Hoe bedoel je?quote:
Ach middag kan je het ook niet noemen....quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:16 schreef Dagonet het volgende:
11:11 noem ik niet early in the mornin'
Ik was enorm ontopicquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gewoon, precies zoals het er staat.
Het is van de gekke, die tijd!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:16 schreef Dagonet het volgende:
11:11 noem ik niet early in the mornin'
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nuutus, want jij hebt altijd een ochtendhumeur!
And on the eleventh hour of the eleventh day of the eleventh month, we will remember them.quote:
Alaafquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
And on the eleventh hour of the eleventh day of the eleventh month, we will remember them.
Mijn image, wat doe jequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oi, daar hoef je geeneens Sherlock voor te zijn
Het is bijna jammer dat het niet BeF #333 isquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
And on the eleventh hour of the eleventh day of the eleventh month, we will remember them.
quote:
Iemand 50 cent geven?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Dagonet het volgende:
Dat mag dus niet.
Weinig carnaval in the trenches hoor.quote:
Er zat iemand tussen.quote:
ik hou niet van rapquote:
Wit?quote:
Je moet er ook de tijd voor nemen.quote:
Zeker en vastquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet er ook de tijd voor nemen.
Dat mag dus niet!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lees je eens in, newbie!quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik denk ik bereid jullie even voor op mijn Tirannie. ^^
En ze zijn niets gewend, ze gaan zo snel stuk.quote:
klikspaan, halve maan,quote:
Net als nu, heb je er een nodig voor een permban, ís hij er niet!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de ONZ-mods mogen bannen! Nooit zijn ze aanspreekbaar, die FA's!
Belgquote:
Onzin, FA's zijn makkelijk aanspreekbaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de ONZ-mods mogen bannen! Nooit zijn ze aanspreekbaar, die FA's!
Nóóít zeg ik je!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Net als nu, heb je er een nodig voor een permban, ís hij er niet!
*eens*quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet aanspreekbaar voor m'n derde koffie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah wel amis, hedde ge geen tolerantie voor uw naaste buren?quote:
quote:
Ehhh, ik bedoel natuurlijk, dat is veel beter voor het forum, handiger duidelijker enzo! Dat ik dan ook kan bannen is maar een extraatje dat ik er bij moet nemen voor het forum. Natuurlijk. Ofzo.quote:
Was jij niet weg?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ehhh, ik bedoel natuurlijk, dat is veel beter voor het forum, handiger duidelijker enzo! Dat ik dan ook kan bannen is maar een extraatje dat ik er bij moet nemen voor het forum. Natuurlijk. Ofzo.
Uiteraard. Denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ehhh, ik bedoel natuurlijk, dat is veel beter voor het forum, handiger duidelijker enzo! Dat ik dan ook kan bannen is maar een extraatje dat ik er bij moet nemen voor het forum. Natuurlijk. Ofzo.
Ligt er maar aan wie de naaste is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah wel amis, hedde ge geen tolerantie voor uw naaste buren?
Is this seat taken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wie de naaste is.
Not at all.quote:
*takes seat and runsquote:
Euhm.. leuk?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
http://new.unox.nl/acties/olympicgame/homepage.php
Nou.. mateloos..quote:
Ah, en spammer, even kijken, er is nu door mods opgetreden, gaat hij door dan is het simpelquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mocht Dagonet hier nog ronddwalen: froggy2
Vandaag is een mooie dag voor een banquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, en spammer, even kijken, er is nu door mods opgetreden, gaat hij door dan is het simpel
Wat een moooooooooie dag...quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vandaag is een mooie dag voor een ban![]()
Iemand is idd vrij rigoreus(??) bezig geweest met deleten er staat nu nog maar 1 AT bij zijn profielquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, en spammer, even kijken, er is nu door mods opgetreden, gaat hij door dan is het simpel
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Iemand is idd vrij rigoureus(??) bezig geweest met deleten er staat nu nog maar 1 AT bij zijn profiel
Op twee posts is er 1tje wissen idd vrij rigoureus ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Iemand is idd vrij rigoreus(??) bezig geweest met deleten er staat nu nog maar 1 AT bij zijn profiel
*ook traantje wegpinktquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een moooooooooie dag...
Voor een ban..
*ontroerd is
Hij had er 4..quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op twee posts is er 1tje wissen idd vrij rigoureus ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Blofquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een moooooooooie dag...
Voor een ban..
*ontroerd is
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij had er 4..2 niet spampostsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Ik zit momenteel in Zeeland.quote:
Hoe doe je die kleine streepje erdoor ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jø bent het streepjø door dø o vergeten!
Was het zoeen hendig gare toets zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:18 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn proefwerk engels vandaag ging beetje bagger :/
Ik denk een zesje
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Was het zoeen hendig gare toets zeker?
Gewoon, met pen op je beeldscherm.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe doe je die kleine streepje erdoor ?
Nor me.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef Dagonet het volgende:
Een zes voor Engels is me nog nooit gelukt..
Alleen hoger zeker ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef Dagonet het volgende:
Een zes voor Engels is me nog nooit gelukt..
een 11 kan niet hoerquote:
Jawel snolquote:
Ik had een 8,7; vijf foutjes. Daardoor had ik een acht op m'n eindlijst, terwijl ik nooit een acht heb gehaald ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
een 11 kan niet hoer
ik haalde eigenlijk alleen maar goeie cijfers met engelsmet het eindexamen ook het hoogste van de school gehaald toen
! een 9,6
!
Die eindcijfers waren idd. prachtig __O-quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik had een 8,7; vijf foutjes. Daardoor had ik een acht op m'n eindlijst, terwijl ik nooit een acht heb gehaald ofzo
Ik werkte altijd zonder voorbereiding.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alleen hoger zeker ?
Nee maar je moest handleidingen schrijven enzo dus je kon je niet echt voorbereiden. Op de middelbare rofl had ik meestal 8en voor english![]()
Whehehehehehehequote:
Ik haat zo'n conforme dag als 1 april.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Whehehehehehehe
goeie grap 14.gif
Om als VWO eindcijfer een 10 te halen moest ik op het eindexamen een 10 scoren, ik had m'n mondeling enigszins verneukt door driekwart van de boeken niet te lezen dus ik haalde maar een 8,nogwat ofzo. Anyway, ik had geen zin om moeite te doen en was na een half uurtje klaar, 9,5quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef Bizznitch het volgende:
ik haalde eigenlijk alleen maar goeie cijfers met engelsmet het eindexamen ook het hoogste van de school gehaald toen
! een 9,6
10 voor tekenen, enige waar ik mee kan pimpen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:37 schreef Misstique het volgende:
[BeF] Pimp hier met je cijfers
Hij kwam wel aan, in bepaalde contreienquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik haat zo'n conforme dag als 1 april.
Nou ja, je moet toch wat tot het weer zaterdag is en we met z'n allen wachten tot chowi kan gaan douchen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:37 schreef Misstique het volgende:
[BeF] Pimp hier met je cijfers
I know, en daar is de ondertitel ook voor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij kwam wel aan, in bepaalde contreien
3 jaar lang een 4 gehad en het toen maar laten vallenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:38 schreef cerror het volgende:
[..]
10 voor tekenen, enige waar ik mee kan pimpen.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, je moet toch wat tot het weer zaterdag is en we met z'n allen wachten tot chowi kan gaan douchen?.
Het is naast Engels het enige waar ik goed in ben. (ik zuig in Nederlands).quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
3 jaar lang een 4 gehad en het toen maar laten vallen
Ik heb dat altijd willen kunnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:38 schreef cerror het volgende:
[..]
10 voor tekenen, enige waar ik mee kan pimpen.
Het zit hier in de famillie...quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd willen kunnen![]()
Daarom heb ik dus van die pre-made avatarsquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is naast Engels het enige waar ik goed in ben. (ik zuig in Nederlands).
Moah, iedere idioot met wat kennis van fotosoep kan wat maken hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus van die pre-made avatars
Ik dacht dat jouw Frans ook excellent was!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is naast Engels het enige waar ik goed in ben. (ik zuig in Nederlands).
Yeah right, gebruik de search_lite nog maar eens en lees het na.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw Frans ook excellent was!
Daar past ie vast wel in.quote:
I was being ironicquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Yeah right, gebruik de search_lite nog maar eens en lees het na.
Ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd willen kunnen![]()
Het echoot hier door zelfsquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:42 schreef rompompom het volgende:
* rompompom laat een speld vallen
KLABAM!!
Maak niet zo'n herrie, ja!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:42 schreef rompompom het volgende:
* rompompom laat een speld vallen
KLABAM!!
Ik werd om half elf wakker gebeldquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:21 schreef Janetje het volgende:
Je hele dag verslapen is ok...
Mijn huisbazin schijnt aan mn kamerdeur geklopt te hebben en mn wekker schijnt om 10 uur afgegaan te zijn... maar ehmmmquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik werd om half elf wakker gebeld
Ik wil ook slapenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:21 schreef Janetje het volgende:
Je hele dag verslapen is ok...
quote:
Gelukkig dat ik volgende week op vakantie ga.quote:
Ik heb t koudquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik lig al de hele dag onder de dekentjes, gordijntjes dicht, lekker lui te wezen....
Dat deed ik gisteren maar vandaag moest ik er wel uitquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik lig al de hele dag onder de dekentjes, gordijntjes dicht, lekker lui te wezen....
*inkoptquote:
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik volgende week op vakantie ga..
quote:
Ik moest eigenljk iets inleveren vandaag... maar ik miste de wil mijn leven op enig manier voort te zetten...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat deed ik gisteren maar vandaag moest ik er wel uit
Turkije.quote:
Helpt nietquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
* Deken met warme kruik aangeeft...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Helpt niet![]()
Ik ben koud tot op het bot, mijn ziel bevriest![]()
quote:
*straaaaaaaaal!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Helpt niet![]()
Ik ben koud tot op het bot, mijn ziel bevriest![]()
Ik zoek nog een borst om op uit te huilen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
. Ik zou me afgewezen voelen, als ik Dago was.
troetelbeertjesquote:
Of 2 zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zoek nog een borst om op uit te huilen...
Had ik het tegen jou?quote:
Ik dacht meer aan kacheltjes, die je onder je bureau kwijt kan.quote:
Vier mag ook.quote:
Ik had er een andere associatie bijquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan kacheltjes, die je onder je bureau kwijt kan.
quote:
Mannen..quote:
Can't live with em...quote:
* Misstique FA magneet isquote:
Punt.quote:
Hmm.. waarom ken ik jou heul niet zijnde FA?quote:
kLowJow, de nieuwe FAquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. waarom ken ik jou heul niet zijnde FA?
You're point being?quote:
Wat, hoor je mij zeggen "doe er maar twee"?quote:
Type straalkachel dat ik in gedachten heb is daar te groot oor, past er maar eentje van onder je bureau.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had er een andere associatie bij![]()
Doe maar 4 kacheltjes![]()
*wijselijk haar mond houdtquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zonder foto's in je FoBo ben jij de magneet niet.
Ja, waarom niet!quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. waarom ken ik jou heul niet zijnde FA?
Awww.. je bent een nieuwe..quote:
Echt wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zonder foto's in je FoBo ben jij de magneet niet.
I rest my casequote:
Je slaat een post over.quote:
Hij was, net als ik NWS mod. Zijn ontgroeningsperiode waren de aanslagen in Londen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:15 schreef Janetje het volgende:
Zeg dago, is die nieuwe FA al door z'n ontgroeningsfase heen?
Ik ga nu toch naar huis, dus is niet meer nodigquote:
Thuis heb je ook een bureau en koud.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga nu toch naar huis, dus is niet meer nodig![]()
Ach... als ie die heeft overleefd, overleeft ie die door honderden vrouwelijke users toegestuurde tietenfoto's ook wel..quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij was, net als ik NWS mod. Zijn ontgroeningsperiode waren de aanslagen in Londen...
Ik hoop dat het me allemaal niet teveel wordt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach... als ie die heeft overleefd, overleeft ie die door honderden vrouwelijke users toegestuurde tietenfoto's ook wel..
Ach.. dan kom je toch voor steun bij ons...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik hoop dat het me allemaal niet teveel wordt.
Mja, die van jou...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach... als ie die heeft overleefd, overleeft ie die door honderden vrouwelijke users toegestuurde tietenfoto's ook wel..
Die van mij zijn niet te overleven..quote:
Mijn tieten zijn jullie tieten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. dan kom je toch voor steun bij ons...
Ach.. zolang ik dat niet terug hoef te zeggen...quote:
Ha Roelquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Tgp.
Die ava!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Tgp.
Oh nee?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die van mij zijn niet te overleven..
Nu die @fok forwarder het doet, is het wel de bedoeling dat ie gebruikt wordt natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Echt wel.
Oh, en misschien ook vanwege de foto's van chowi en bizznitch die doorgestuurd werden
Waarom wil jij tieten met 'Iquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Nu die @fok forwarder het doet, is het wel de bedoeling dat ie gebruikt wordt natuurlijk.
omgquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom wil jij tieten met 'Idagonet' erop?
Stimuleert z'n ambitie?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom wil jij tieten met 'Idagonet' erop?
Het zijn maar goto's hoor.quote:
Mwach, ik ken beterequote:
Nopequote:
Not a bad way to go, with some titties.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:26 schreef Misstique het volgende:
Death by titties
There are better places to go with titties, though.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Not a bad way to go, with some titties.
Ik vind andere nummers van je beter (als je het over 'very bland' hebt in ieder geval)quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:34 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Dat laatste nummer van mij is echt de shizzle, ik blijf het maar luisteren.
Wat narcistisch huh?![]()
Maar het is oldskool atari.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind andere nummers van je beter (als je het over 'very bland' hebt in ieder geval)
Dat hoor ik, als leek, niet. Ik vind andere bliepjes leukerquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Maar het is oldskool atari.
Dat is geen chiptune.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat hoor ik, als leek, niet. Ik vind andere bliepjes leuker50 Years heerscht!
Swyquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:33 schreef Misstique het volgende:
Jullie doen het weer
Weet ik, maar die heerscht wel!quote:
Ik lieg niet.quote:
M'n toetsenbord vloog in de fik nuquote:
Je neus groeitquote:
Dat zeggen mannen wel vaker ja...quote:
Never change a winning tune.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zeggen mannen wel vaker ja...
Mwah... zo vaak werkt dat niet meer hoor..quote:
Sterker nog...quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah... zo vaak werkt dat niet meer hoor..
*checkedquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
weet je zeker dat het zijn neus is??
vandaar die link naar wikiquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
weet je zeker dat het zijn neus is??
Die maak ik wel weer op internet... die TV uitzending duurt altijd zo vreselijk langquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef rompompom het volgende:
P.S.: IQ test!
Doch den bankrekening wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dat andere al helemaal niet!
wat wil er niet danquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef the900 het volgende:
Wederom probeer ik een netwerk aan te sluiten. Het wil niet.
true, had vorig jaar 118quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Die maak ik wel weer op internet... die TV uitzending duurt altijd zo vreselijk lang
ik 121 als ik me niet vergisquote:
Vet pimpen met je IQ, je weet.quote:
ach al heb je een iq van 160, ten eerste heb je er niets aan als je er niets mee doet en ten 2e, grote kans dat je sociaal gestoord bentquote:
Daarom ga ik ook voor de gulden middenweg tussen 80 (niveau kamper) en 160quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:56 schreef killswitch het volgende:
ach al heb je een iq van 160, ten eerste heb je er niets aan als je er niets mee doet en ten 2e, grote kans dat je sociaal gestoord bent
helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook voor de gulden middenweg tussen 80 (niveau kamper) en 160
Deze kleaun herkende ik wel onmiddelijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:04 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik ga voor de 20, ik tenslotte ook maar een zaeqomqommer.
Niet weer een kloon!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:04 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik ga voor de 20, ik tenslotte ook maar een zaeqomqommer.
Zelfsch ick!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Deze kleaun herkende ik wel onmiddelijk![]()
Een polycarbonaatnopje, is dat een neptepel ofzo?quote:
Het einde van een schoenveter.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Een polycarbonaatnopje, is dat een neptepel ofzo?
quote:
Ja, die maken dus al helemaal geen kans meer om polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerker te worden!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
tss dat mensen dat niet weten he
In opleiding!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, die maken dus al helemaal geen kans meer om polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerker te worden!
ach dat soort mensen willen we er ook helemaal niet bij hebben toch, die hebben geen hart voor de zaakquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, die maken dus al helemaal geen kans meer om polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerker te worden!
De Helpdesk van 3FM geluisterd zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:14 schreef Chowi het volgende:
Het einde van een schoenveter.
Neuh, google geraadpleegd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef JDude het volgende:
[..]
De Helpdesk van 3FM geluisterd zeker?
Precies dat!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach dat soort mensen willen we er ook helemaal niet bij hebben toch, die hebben geen hart voor de zaak
Waarom zou je dat ooit willen weten?quote:
Dude, je hebt zo onderhand toch wel enigszins een beeld van mijn leven gevormd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ooit willen weten?
Goed puntquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:32 schreef Chowi het volgende:
Dude, je hebt zo onderhand toch wel enigszins een beeld van mijn leven gevormd?
Ja, dat het er niet is, namelijk. Mijn leven.quote:
Zoek er een!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:34 schreef Chowi het volgende:
Ja, dat het er niet is, namelijk. Mijn leven.
Neuh.quote:
Precies. Dat ligt toch maar diep onder het stof te liggen als ik het gevonden heb.quote:
nee hoor ik weet alleen hoe het gereedschap werkt waar ik nu mee aan het werk ben, in tegen stelling tot veel anderen hierquote:
daarom, is toch niet interesant dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies. Dat ligt toch maar diep onder het stof te liggen als ik het gevonden heb.
Ik gebruik m'n gereedschap van 't weekend wel weerquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef killswitch het volgende:
nee hoor ik weet alleen hoe het gereedschap werkt waar ik nu mee aan het werk ben, in tegen stelling tot veel anderen hier
Jij begrijpt me.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
daarom, is toch niet interesant dus
Af en toe is 'ie net een vrouw.quote:
Enguh leefurquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n gereedschap van 't weekend wel weer
je pincet bedoel je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n gereedschap van 't weekend wel weer
Hij is altijd mannelijk wanneer ik dat wens.quote:
quote:
truequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij is altijd mannelijk wanneer ik dat wens..
Een beetje nilfisken doet wonderen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:56 schreef Chowi het volgende:
Hij is altijd mannelijk wanneer ik dat wens..
Owkee danquote:
WRPPZ.quote:
Dank U.quote:
Niet zo gek, als je al vanaf het prille begin in BeF vastgeroest zitquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef Chowi het volgende:
WRPPZ.
RPP. Cho. MÊN, BEN IK EFFE INCROWD!
Vergeet er niet even hendig sjiek mee te slippen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef kanaiken het volgende:
Dank U.
*autosleutels geeft
zet hem maar even weg
Ik heb mij ook een tijd onthouden van het posten in deze paradijslijke reeksch, onder het motto "stervende hoeren kanker n00bs", al zaten we toen nog niet echt in het kankerkachel tijdperk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet zo gek, als je al vanaf het prille begin in BeF vastgeroest zit
*de hoek omrijd en de auto verkoopt aan de eerste de beste dealerquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dank U.
*autosleutels geeft
zet hem maar even weg
Goed dat je hem er even aan herinnertquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Vergeet er niet even hendig sjiek mee te slippen.
je vergat te slippenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
*de hoek omrijd en de auto verkoopt aan de eerste de beste dealer
That'd be me.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
*de hoek omrijd en de auto verkoopt aan de eerste de beste dealer
Kan je dat zelf niet? Boh gek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |