Ik ben nu anders semidruk aan het werk hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vuile uitkeringstrekker, ik wil me geld terug, maar hou maar lekker die vrachtwagen schoonmoeder+depressie![]()
Nu is het genoeg, je gaat nooit meer geld verdienen uit mijn peaurteaumeauneequote:Op woensdag 11 januari 2006 13:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik ben nu anders semidruk aan het werk hoor.
Ik heb je 5 euro niet eens gekregen stomme zwerveren die truckerschoonmoeder + breezerkind + een logisch gevolg: depressie hoef ik ook niet
.
Hadden ze een beetje het topic dichtgegooid voor ik kon reageren![]()
Slotje
Jij heb helemaal geen peaurteaumeaunee nodigquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nu is het genoeg, je gaat nooit meer geld verdienen uit mijn peaurteaumeaunee![]()
![]()
Nee, da's een trailer schoonmoederquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een vrachtwagen schoonmoeder ? Een schoonmoeder die op het kamp woont ?
nee, niet jouw aankomende schoonmoederquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonnequote:Op woensdag 11 januari 2006 13:52 schreef Maikuuul het volgende:
Check die reacties:quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:53 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jij heb helemaal geen peaurteaumeaunee nodig.
Stormlooptopic terwijl niemand weet waar het over gaatquote:
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
slotje?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Stormlooptopic terwijl niemand weet waar het over gaat![]()
.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Stormlooptopic terwijl niemand weet waar het over gaat![]()
.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, da's een trailer schoonmoeder
Hoezo "quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:53 schreef Geesoes het volgende:
[..]
nee, niet jouw aankomende schoonmoeder
kom op man... ze is te jongquote:
Kan je haar nog naar jouw wensen vormenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom op man... ze is te jong
Ik had het over maikuuulquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom op man... ze is te jong
Die heb je allang op gemaakt aan een sixpack aldi bier, stationsneger.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik had het over maikuuul.
[..]
Die heb je allang op gemaakt aan een sixpack aldi bier, stationsneger.![]()
Houden we er wel ff rekening dat onze onbevlekte Maikuuul ook dit topique leest?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:57 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Kan je haar nog naar jouw wensen vormen![]()
Hij woont op het kamp dus is logischerwijs allang ontmaagd door zijn familie voor zijn 10equote:Op woensdag 11 januari 2006 13:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Houden we er wel ff rekening dat onze onbevlekte Maikuuul ook dit topique leest?
ja die kans van Maikuuul's anale openbaring zit er idd inquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hij woont op het kamp dus is logischerwijs allang ontmaagd door zijn familie voor zijn 10e.
Je nichtjuh?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik snap het ff niet met : Ze is te jong
Wie is te jong ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |