Ik ben nu anders semidruk aan het werk hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vuile uitkeringstrekker, ik wil me geld terug, maar hou maar lekker die vrachtwagen schoonmoeder+depressie![]()
Nu is het genoeg, je gaat nooit meer geld verdienen uit mijn peaurteaumeauneequote:Op woensdag 11 januari 2006 13:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben nu anders semidruk aan het werk hoor.
Ik heb je 5 euro niet eens gekregen stomme zwerveren die truckerschoonmoeder + breezerkind + een logisch gevolg: depressie hoef ik ook niet
.
Hadden ze een beetje het topic dichtgegooid voor ik kon reageren![]()
Slotje
Jij heb helemaal geen peaurteaumeaunee nodigquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nu is het genoeg, je gaat nooit meer geld verdienen uit mijn peaurteaumeaunee![]()
![]()
Nee, da's een trailer schoonmoederquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een vrachtwagen schoonmoeder ? Een schoonmoeder die op het kamp woont ?
nee, niet jouw aankomende schoonmoederquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonnequote:Op woensdag 11 januari 2006 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
Check die reacties:quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:53 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jij heb helemaal geen peaurteaumeaunee nodig.
Stormlooptopic terwijl niemand weet waar het over gaatquote:
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
slotje?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Stormlooptopic terwijl niemand weet waar het over gaat![]()
.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Stormlooptopic terwijl niemand weet waar het over gaat![]()
.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, da's een trailer schoonmoeder
Hoezo "quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:53 schreef Geesoes het volgende:
[..]
nee, niet jouw aankomende schoonmoeder
kom op man... ze is te jongquote:
Kan je haar nog naar jouw wensen vormenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom op man... ze is te jong
Ik had het over maikuuulquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom op man... ze is te jong
Die heb je allang op gemaakt aan een sixpack aldi bier, stationsneger.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik had het over maikuuul.
[..]
Die heb je allang op gemaakt aan een sixpack aldi bier, stationsneger.![]()
Houden we er wel ff rekening dat onze onbevlekte Maikuuul ook dit topique leest?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:57 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Kan je haar nog naar jouw wensen vormen![]()
Hij woont op het kamp dus is logischerwijs allang ontmaagd door zijn familie voor zijn 10equote:Op woensdag 11 januari 2006 13:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Houden we er wel ff rekening dat onze onbevlekte Maikuuul ook dit topique leest?
ja die kans van Maikuuul's anale openbaring zit er idd inquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hij woont op het kamp dus is logischerwijs allang ontmaagd door zijn familie voor zijn 10e.
Je nichtjuh?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik snap het ff niet met : Ze is te jong
Wie is te jong ?
Je truckende schoonmoeders dochterquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik snap het ff niet met : Ze is te jong
Wie is te jong ?
Anale openbaringquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja die kans van Maikuuul's anale openbaring zit er idd in![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:57 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Kan je haar nog naar jouw wensen vormen![]()
Tjah, je weet wie hem heeft bedachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:15 schreef Afwazig het volgende:
Wat een kuttopic.
Ik insinueerde in de OP al dat er gauw een slotje op dit topic moestquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Tjah, je weet wie hem heeft bedacht![]()
Da kijk je Yvonne lief aanquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik insinueerde in de OP al dat er gauw een slotje op dit topic moest.
Overigens is dit topic indirect de schuld van die stomme kloon.
Ja mail elkaar dan. Doe je tenminste ook wat aan je verbale reportoirequote:Op woensdag 11 januari 2006 14:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik insinueerde in de OP al dat er gauw een slotje op dit topic moest.
Overigens is dit topic indirect de schuld van die stomme kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |