Joah man. En nou worden we de komende 10 jaar vast geen kampioen meer want God heeft dit allemaal meegekregenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef PLAE@ het volgende:
sorry maar in welk systeem je ook speelt en ook al stel je 11 keepers op. Als Ajax zijnde moet je uit bij Haarlem dik winnen.
Als we de CL maar winnen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Joah man. En nou worden we de komende 10 jaar vast geen kampioen meer want God heeft dit allemaal meegekregen.
Ahhh neeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Joah man. En nou worden we de komende 10 jaar vast geen kampioen meer want God heeft dit allemaal meegekregen.
Ahhh neeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Kortom: het is maar een oefenwedstrijd. Daarnaast hadden we ook dik moeten winnen van Heracles en ADO.quote:
Mee eens + buitenspelers.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef cultheld het volgende:
Alleen 4-3-3 spelen als je er de spelers voor hebt. Ajax heeft een paar toppers en voor de rest middelmaat. Zorg er voor dat die middelmaat in dienst van de toppers speelt en je hebt een collectief. Dat zal een matige trainer als Blind nooit lukken; Die heeft alleen ervaring met jeugdteams en is vooral goed in de communicatie naar buiten toe.
quote:11/1/2006 - Huntelaar maakt zich niet druk na 0-0
Alle aandacht na de troosteloze 0-0 van Ajax tegen Haarlem ging uiteraard uit naar de nieuwe aanwinst Klaas-Jan Huntelaar. De spits kwam niet aan scoren toe. En Blind speelde met een 4-4-2 systeem met Huntelaar en Rosenberg voorin. Na afloop liet hij zich voor de microfoon van Langs de Lijn weten zich niet druk te maken over de 0-0. "Zondag moeten we er staan. dan is het belangrijk. Op de training liep het de afgelopen dagen beter dan vandaag in de wedstrijd. Dat moeten we zondag beter doen. Vandaag was het niet goed."
"4-4-2 maakt het niet extra lastig voor mij. het ligt er gewoon aan hoe we zelf spelen. vandaag was dat niet goed. Ik had een paar kansen. In de vierde minuut viel de bal tussen de keeper en de verdediger in. Ik probeerde hem over de keeper heen te tikken. maar de keeper raakte hem net aan denk ik. Nog een paar keer had ik een mogelijkheid, maar de bal ging er niet in, jammer."
Ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
k ben er geweest.. ze hadden niet echt zin leek het![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:34 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom iedereen ineens anti Huntelaar.
Dit was een week geleden wel anders.
Of schrijven we Huntelaar na 1 wedstrijd al weer af?
Gelukkig kregen Markus en Harry meteen alle respect die ze verdienden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:36 schreef StarGazer het volgende:
Volgens mij valt het wel mee met anti Huntelaar figuren. En mocht dat idd zo zijn, dan is dat echt zeer beschamend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |