quote:Op zondag 15 januari 2006 14:22 schreef twi het volgende:
Afgelopen. Billenknijp-middagje voor Feyenoorders zeg. Onterechte overwinning
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
de beste club ter wereld
check pi enzoquote:
stoer, nou komt me sig ook op 1 regelquote:Op zondag 15 januari 2006 14:22 schreef Fok_you het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
van ons aller Ajaxquote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo en nu het heilige Ajax, de beste club ter wereld. AFC AJAX AMSTEDAM
met een gelijkspel ben ik ook tevredenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:25 schreef StarGazer het volgende:
Nec heeft nog nooit gewonnen bij Ajax, en dat zal deze middag ook niet gaan gebeuren.
Feyenoorders nemen dat allemaal altijd zo serieus, komisch is het gewoonquote:
Beetje zappen, ik hoef toch alleen Feyenoord te zien!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:25 schreef TC03 het volgende:
Wel klote dat De Wedstrijden tijdens Lakeside finale komt.
Idd!De rest interesseert me toch geen ene flikker....quote:Op zondag 15 januari 2006 14:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Beetje zappen, ik hoef toch alleen Feyenoord te zien!
Laatste 5 ontmoetingenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:25 schreef StarGazer het volgende:
Nec heeft nog nooit gewonnen bij Ajax, en dat zal deze middag ook niet gaan gebeuren.
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:36 schreef TC03 het volgende:
Nou, wie gaat Huntelaar's kruisbandjes scheuren...
5-1 dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:38 schreef Fok_you het volgende:
met verlosser huntelaar wordt het wel eventjes 5-0 hoor!
Dan ben je triest als je dat zo vroeg in een wedstrijd doetquote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef Fok_you het volgende:
omg omg omg*valt bijna van stoel van lach*
en daar maakte KJH ook al voor een aardig gedeelte het verschilquote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef TC03 het volgende:
Tegen Heerenveen kwam Feyenoord ook 1-0 achter, en wonnen ze alsnog met 5-1.Maargoed, ik denk niet dat Ajax het zo makkelijk krijgt.
Geen wonder dat ze v.Westerveld willen kopen...quote:
watn zooiquote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef Roeni3 het volgende:
1-0 Willem II
Serieus?? Hoor niks op de radio...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef FrankyMcG het volgende:
0-2!!!!!!!!!!!
WAT EEN FOUT IN DE VERDEDIGING!
heul niequote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef clauwheee het volgende:
Teletekst doet het ook weer, de online versie
Snorryquote:Op zondag 15 januari 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
jaja, nu kennen we de grapjes wel weer.
Doe je best. Wie weet.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:48 schreef DeTolk het volgende:
ik ga naar de WC, Ajax scoort
Had ik voor de winterstop ook last van.
Ik ga nu weer naar de WC.
ja fijn toch zo'n editfunctiequote:
Gemiddeld 2 keer per 1,5 uur naar de wc gaan is anders behoorlijk vaak.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou dan is Tolk niet zo vaak naar de WC geweest, want zo vaak scoren ze niet
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:38 schreef Fok_you het volgende:
met verlosser huntelaar wordt het wel eventjes 5-0 hoor!
Is de club van Rotterdamquote:Op zondag 15 januari 2006 14:54 schreef Fok_you het volgende:
we hebben de S
we hebben de P
we hebben de E A
we hebben de R
we hebben de M T
we hebben de AAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Dat is uniek tijdelijk.
ok daar zit wat in.....quote:
sukkelquote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ok daar zit wat in.....
deze is grappiger;
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ok daar zit wat in.....
deze is grappiger;
[afbeelding]
![]()
Dat trekt vast wel weer bij.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ok daar zit wat in.....
deze is grappiger;
[afbeelding]
![]()
Bijna doelpunt of blunder achterin?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:01 schreef martjin het volgende:
Oeh vermaelen
Wie?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
Vermeulen kreeg geel, en raakte geblesseerd
vermeulen is die oud rodajc/feyenoorder/mvv-er :dquote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef One_conundrum het volgende:
Vermeulen kreeg geel, en raakte geblesseerd
Volgens mij speelt Boukhari weer gewoon vanaf het middenveld hoor. Hij op links, Rosales rechts.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef paaskannekoekje het volgende:
spelen ze eigenlijk 4-2-4 nu ? dat boukhari ipv emanuelson speelt ?
Heb sowieso een gruwelijke hekel aan het uitfluiten van welke speler dan ook. Is dat nou je club steunen?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:
toch beetje jammer, dat uitfluiten van Boukhari. Hij staat er nou eenmaal en hij moet het wel doen voor je vandaag...
Ik ben ook geen fan, maar dit is jammer..
vermeulen speelt niet bij ajax hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 15:11 schreef martjin het volgende:
[..]
vermeulen is die oud rodajc/feyenoorder/mvv-er :d
No shitquote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
vermeulen speelt niet bij ajax hoor
hij heet vermaelen,klinkt heul anders.
Het blijft een Marokkaan hequote:Op zondag 15 januari 2006 15:12 schreef HeatWave het volgende:
toch beetje jammer, dat uitfluiten van Boukhari. Hij staat er nou eenmaal en hij moet het wel doen voor je vandaag...
Ik ben ook geen fan, maar dit is jammer..
Vermeulen klinkt als de naam van het lelijke eendje in mijn klas uit de tijd dat ik nog op de basisschool zat.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
vermeulen speelt niet bij ajax hoor
hij heet vermaelen,klinkt heul anders.
Net als ik echt geen fuck begrijp van het neerhalen van bijv. PSV (of Ajax) tijdens Europese wedstrijden. Dan laat je het nationale belang toch voor je clubbelang gaan?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het blijft een Marokkaan he
Maar raar inderdaad dat uitfluiten. Is met PSV ook bij Sibon gebeurd, ik schaamde me er dood voor. Het zijn en blijven de spelers van je eigen club.
Nou dat heb ik niet zo sterk hoor. Ze mogen winnen, maar als ze verliezen kan ik een glimlach toch niet onderdrukken.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Net als ik echt geen fuck begrijp van het neerhalen van bijv. PSV (of Ajax) tijdens Europese wedstrijden. Dan laat je het nationale belang toch voor je clubbelang gaan?
Als PSV ver komt in de CL (los van Ajax) dan is dat toch alleen maar goed? Waarom zou je als Ajax-fan PSV de grond in stampen tijdens dat soort wedstrijden?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Er gaat NIETS voor Ajax, dus ook het zogenaamde landsbelang niet.
Waarom niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als PSV ver komt in de CL (los van Ajax) dan is dat toch alleen maar goed? Waarom zou je als Ajax-fan PSV de grond in stampen tijdens dat soort wedstrijden?![]()
Heitinga, dramaquote:Op zondag 15 januari 2006 15:19 schreef Roeni3 het volgende:
Schijnt trouwens dat Ajax behoorlijk bagger aan het passen is. De Jong is erin voor Vermaelen.
Nou, omdat PSV een 'soort van' rivaal is, die je geen succes gunt? Bij een provincieclubje als PSV maakt het mij niet zo veel uit, maar Ajax mag wat mij betreft alles verliezen op Europees gebied.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Omdat het bijv goed is voor de coefficientenlijst van de UEFA?
Als de doelpunten maar vallen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:20 schreef venomsnake het volgende:
wat zijn ze lekker aan het fluiten daar in de Arena, spel van ajax lijkt ook nergens op om eerlijk te zijn..![]()
Hoevaak zal dat wel niet in de badkuip gebeurt zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef TC03 het volgende:
Je eigen spelers uitfluiten is echt kanslozer dan kansloos.
De pot verwijt de ketel, of is de fluitketel van de koffiejuffrouw in De Kuip zo luidruchtig?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef TC03 het volgende:
Je eigen spelers uitfluiten is echt kanslozer dan kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |