Dit is toch te gek voor woorden dat wij helemaal niks te vertellen hebben. De Verenigde Staten maakt nog steeds de dienst uit en elk land wat daar tegen in gaat wordt geboycot. Nou snap ik dat Nederland geen andere keuze heeft dan in te stemmen met de missie naar Afghanistan (aangezien Amerika toch een van de belangrijkste economische bronnen is), maar het is toch vreemd dat dit soort uitspraken gedaan worden. Hetzelfde gebeurde Duitsland en Frankrijk tijdens de inval in Irak en beide landen zijn er zeker niet beter op geworden. Aangezien de Nederlandse economie op dit moment niet de meest rooskleurige tijd ondergaat zijn we dus verplicht om een gevaarlijke missie naar Afghanistan te aanvaarden.quote:Het gekrakeel in Nederland leidde deze week tot opmerkelijke reacties uit de Verenigde Staten. Eerst dreigde een vertrouweling van de Amerikaanse president Bush, de oud-diplomaat Paul Bremmer III, dat als Nederland zijn aanvankelijke toezegging niet gestand zou doen, dat wel eens schadelijk zou kunnen uitpakken voor de Nederlandse economische belangen in de VS. Vervolgens maakte de Amerikaanse regering zelf via een interview in de Volkskrant duidelijk dat Washington een afhaken van Nederland onbegrijpelijk zou vinden.
Neeeee, ik wil niks met die gasten te maken hebben waarom doe je me dit aan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:37 schreef Reintje het volgende:
Sja, ga de politiek en en verander er wat aan!
Open er een KLB topic overquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:42 schreef sr_firewire het volgende:
Serieuze onderwerpen op Klaagbaak zijn NOT DONE...
Wat is daar gek aan? We gaan steeds meer richting een wereldeconomie en wij zijn maar een klein kutlandje met 16 miljoen inwoners. Lijkt me logisch dat de VS met 300 miljoen inwoners ook een stem heeft die 18,75 keer zo zwaar weegt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:32 schreef Vipers het volgende:
Graag wil ik hier even kalgen over de manier van handelen van de Verenigde Staten van Amerika.
Het volgende bericht las ik vanmorgen:
[..]
Dit is toch te gek voor woorden dat wij helemaal niks te vertellen hebben.
Ja ok, maar dat kan zeker nog wel een tijdje duren, maar het omdat wij economisch afhankelijk zijn moeten wij Ome Bush onder zijn ballen kriebelenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:37 schreef Afwazig het volgende:
Ach amerika wordt toch steeds minder belangrijk. Kwestie van tijd voor een ander land het machtigste land ter wereld is. Ik gok China, maar als de EU het goed speelt (dus niet zoals ze het nu doen) kunnen zij de rol nog voor China's neus wegkapen.
Krijg je dat China geblaat weer.. voordat ze op ons economisch niveau zitten gaat er misschien wel 20 jaar overheen, als het niet langer is, en god weer waar wij zelf aangeland zijn dan. In china is nog SUPER veel armoede en is het beroerd gesteld met de mensenrechten. Ik zie China dus voorlopig helemaal nergens geraken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:37 schreef Afwazig het volgende:
Ach amerika wordt toch steeds minder belangrijk. Kwestie van tijd voor een ander land het machtigste land ter wereld is. Ik gok China, maar als de EU het goed speelt (dus niet zoals ze het nu doen) kunnen zij de rol nog voor China's neus wegkapen.
Dit waren letterlijk de woorden die gebruikt zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? We gaan steeds meer richting een wereldeconomie en wij zijn maar een klein kutlandje met 16 miljoen inwoners. Lijkt me logisch dat de VS met 300 miljoen inwoners ook een stem heeft die 18,75 keer zo zwaar weegt.Overigens zijn de uitspraken helemaal niet zo hard gedaan als jij het voor doet komen.
Triest? Lijkt mij niet meer dan logisch dat wij ook een steentje bijdragen in Afghanistan. We kunnen de VS ook niet alles zelf laten opknappen en ondertussen een beetje als NSB'ers op hun zitten te bitchen, zoals sommigen hier graag doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
typisch amerika toch,
If youre not with us, youre against us, triest maar waar.....
Middeleeuwen? Neuh, gewoon democratie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:47 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dit waren letterlijk de woorden die gebruikt zijn.
Als het zo is als jij nu stelt dan wordt dat nog lachen. Laten we vooral terug gaan naar middeleeuwen.
Armoede heeft nix te maken met het feit of het economisch goed gaat,quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Krijg je dat China geblaat weer.. voordat ze op ons economisch niveau zitten gaat er misschien wel 20 jaar overheen, als het niet langer is, en god weer waar wij zelf aangeland zijn dan. In china is nog SUPER veel armoede en is het beroerd gesteld met de mensenrechten. Ik zie China dus voorlopig helemaal nergens geraken.
Ok kijk nu snap ik het, jij bent zo iemand die Pro amerika is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Triest? Lijkt mij niet meer dan logisch dat wij ook een steentje bijdragen in Afghanistan. We kunnen de VS ook niet alles zelf laten opknappen en ondertussen een beetje als NSB'ers op hun zitten te bitchen, zoals sommigen hier graag doen.
Wauw, jij bent zeker econoom?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Armoede heeft nix te maken met het feit of het economisch goed gaat,
als er in een land 2 personen wonen, 1 heeft 0 euro, de ander 100,
Dan is er in het land 100 euro, heel rijk land dus dus
als er in een ander land
2 mensen wonen, beide een kapitaal van 25 euro,
Dan zijn ze dus een armer land dan belgie het andere land
quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Armoede heeft nix te maken met het feit of het economisch goed gaat,
als er in een land 2 personen wonen, 1 heeft 0 euro, de ander 100,
Dan is er in het land 100 euro, heel rijk land dus dus
als er in een ander land
2 mensen wonen, beide een kapitaal van 25 euro,
Dan zijn ze dus een armer land dan belgie het andere land
Ga toch heen met je terrorisme gedram,quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Triest? Lijkt mij niet meer dan logisch dat wij ook een steentje bijdragen in Afghanistan. We kunnen de VS ook niet alles zelf laten opknappen en ondertussen een beetje als NSB'ers op hun zitten te bitchen, zoals sommigen hier graag doen.
Rare definitie van democratie heb jij.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Middeleeuwen? Neuh, gewoon democratie.
Inderdaad het gemiddelde daarvan,quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Welvaart van een land wordt gemeten per hoofd van de bevolking.
Ik hou van jequote:Op woensdag 11 januari 2006 10:49 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ok kijk nu snap ik het, jij bent zo iemand die Pro amerika is..
Kriebel jij dan voortaan Bush onder zijn ballen, maar laat ons met rust.
Nee ik heb besef van onze morele verplichtingen en onze regering gelukkig ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:49 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat klopt er dan niet aan zijn post?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:49 schreef Vipers het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |