Je hebt toch twee ogenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:53 schreef Jajong het volgende:
Ik word wakker. Zit me linkeroog gewoon dicht. Helemaal ontstoken. Wat de fuck is dit. Naja, ik blijf positief, nu had ik in ieder geval een excuus om niet naar school te gaan.;d:D
:D:D ::D:D D:D
:D:D
: D:
Zo heb ik t nog nooit bekeken. ( heHEheHehe ) Bedankt, nu heb ik weer een beetje hoop hervonden.quote:
Mooi opgelostquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo heb ik t nog nooit bekeken. ( heHEheHehe ) Bedankt, nu heb ik weer een beetje hoop hervonden.
Misschien toen ik sliep.. Maar dan weet ik dus niet of t lekker wasquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:57 schreef BrauN het volgende:
Ben je in je oogkas geneukt, of wat?
Indien ja... was het lekker?
mensen met een iq gelijk aan mijn schoenmaatquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:59 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zich in hun ogen laten spuitenlollers
Een eenogig monster met hele grote voetenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
mensen met een iq gelijk aan mijn schoenmaatlollers
Nee, ik ging eerste andere dingen doenquote:
krijg je ervan met zo'n avatarquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:53 schreef Jajong het volgende:
Ik word wakker. Zit me linkeroog gewoon dicht. Helemaal ontstoken. Wat de fuck is dit. Naja, ik blijf positief, nu had ik in ieder geval een excuus om niet naar school te gaan.;d:D
:D:D ::D:D D:D
:D:D
: D:
Wat is er mis met zijn avater?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:18 schreef Sandersson het volgende:
![]()
[..]
krijg je ervan met zo'n avatar![]()
Stront noemen ze datquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:09 schreef MaLo het volgende:
Ik vond het wel leuk, 's ochtends al die korreltjes tussen je wimpers vandaan plukken
Strontjes ja!quote:
Of soepquote:
quote:
Ik ken het woord soepogen niet, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Combinatie van koninginnesoep en bouillon ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:19 schreef Vipers het volgende:
[..]
Of soep![]()
edit: Ken je dat niet Soepogen?![]()
Nee, dat woord ken ik niet, Soepogen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:19 schreef Vipers het volgende:
[..]
Of soep![]()
edit: Ken je dat niet Soepogen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |