Owquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef cultheld het volgende:
Wie op de vlucht slaat voor de politie, heeft wat te verbergen. *mompelt iets met god straft meteen
Dan heb je toch wat te verbergen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
OwIk ben ook een keer achtervolgt en ben keihard weggereden. Geen ID bij me, en dat is me al eens overkomen dat ik mee moest..
Waarom heb je geen ID bij je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef TimmyAsd het volgende:
OwIk ben ook een keer achtervolgt en ben keihard weggereden. Geen ID bij me, en dat is me al eens overkomen dat ik mee moest..
Zo is het.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je gewoon een brommercertificaat en ID bij je hebt, dan heb je van de gemiddelde agent niets te vrezen, dunkt me. Zelfs niet in Amsterdam.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je gewoon een brommercertificaat en ID bij je hebt, dan heb je van de gemiddelde agent niets te vrezen, dunkt me. Zelfs niet in Amsterdam.
Ik heb teveel gezien om de politie nog te vertrouwen, zeker tegen het allochtone deel vd bevolking.. Daar maken ze nu eenmaal onderscheid in, hoewel ze dat zelf uiteraard ontkennen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet? Want?
Heb jij misschien iets te verbergen?
Man , we zitten hier niet in Colombia.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb teveel gezien om de politie nog te vertrouwen, zeker tegen het allochtone deel vd bevolking.. Daar maken ze nu eenmaal onderscheid in, hoewel ze dat zelf uiteraard ontkennen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Man , we zitten hier niet in Colombia.
Noem mij eens een reden om weg te scheuren ipv fatsoenlijk antwoord geven op wat oom agent je vraagt.
Als je dat niet aankan, moet je maar ander werk gaan zoekenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:06 schreef Openmind het volgende:
En hoe wordt oom agent zelf vaak niet benaderd?
Hier in de straat scheuren ze ook altijd erg hard... begin december hoorden we ineens een klap, en lag er ook een scooter rond de lantaarnpaal gevouwen... vlak ernaast lag een pubertje met zijn been in een zodanige houding dat die vrijwel zeker een gebroken poot had.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:25 schreef IntroV het volgende:
Ik heb wel eens een kerel gezien die te hard reed op zijn bromfiets. Verloor de macht over het stuur en knalde keihard tegen een lantaarnpaal aan. Hij werd er helemaal omheen gevouwen, was zelf totall-loss. Ook was zijn oog uit zijn oogkas geperst.
Eigen schuld.
Wat een gelul, een groot deel van de politie in Amsterdam kun je zelf ook als allochtoon zien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb teveel gezien om de politie nog te vertrouwen, zeker tegen het allochtone deel vd bevolking.. Daar maken ze nu eenmaal onderscheid in, hoewel ze dat zelf uiteraard ontkennen.
De agent staat ook boven je! Anders vraag je de volgende agent die je tegenkomt toch even om zijn papieren!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
... oom agent vraagt dingen vaak niet op een normale manier, maar komt al aan met het idee dat hij boven je staat. ...
Omdat hij agent is, is hij beter dan iemand andersquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
De agent staat ook boven je! Anders vraag je de volgende agent die je tegenkomt toch even om zijn papieren!![]()
Beter dan een Kutmoroccaantje of een Hangjongere zekers.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat hij agent is, is hij beter dan iemand anders
Omdat hij agent is mag hij meer dan anderen, ook vervelende jochies naar hun Ausweis vragen, Als jij dat "boven iemand staan"/beter dan iemand anders wilt noemen moet je dat vooral doen. Er komt vast wel een dag dat je begrijpt dat niet alle mensen gelijk/gelijkwaardig zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat hij agent is, is hij beter dan iemand anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |