

lees eens de tekst idioot. een nichtje zegt dat er geen achtervolging was en ze moet van een ander haar bek houden. zelfde artikel vermeld dat omstanders en mensen uit buurt en vrienden zeggen dat hij achtervolgt werd!

maar met jou praat ik niet meer, jij wilt toch alleen maar dingen horen die moslims/marokkanen in een goed daglicht stellen!
heb jij de ooggetuigen gesproken ?? . jij komt telkens met vooroordelen
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:32:16 #108
138514 1ofthefew
always on the run
pi_33955382
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef Meki het volgende:

[..]

heb jij de ooggetuigen gesproken ?? . jij komt telkens met vooroordelen
die ooggetuigen zijn gewoon ondervraagd... daarvoor hoef ik ze niet nog eens te gaan ondervragen.

jij zegt dat wilders een racist heeft (of iig een hekel aan moslims/marocs)... hoe weet jij dat? heb je het hem zelf gevraagd!
pi_33955427
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

die ooggetuigen zijn gewoon ondervraagd... daarvoor hoef ik ze niet nog eens te gaan ondervragen.

jij zegt dat wilders een racist heeft (of iig een hekel aan moslims/marocs)... hoe weet jij dat? heb je het hem zelf gevraagd!
ik ken de jongen van gezicht. ik weet hoe de jongen is . de jongen deed niks fout
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:37:47 #110
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_33955683
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

Hij geeft toe een anti-moslim partij te willen opstarten
pi_33956416
Diep en diep triest...

Ah, ze rijden op scooters dus moeten ze maar dood. Wat is dat voor oppervlakkig geblaat, lekker veilig achter je pc-tje. Doe toch normaal man, en heb een eigen mening ipv het kuddedier uit te hangen. Het gaat me er niet eens om of hij achtervolgt is of niet, het gaat me er om dat jullie het leuk vinden dat er weer iemand dood is, wat heeft hij jullie misdaan dan, leg dat mij nu eens uit.

Ik kots op jullie, echt waar.

Jullie krijgen nooit of te nimmer mijn respect.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:59:33 #112
85271 Soap
Highly flammable
pi_33956906
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Meki het volgende:

[..]

ik ken de jongen van gezicht. ik weet hoe de jongen is . de jongen deed niks fout
Ik ken de jongen van gezicht dus ik weet hoe hij is moet niet mooier worden.

Ik ken jou van internet dus nu weet ik ook hoe jij bent?
pi_33956984
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef Soap het volgende:

[..]

Ik ken de jongen van gezicht dus ik weet hoe hij is moet niet mooier worden.

Ik ken jou van internet dus nu weet ik ook hoe jij bent?
Ik ken heel veel jongens die met hem omgaan. en nee hij was geen crimineel geen dief .

ik kende hem van gezicht van een meter of 1 . Jij kent me alleen via Internet niet meer
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:20:43 #114
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_33958082
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

scootertuig...

Goed geintegreerd dus die lui, rijden net zo asociaal als de gemiddelde 'Nederlander'.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_33960095
Grappig om te lezen dat sommigen hier het weer weten te betrekken op "het was een Marokkaan dus vind heel Fok! het goed dattie dood is". Leukste is dat het van precies die figuur komt waar je het het meeste van verwacht

OK, het is jammer dattie dood is. Ik bedoel, de eeuwige slaap wens je in principe niemand toe. Maar als je keihard wegrijdt van politie omdat je geen brommercertificaat hebt, en het dan voor elkaar weet te krijgen om jezelf dood te rijden (en volgens mij is dat vrij lastig op een normale standaardsnelheid), dan hoef je van mij niet op sympathie te rekenen in de trent van "oh wat een verlies voor de maatschappij" en "hoe zal Nederland hier ooit bovenop komen?".
Ik vind het verschrikkelijk voor de ouders (geen enkele ouder verdient het om z'n eigen kind te begraven), en de directe familie en vrienden en betrokkenen.
Toch waren de typische reacties vanuit Marokkaanse hoek wederom standaard. "Het was de schuld van de politie" wilden ze graag naar buiten brengen. "De agent achtervolgde hem, en daarom is hij nu dood." Gelukkig had z'n nichtje de kloten om te vertellen wat er écht gebeurde, ondanks een dreigement volgens het stukje.

Als die jongen gewoon een kutsmoes had verzonnen waarom hij geen rijbewijs bij zich had, had hij nu nog geleefd, misschien met een boete van een whopping ¤55,-. Big fucking deal, is je leven dan minder dan ¤55,- waard?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33960249
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Grappig om te lezen dat sommigen hier het weer weten te betrekken op "het was een Marokkaan dus vind heel Fok! het goed dattie dood is". Leukste is dat het van precies die figuur komt waar je het het meeste van verwacht

OK, het is jammer dattie dood is. Ik bedoel, de eeuwige slaap wens je in principe niemand toe. Maar als je keihard wegrijdt van politie omdat je geen brommercertificaat hebt, en het dan voor elkaar weet te krijgen om jezelf dood te rijden (en volgens mij is dat vrij lastig op een normale standaardsnelheid), dan hoef je van mij niet op sympathie te rekenen in de trent van "oh wat een verlies voor de maatschappij" en "hoe zal Nederland hier ooit bovenop komen?".
Ik vind het verschrikkelijk voor de ouders (geen enkele ouder verdient het om z'n eigen kind te begraven), en de directe familie en vrienden en betrokkenen.
Toch waren de typische reacties vanuit Marokkaanse hoek wederom standaard. "Het was de schuld van de politie" wilden ze graag naar buiten brengen. "De agent achtervolgde hem, en daarom is hij nu dood." Gelukkig had z'n nichtje de kloten om te vertellen wat er écht gebeurde, ondanks een dreigement volgens het stukje.

Als die jongen gewoon een kutsmoes had verzonnen waarom hij geen rijbewijs bij zich had, had hij nu nog geleefd, misschien met een boete van een whopping ¤55,-. Big fucking deal, is je leven dan minder dan ¤55,- waard?

dat vind ik erg dom van hem . Super dom je leven weggoien . maar hij zag dit niet aankomen. hij schrok. mijn medeleven gaat daarom naar zijn nabestaanden en naar zijn familie

dood wens je naar niemand toe
pi_33960386
Altijd leuk dat bleek scheet baggertjes altijd lopen te kankere op de sharia wanneer je hand af word gehakt wanneer men iets steelt, hier juicht men juist jou de dood toe als je iemand besteeld of wegrijdt van de politie. Hypocriete achterlijk vollk

Mijn gedachte gaan uit naar de nabestaanden

[ Bericht 2% gewijzigd door Reporter op 12-01-2006 02:50:16 ]
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:09:35 #118
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_33960415
wat een sukkel
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:10:04 #119
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33960437
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:24 schreef KoudeVrouw het volgende:

[..]

Zo zeg, da's een hendig sjieke slip.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33963564
2 accounts op Partypeepz

http://www.partypeeps2000(...)sp?nAccountID=662189

http://www.partypeeps2000(...)sp?nAccountID=733006

Overigens blijkt dat zijn vader in Mekka is en weet niets over de overlijden van zijn zoon, veel sterkte aan alle nabestaanden.
pi_33963741
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 02:30 schreef Reporter het volgende:
2 accounts op Partypeepz

http://www.partypeeps2000(...)sp?nAccountID=662189

http://www.partypeeps2000(...)sp?nAccountID=733006

Overigens blijkt dat zijn vader in Mekka is en weet niets over de overlijden van zijn zoon, veel sterkte aan alle nabestaanden.
quote:
Ik En Zei
pi_33963873
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 02:37 schreef Tobbes het volgende:

[..]
Hoeveel haat je ook hebt jegens Marokkanen, een klein beetje respect is toch niet te veel gevraagd? Rekenig houdend met de nabestaanden en familieleden
  donderdag 12 januari 2006 @ 08:58:35 #123
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33965349
"User Offline" staat wel een beetje cru .
2000 light years from home
pi_33965368
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 02:48 schreef Reporter het volgende:

[..]

Hoeveel haat je ook hebt jegens Marokkanen, een klein beetje respect is toch niet te veel gevraagd? Rekenig houdend met de nabestaanden en familieleden
Jezus man, flikker op met je haat. Als je het taalniveau op die pagina's ziet, dan kan je toch niet anders dan lachen. Of moeten we met z'n allen huilen omdat er een Marokkaan dood is? Zullen we er een nationale rouwdag van maken? Een beetje objectief blijven alsjeblieft.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:01:28 #125
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33965371
Zal z'n scooter vast wel opgevoerd hebben dat hij zo hard wegreed. Geen brommercertificaat dus. Genoeg voor 'de doodstraf' voor een aantal de meeste Fok!kkers waarschijnlijk .
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')