Is niet grappig....quote:
Ja tuurlijk, maar toch kreeg ik een F***** stempel!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:01 schreef Allantois het volgende:
Even serieus...
Heb je een uitdraai van je inschrijvingen gemaakt?
quote:
Daar zit ik wel zwaar aan te denken jah.........quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:03 schreef northernlight81 het volgende:
Tja, zoiets blijf je toch altijd houden he. Als ik jou was zou ik naar de dichtsbijzijnde coffeeshop fietsen om ff te relaxen.
Ten eerste ik ben geen rechtenstudent.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Haha een rechten "student" die het hele jaar door ligt te zuipen in de kroeg en dan klaagt dat ie een dag te laat is voor z'n tentamen waar ie welgeteld 1 dag voor geleerd heeft... zullen we maar rechten tot mbo-studie degraderen?
Hou je smoel tering nerdquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:21 schreef ict-boy het volgende:
wat heb je dus geleerd:
Voortaan beter opletten wanneer de datum word medegedeeld.
Dan mag jij mij vertellen wat het schrijven van een datum te maken heeft met het beheersen van het europees recht?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Nou als je nog geen belangrijke datum goed in je agenda kunt schrijven dan heb je blijkbaar ook nog niet de capaciteiten voor dit vak.
Nauwkeurig werken. Als je nou een grote openbaar aanklager was geweest dan was er nou waarschijnlijk een oorlogsmisdadiger op vrije voeten gekomen. Nope, you don't have what is takes.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:33 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Dan mag jij mij vertellen wat het schrijven van een datum te maken heeft met het beheersen van het europees recht?![]()
Fouten maken is menselijk en ik moet concluderen dat ik ook maar een mens ben.
Mijn vakgebied acht ik belangrijker dan het berechten van een oorlogsmisdadiger.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nauwkeurig werken. Als je nou een grote openbaar aanklager was geweest dan was er nou waarschijnlijk een oorlogsmisdadiger op vrije voeten gekomen. Nope, you don't have what is takes.
Even voor de duidelijkheid, ik stond om 8.00 uur vanochtend al hier op de uni!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Shapeshifter het volgende:
TS komt later ook te laat in de rechtzaal
1 dagje maarquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:39 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik stond om 8.00 uur vanochtend al hier op de uni!!
Dus niet te laat.
Ik heb eerder geleerd dat Europees een fucking tyfus tering kolere tentamen is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:25 schreef rashudo het volgende:
Je hebt een belangrijke les geleerd. Het is belangrijk om op tijd, goed voorbereid, op het juiste adres aanwezig te zijn. Ook in je latere carriere komt dit van pas. Deze les is belangrijker dan heel je opleiding.
Geef mij geld danquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:36 schreef -beyond- het volgende:
En in mijn latere carriere ben ik super ultra rijk en heb ik veel sociale problemen opgelost die gerelateerd zijn met het vakgebied criminologie....Dus dan kan ik al rentenieren.....![]()
rashudo...quote:
Nou ja .... als je dan toch zo op tijd klaar ben in je leven .... dan valt augustus ook best mee .. johquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:36 schreef -beyond- het volgende:
....Dus dan kan ik al rentenieren.....![]()
Joepiequote:Op woensdag 11 januari 2006 12:41 schreef -beyond- het volgende:
[..]
rashudo...
Ik zal deze naam onthouden.
Hierbij beloof ik je een geldsom van 10.000 euro, indien mijn eigenvermogen op hoger dan 1 miljoen euro wordt geschat.
Nu ga ik maar ff verder met een ander vak te leren. Want dat is er tot nu toe wel bij in geschoten......
Er zijn mensen die eerst een HBO diploma halen. Ik dus in dit geval.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:47 schreef Metal_Mart het volgende:Op alles schelden, behalve op jezelf. Ja oke, een klein 'kut ik' kan er nog net vanaf. Je hebt dit toch echt aan jezelf te danken, als ik het zo lees.
Trouwens:
Geboortedatum: 1978-07-10
Opleiding: Criminologie
Hoe lang duurt die studie wel niet?
Dan zou je wel door hebben gehad dat je tentamen een dag eerder was, dus mss toch een goed plan.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:59 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Of moet ik ten alle tijden een serieuze, goed overdenkende, regeltjesnicht zijn?
quote:aaaaaaaaaaaaHAhhahahahahhahah
Dat is dan ook het enige positieve aan dit verhaal..quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:22 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEheheheehe nu kun je van de zomer niet naar Salou wheheheehehe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik jou eens vertellen wat ik ga doen.....(zo niet dan toch)quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:48 schreef Koewam het volgende:
Hallo, als ze een stempel hebben gezet
Dan zijn hun toch verantwoordelijk?ik wist wel wat ik zou doen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |