Hoe bedoel je?quote:
Ach middag kan je het ook niet noemen....quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:16 schreef Dagonet het volgende:
11:11 noem ik niet early in the mornin'
Ik was enorm ontopicquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gewoon, precies zoals het er staat.
Het is van de gekke, die tijd!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:16 schreef Dagonet het volgende:
11:11 noem ik niet early in the mornin'
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nuutus, want jij hebt altijd een ochtendhumeur!
And on the eleventh hour of the eleventh day of the eleventh month, we will remember them.quote:
Alaafquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
And on the eleventh hour of the eleventh day of the eleventh month, we will remember them.
Mijn image, wat doe jequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oi, daar hoef je geeneens Sherlock voor te zijn
Het is bijna jammer dat het niet BeF #333 isquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
And on the eleventh hour of the eleventh day of the eleventh month, we will remember them.
quote:
Iemand 50 cent geven?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Dagonet het volgende:
Dat mag dus niet.
Weinig carnaval in the trenches hoor.quote:
Er zat iemand tussen.quote:
ik hou niet van rapquote:
Wit?quote:
Je moet er ook de tijd voor nemen.quote:
Zeker en vastquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet er ook de tijd voor nemen.
Dat mag dus niet!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lees je eens in, newbie!quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik denk ik bereid jullie even voor op mijn Tirannie. ^^
En ze zijn niets gewend, ze gaan zo snel stuk.quote:
klikspaan, halve maan,quote:
Net als nu, heb je er een nodig voor een permban, ís hij er niet!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de ONZ-mods mogen bannen! Nooit zijn ze aanspreekbaar, die FA's!
Belgquote:
Onzin, FA's zijn makkelijk aanspreekbaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de ONZ-mods mogen bannen! Nooit zijn ze aanspreekbaar, die FA's!
Nóóít zeg ik je!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Net als nu, heb je er een nodig voor een permban, ís hij er niet!
*eens*quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet aanspreekbaar voor m'n derde koffie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah wel amis, hedde ge geen tolerantie voor uw naaste buren?quote:
quote:
Ehhh, ik bedoel natuurlijk, dat is veel beter voor het forum, handiger duidelijker enzo! Dat ik dan ook kan bannen is maar een extraatje dat ik er bij moet nemen voor het forum. Natuurlijk. Ofzo.quote:
Was jij niet weg?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ehhh, ik bedoel natuurlijk, dat is veel beter voor het forum, handiger duidelijker enzo! Dat ik dan ook kan bannen is maar een extraatje dat ik er bij moet nemen voor het forum. Natuurlijk. Ofzo.
Uiteraard. Denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Ehhh, ik bedoel natuurlijk, dat is veel beter voor het forum, handiger duidelijker enzo! Dat ik dan ook kan bannen is maar een extraatje dat ik er bij moet nemen voor het forum. Natuurlijk. Ofzo.
Ligt er maar aan wie de naaste is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah wel amis, hedde ge geen tolerantie voor uw naaste buren?
Is this seat taken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wie de naaste is.
Not at all.quote:
*takes seat and runsquote:
Euhm.. leuk?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
http://new.unox.nl/acties/olympicgame/homepage.php
Nou.. mateloos..quote:
Ah, en spammer, even kijken, er is nu door mods opgetreden, gaat hij door dan is het simpelquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mocht Dagonet hier nog ronddwalen: froggy2
Vandaag is een mooie dag voor een banquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, en spammer, even kijken, er is nu door mods opgetreden, gaat hij door dan is het simpel
Wat een moooooooooie dag...quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vandaag is een mooie dag voor een ban![]()
Iemand is idd vrij rigoreus(??) bezig geweest met deleten er staat nu nog maar 1 AT bij zijn profielquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, en spammer, even kijken, er is nu door mods opgetreden, gaat hij door dan is het simpel
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Iemand is idd vrij rigoureus(??) bezig geweest met deleten er staat nu nog maar 1 AT bij zijn profiel
Op twee posts is er 1tje wissen idd vrij rigoureus ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Iemand is idd vrij rigoreus(??) bezig geweest met deleten er staat nu nog maar 1 AT bij zijn profiel
*ook traantje wegpinktquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een moooooooooie dag...
Voor een ban..
*ontroerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |