Correct! AlohaXa + 1quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef AlohaXa het volgende:
Béatrice Dalle, Night on Earth?
Ik vond dat wel een geinige actiequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:54 schreef Sokolsky het volgende:
AlohaXa stelt wel moeilijke vragen. Ik denk dat 'ie zichzelf maar weer een punt moet geven
En dat zegt'ie tegen Sokolskyquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:16 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Maar serieus, kijken jullie alleen maar Hollywood production films? Alleen maar films die in de box-office komen? Er zijn echt wel meer films die ook goed zijn hoor![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:16 schreef AlohaXa het volgende:
Maar serieus, kijken jullie alleen maar Hollywood production films? Alleen maar films die in de box-office komen? Er zijn echt wel meer films die ook goed zijn hoor
stiekem wist ik het wel van sok, maar ik moet hem wel een beetje pushen, anders moet ik mezelf weer een punt geven johquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En dat zegt'ie tegen Sokolsky
Ya!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:27 schreef laurenzo85 het volgende:
Is dat dan Veronika Zemanova?![]()
Een knappe madame.. film ken ik echter niet
Het is juist de sport van dit topic om aan alle antwoorden te komen zónder gebruik van enige hulpmiddelen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:39 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ya!![]()
De film lijkt er heel veel op. Google er eens op zou ik zeggen
Sja, je hebt er alleen jezelf mee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:46 schreef AlohaXa het volgende:
wat zijn jullie toch schatjes![]()
Ok de vrouw is geraden. De film (als een ode aan haar) moet nog. Wie o wie heeft deze film gezien
[..]
Ik vond dat wel een geinige actie![]()
Maar serieus, kijken jullie alleen maar Hollywood production films? Alleen maar films die in de box-office komen? Er zijn echt wel meer films die ook goed zijn hoor![]()
Ik denk dat het enigszins sarcastisch was bedoeldquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:52 schreef AlohaXa het volgende:
en dat newbe opmerking, jah joh ik kan pas films gezien hebben als ik hier al langer rond loop. Mijn excuses daarvoor. Mijn smaak is nog niet fok-movies-ontwikkeld![]()
Mooie vrouwquote:
Maar weet je ook wie het is?quote:
Vind zwart wit foto's vaak mooier dan de normale. Wie het is kan ik je niet zeggen... Herken dr niet zoquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar weet je ook wie het is?
Ik vind 'r een beetje suf kijken eigenlijk. Maar dat zal wel de stijl van toen zijn geweest.
Mocht ik nog een keer een screenshotje moeten plaatsen, zal ik wel een film pakken met een grote harige aap die bovenin een empire state building staat
Mangoworks2002 +1quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dan zal het wel Fay Wray zijn ofzo![]()
Dat ik daar niet opkwam... King Kong Classic
Nope... 5 films... waarvan je er zeker 1 kent...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:39 schreef wyccie het volgende:
Is 1 tv-serie ook goed?
Wishfull thinking...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:42 schreef wyccie het volgende:
Is het zo'n mok, waarvan de kleding uitgaat als je er iets warms inschenkt?
alleen de film nogquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:44 schreef wyccie het volgende:
Rose McGowan, Charmed en de film weet ik nu even niet.
Hoeveel heb jij gedronken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toen er nog 5 films moesten genoemd worden, wist ik er 4. Maar nu niet meer helaas.
Niets, maar ik heb om 13.00u. iets te doen, dus heb geen tijd voor een vraag.quote:
Dat is genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:52 schreef Asap het volgende:
ik weet er maar 1...
Helaasquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:53 schreef laurenzo85 het volgende:
Ze zat ook in Scream toch... Samen met Charmed en het feit dat ze Rose McGowan heet, maakt dat een puntje voor mij![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:53 schreef Sokolsky het volgende:
Scary Movie
SM is Cindy.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:54 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, ik wilde eerst Scary Movie gokken en daarna pas Scream. Weet het verschil niet eens meer
al veranderdquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhm....kijk eens even beter.....
Asap was eerder.
Je bent het snelst!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Cruel Intentions, Sweethome Alabama, Legally Blonde 1 en 2 en Vanity Fair
Ja, maar ik kan niet tellen en de titel verkeerd gespeldquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dangerous Liasons is de working title van Cruel Intentions en tevens titel van het boek
Ligt niet aan jou hoor. Ik vind de vraagsteller nogal wispelturigquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:13 schreef wyccie het volgende:
Sebastien
Sarah
Suzette
Ik kan niet tellen én ik kan niet lezen.![]()
Dolle_Hond +1quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:13 schreef dolle_hond het volgende:
michelle pfeiffer
uma thurman
john malcovick
Ach ik moet ze gewoon wat makkelijker stellenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:17 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou hoor. Ik vind de vraagsteller nogal wispelturig![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:27 schreef Sokolsky het volgende:
Dare mo shiranai
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
moet ik eerst weer de jap. titel opzoeken van nobody knows
sokolsky +1
dolle_hond +1quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:29 schreef dolle_hond het volgende:
les poupees russes
sokolsky +1quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef Sokolsky het volgende:
L'Auberge Espagnole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |