Een negerin...quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:31 schreef Gellius het volgende:
Een neger, als ik me niet sterk vergis.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:02 schreef pyl het volgende:
Is het mevrouwtje Ruth Jacott?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:09 schreef dartfanaat het volgende:
Heeft ze een Nederlandse show gewonnen?
Mij eerst op het verkeerde been zetten, hè? En dan je hint "omkeren"!quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:12 schreef dartfanaat het volgende:
Glenda Peeters?
De eerste Soundmixwinnares
Ik moet toch een manier vinden dat je niet meteen mn plaatje raadtquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Mij eerst op het verkeerde been zetten, hè? En dan je hint "omkeren"!Kun je wel tegen een arme Eurovisieleek?
![]()
Ik heb al een grotere gevonden en geplaatst....quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:25 schreef Gellius het volgende:
Even mijn loep pakken.
Je wordtbent er maar druk mee met al die verschillende brillen....quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:41 schreef Gellius het volgende:
Zwaaien? Hmz. Leesbril afzetten. Even de gewone bril opzetten.
Zit te twijfelen tussen Corry Brokken en Teddy Scholtenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:47 schreef Tokay het volgende:
Corry Brokken?
quote:Op woensdag 11
januari 2006 12:47 schreef Tokay het volgende:
Corry Brokken?
Lenny Kuhr?
Willeke Alberti?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:01 schreef dartfanaat het volgende:
Greetje Kauffeld
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:26 schreef Berkery het volgende:
Marciano Vink?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:49 schreef Tokay het volgende:
Simone Walraven.
psssst ik denk het nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:30 schreef Foeske het volgende:
Zangertje denk ik...
Wat bedoel je met zo'n Pyl?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:39 schreef pyl het volgende:
Is het zo'n disc-jockey?
Als in "zo'n" Eurovisiesongfestivaldeelnemer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
Wat bedoel je met zo'n Pyl?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Als in "zo'n" Eurovisiefestivaldeelnemer.![]()
Ja, doe maar net alsof je neus bloedt.quote:
Ha fijn, dan ken ik 'm zeker niet en hoef ik ook geen verdere pogingen te ondernemen.quote:ik zal maar hinten dat deze vooral bekend is van de radio....
Ik luister alleen maar sky radio, dus ik ken em dan ook niet denkquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik zal maar hinten dat deze vooral bekend is van de radio....
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, doe maar net alsof je neus bloedt.![]()
[..]
quote:Ha fijn, dan ken ik 'm zeker niet en hoef ik ook geen verdere pogingen te ondernemen.
Of is hij juist niet bekend van de radio?![]()
Dat zeg ik. En dan noemen ze dit topic "voor Dummies".quote:
Pardon, wie????quote:Rob Stenders, die ken ik wel.
Kijk, da's pas een dj!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:08 schreef Berkery het volgende:
Wolfman Jack?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat zeg ik. En dan noemen ze dit topic "voor Dummies".![]()
[..]
Ken je Rob Stenders niet???quote:Pardon, wie????
Ik zie hier alleen nog maar plaatjes voorbij komen die ik niet ken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:09 schreef pyl het volgende:
Dat zeg ik. En dan noemen ze dit topic "voor Dummies".![]()
Rob Stenders.quote:Pardon, wie????
Gijsquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:19 schreef Tokay het volgende:
Guus Staverman.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:37 schreef dartfanaat het volgende:
Man op foto Peaceman: John Peel
Ow sorry Berkeryquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:36 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gijs![]()
Maar ik was meer benieuwd naar die dwerg naast hem.
Bekend van een radioprogramma uit de jaren '80. Onder andere.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:48 schreef pyl het volgende:
Is dat ook een radioman, Berkery? Uit vervlogen tijden, misschien?
quote:Wie Rogier Proper hoort spreken, kan het niet nalaten te glimlachen. Zijn stem is onmiskenbaar die van Jaap Knasterhuis, de legendarische, morsige 'filmcriticus' die zich in het VPRO-radioprogramma Ronflonflon mompelend en windend ('sorry') door zijn 'columns' ploegde.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:54 schreef Tokay het volgende:
Ik dacht dat dat een vrouw was, zijn oma of zo.![]()
Je houdt niet van muziek ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:00 schreef Foeske het volgende:
Ik luister alleen maar sky radio.
En dat terwijl hij nochtans geen/nauwelijks alcohol drinkt...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:13 schreef Tokay het volgende:
Rob Stenders.
Ik kan er niets aan doen, maar op de een of andere manier vind ik dat een erg innemende man.
Proest!quote:
Kan mij het schelen. Ik ben, wat alcohol betreft, zowat geheelonthouder.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:18 schreef Treinhomo het volgende:
En dat terwijl hij nochtans geen/nauwelijks alcohol drinkt...
Ik meen dat serieus. Mensen die Saai radio op hebben staan zijn geen luisteraars, maar stiltevrezers.quote:
Ikke ook; ik vergeet niks.quote:Kan mij het schelen. Ik ben, wat alcohol betreft, zowat geheelonthouder.![]()
Dat heb jij mooi verwoord. Muzak. Liftmuziek. Céline Dion en Michael Bolton. Afgewisseld met Barbra Streisand.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:23 schreef Treinhomo het volgende:
Ik meen dat serieus. Mensen die Saai radio op hebben staan zijn geen luisteraars, maar stiltevrezers.
How come? (dat je weinig/niets drinkt?)quote:Ikke ook; ik vergeet niks.
Ik ga bijna overal met de auto naartoe.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:29 schreef Tokay het volgende:
How come? (dat je weinig/niets drinkt?)
Hmmm. Ik krijg een déjà vu-gevoel... Hebben wij het hier ooit al niet eens over gehad?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:32 schreef Treinhomo het volgende:
Ik ga bijna overal met de auto naartoe.
Maar ik doelde meer op de letterlijke betekenis van 'geheel-onthouder'...
Dat was in het fotoboek; daar geldt een andere policy.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:35 schreef Tokay het volgende:
Hmmm. Ik krijg een déjà vu-gevoel... Hebben wij het hier ooit al niet eens over gehad?
Dat jij rakus was/bent, in bepaalde opzichten?
Welja, kom even met het goede antwoord uit de lucht vallen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:36 schreef Gellius het volgende:
Is dat Adriaan Jaeggi?
Dát hoeft nu ook weer niet, jij bent hier immers kind aan huis.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:39 schreef Gellius het volgende:
Ik zal een volgende keer eerst beleefd aanbellen en vragen of het gelegen komt.
Touwtje uit de brievenbus...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:42 schreef Tokay het volgende:
Dát hoeft nu ook weer niet, jij bent hier immers kind aan huis.
GMTA? Is dat een soap?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:27 schreef Tokay het volgende:
Hé, GMTA!
Nee, maar GTST, ATWT en SATC wél.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef pyl het volgende:
GMTA? Is dat een soap?
Britse?quote:Actrice, inderdaad!
Ha die pos! Nee, met een S. Wie had je in gedachten?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:50 schreef pos het volgende:
Hoi
Begint haar achternaam met een G pyl?
Eentje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hield toch van ouwe tangen in je gereedschapskist?
Vroeger zei men wel dat je daar doof van werd.quote:
Ruggemerg-vergiftiging toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Vroeger zei men wel dat je daar doof van werd.
Dat ook. Het lag er maar aan hoe vaak je googlede.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ruggemerg-vergiftiging toch?
Ah, daar is dr Ruth weer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
Maar als je het eerlijk toegeeft, heb je daar geen last van toch? Alleen als je het stiekem doet....
Ik ben verder bijna perfect dus ik kan het lijdenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:17 schreef Gellius het volgende:
Ik durf het nooit op te biechten, uit angst dat de mensen dan raar van me zullen denken.
Wat durf je niet toe te geven?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:17 schreef Gellius het volgende:
Ik durf het nooit op te biechten, uit angst dat de mensen dan raar van me zullen denken.
Groeten terug.quote:
Dat-ie Googlet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:20 schreef Tokay het volgende:
Wat durf je niet toe te geven?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:21 schreef Gellius het volgende:
Maar je google-ed toch niet elke dag wel?
O, dat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef Treinhomo het volgende:
Dat-ie Googlet.
Befaamd Amerikaans seksuologe, onder andere schrijfster van de Encyclopedia of Sex and Sex For Dummies.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Befaamd Amerikaans seksuologe, onder andere schrijfster van Dr. Ruth's Encyclopedia of Sex and Sex For Dummies.![]()
Alleen Scrut weet het wel. Maar die leeft dan ook in zonde.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:28 schreef Tokay het volgende:
Ik ben nog steeds niet achter de naam van mevrouw...
Doet peace ook mee?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
anyway groet terug aan Scrut en ik ga nu de nationale IQ-test doen.....tot later....
Nee ik denk het niet... die is druk met opruimen, inpakken etc etc... geen tijd dusquote:
Moet je ook aan meedoen pyl, daar ga je je heel goed van voelen. Ik heb een jaar of wat geleden ook meegedaan en ik had een belachelijk hoge scorequote:
Klopt had ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moet je ook aan meedoen pyl, daar ga je je heel goed van voelen. Ik heb een jaar of wat geleden ook meegedaan en ik had een belachelijk hoge score![]()
Inderdaad; een 9,5 haal je op je sloffen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet je ook aan meedoen pyl, daar ga je je heel goed van voelen. Ik heb een jaar of wat geleden ook meegedaan en ik had een belachelijk hoge score![]()
Die blondine van pyl raden natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:43 schreef Tokay het volgende:
En nu?
Volgens mij zit iedereen te Googlen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:43 schreef Tokay het volgende:
En nu?
De smeerlappen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef Treinhomo het volgende:
Volgens mij zit iedereen te Googlen...
Met een beetje pech ligt er in de Wibautstraat of omgeving een volwassen vent naast z'n brommer...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:45 schreef pyl het volgende:
De smeerlappen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met een beetje pech ligt er in de Wibautstraat of omgeving een volwassen vent naast z'n brommer...
Dan was-ie moe...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:D'r ligt wel een vrachtwagen op z'n kant
Ben aan het testenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:43 schreef Tokay het volgende:
En nu?
Opschepper!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:D'r ligt wel een vrachtwagen op z'n kant
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik? Mijn bescheidenheid is juist van ongeëvenaarde grootsheid![]()
Ikke wel:quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je een teedeepeetje?
Waarvan actequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef Gellius het volgende:
Ikwil alleen maar zeggen: goed kauwen, is het halve werk. Dat het gelijkmatig in je bloed komp. En bewust drinke.
Heb je toevallig ook nog een middeltje tegen roos ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef Gellius het volgende:
Ikwil alleen maar zeggen: goed kauwen, is het halve werk. Dat het gelijkmatig in je bloed komp. En bewust drinke.
Dat heeft jouw meneer niet echt nodig...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:20 schreef Treinhomo het volgende:
Heb je toevallig ook nog een middeltje tegen roos ?
Niet in formele zin.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef Tokay het volgende:
Dat heeft jouw meneer niet echt nodig...
Is het een acteur?
Jawel, maar dat is een beetje 'n vies praatje, TH.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een middeltje tegen roos ?
Heb je liever een jongetje of een meisje?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef Diaan73 het volgende:klaar met testen
* wacht met "vrees" de oplossingen en uitslag af
Hmmm mn voorkeur gaat toch naar een meisje uit.... maar het belangrijkste is dat het gezond is...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je liever een jongetje of een meisje?
Media-mevrouw, Nederlandse.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef Treinhomo het volgende:
Schrijfster ?
Misschien een albino-neegster?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is geen neegster zeker?
zijt gij in blijden verwachting?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm mn voorkeur gaat toch naar een meisje uit.... maar het belangrijkste is dat het gezond is...
Nee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Is ze verslaggeefster?
Ze stond aan het hoofd van een omroep!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
Bekend van tv?
IQ test bedoelt Diaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef Diaan73 het volgende:klaar met testen
* wacht met "vrees" de oplossingen en uitslag af
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
De ex-directrice van Llink?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zijt gij in blijden verwachting?
heb ik dat gemist
dolle_hond = tong80?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
nee hoor Tong niets gemist.... ik ben aan het IQ-testen... 5 van de 26 vragen nu fout....
Oei, dat belooft niet veel goeds voor die IQ-test.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
dolle_hond = tong80?
Er is niets mis met mijn korte-termijngeheugenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef pyl het volgende:
Kijken of je het nu zonder googlen afkunt.
Elke dag een paar keer googlen stimuleert het korte-termijngeheugen - zo klinkt het wel in de volksmond.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is niets mis met mijn korte-termijngeheugen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
eve marie saint
Allemaal kwaliteitsposts, zoveel is zekerquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hallo zeg
dan zou ik al meer dan een kwart miljoen posts hebben
Reteveel posts!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hallo zeg
dan zou ik al meer dan een kwart miljoen posts hebben
Volgens Diaan welquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:27 schreef peaceman het volgende:
Reteveel posts? Tong is er toch niet
Tja ik zat helemaal geconcentreerd in mn IQ-test hè? Sorry Dollequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Oei, dat belooft niet veel goeds voor die IQ-test.![]()
127? En wat zegt dat over peace, zo vraag ik mij af.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Maarre mn IQ-test is wel goed afgelopen.... 127![]()
![]()
Ongetwijfeld helemaal nietsquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef pyl het volgende:
[..]
127? En wat zegt dat over peace, zo vraag ik mij af.![]()
Als je voor Sam Brown gaat heb je vooral een sterke lever nodig. Zoals zovele Britse schonen drinkt ze bier als een tempelierquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef sooty het volgende:
[..]
Ondanks mijn beperkte IQ ga ik ervoor.
Zovele Britse schonen zijn er toch niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je voor Sam Brown gaat heb je vooral een sterke lever nodig. Zoals zovele Britse schonen drinkt ze bier als een tempelier
It's an acquired tastequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zovele Britse schonen zijn er toch niet?
Mwah de meeste engelse vrouwen zijn al vrij snel heel erg lieve kindjes om Herman Finkers maar eens aan te halen....quote:
Heeft er toch ook niets mee te maken??quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef pyl het volgende:
[..]
127? En wat zegt dat over peace, zo vraag ik mij af.![]()
Ik vroeg het me alleen maar af, Diaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft er toch ook niets mee te maken??![]()
Nee dat is het ook niet, maar ik vind het altijd wel leuk om mee te doen. Het is ook zóóón momentopname...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
Vergeten mee te doen met de quiz dit jaar. Maar erg betrouwbaar zijn die dingen waarschijnlijk toch niet.
Ik vraag me dan eigenlijk af waarom jij je dat afvraagt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik vroeg het me alleen maar af, Diaan.![]()
Inderdaad. En ik ben de laatste tijd veel te vergeetachtig om mee te doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet, maar ik vind het altijd wel leuk om mee te doen. Het is ook zóóón momentopname...
Ja; het IQ van Peaceman.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen lieve mensen.
Is er nog iets te raden ?
Dus lager dan die van mijquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
Ik gok 120.
Geeft niet tongquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef Treinhomo het volgende:
Kut; de namen staan gewoon in 't plaatje...![]()
Oke, hij is leukquote:
Mark Foggo de enige ter wereld die met duimen omhoog op de foto staat ofzoquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef Treinhomo het volgende:
Kut; de namen staan gewoon in 't plaatje...![]()
Let op: er komt nu een foto van The Fonzquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mark Foggo de enige ter wereld die met duimen omhoog op de foto staat ofzo
Ik heb eerst een hele tijd Fonzie gebruikt en nu mag Mark een poosje...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef peaceman het volgende:
Mark Foggo de enige ter wereld die met duimen omhoog op de foto staat ofzo
Haha, ja die heb je ook nog... nou 2 dan..quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Let op: er komt nu een foto van The Fonz![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Let op: er komt nu een foto van The Fonz![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:04 schreef peaceman het volgende:
Die ken ik niet Wyccie, is ie bekend? Of is ie gewoon beroepsmongool...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |