Wat denk jij van dit verhaalquote:Ik heb jullie nog niet de blunder van afgelopen weekend verteld. Henry had zaterdag een paar vrienden uitgenodigd. Wezen poolen, waterpijp gerookt, blowtje gerookt, gezellig gekletst. Paar mensen blijven slapen. 's Ochtends (nou ja, inmiddels drie uur 's middags) zaten we met 1 overgebleven vriend van hem film te kijken (The Cube, coole film). Henry zat mij intussen stiekem te vingeren (we lagen nog in bed). Ineens zei hij dat hij iets raars voelde van binnen. Bleek er nog een condoom van de vorige dag in te zitten. Ik heb zonder overdrijven een kwartier volledig dubbel gelegen, tot de tranen over mijn wangen liepen. En die vriend wilde natuurlijk weten wat er was. Dus Henry zegt doodleuk: "Nou, we waren niks kwijt, maar we hebben iets gevonden". Hij had geloof ik niet helemaal door waar het over ging. Ik heb in jaren niet zo gelachen. Of is dit een van die dingen waar je bij had moeten zijn?
ja iemand die het volgens mij wel vaker overkomt. iemand die gewoon een string in haar kut vindt. zo van: oh die is van gisteren, hihihihiquote:
(Heee gelukkig, je zit nog op 96%quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:12 schreef the900 het volgende:
Die kende ik al. Was die uit een oud geslachtsblunders-topic toevallig?
Ja, ik bedoel.... als je de geur van rubber gevuld met oud zaad niet eens meer opmerkt zeg maar.... nou ja, ehm....quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:12 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja iemand die het volgens mij wel vaker overkomt. iemand die gewoon een string in haar kut vindt. zo van: oh die is van gisteren, hihihihi![]()
ja inderdaad. stop maar......ho maar.....ik moet overgevenquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel.... als je de geur van rubber gevuld met oud zaad niet eens meer opmerkt zeg maar.... nou ja, ehm....
* Italo checkt fotoboek..quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:14 schreef Frappelsien het volgende:
Oh my god...YUK
Duurt nog wel een dagje of 3quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
(Heee gelukkig, je zit nog op 96%
Hey ik blijf je even onzichtbaar volgen om te zien wat er over vier procent gebeurt)
jeez, over wanhopig gesproken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:16 schreef Italo het volgende:
[..]
* Italo checkt fotoboek..
Niets YUCK! [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:16 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja inderdaad. stop maar......ho maar.....ik moet overgeven![]()
Bemoei je met je eigen zaken, Johanquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:17 schreef JohanV. het volgende:
jeez, over wanhopig gesproken.![]()
je bent wel erg snel tevreden.
Ja maar dat ben je toch ook als je je al neukend op de foto laat zetten?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:16 schreef Nitrane het volgende:
Goolge zegt dat dit een ranzig wijf is [afbeelding]
Dat zit toch echt ergens anders.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over eventuele ur...
*AHUM*
ja sorry hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:19 schreef Italo het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, Johan![]()
Buiten het feit dat je daar helemaal gelijk in hebt is die ene foto best enigszins veelbelovendquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:22 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja sorry hoor.
maar de tijd dat je bij 1 fotoboek foto al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zet hebben we nu wel gehad geloof ik
![]()
Ja naja dat kan toch in dat gat sijpelen?quote:
Seks- danwel geslachtsdeelblunders deel 16 er wordt juist beweerd dat het een xlér isquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:24 schreef zoalshetis het volgende:
dan heeft ze waarschijnlijk een kerel met een klein pikkie geneukt. maar ik denk dat het bogus is.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Seks- danwel geslachtsdeelblunders deel 16 er wordt juist beweerd dat het een xlér is![]()
zie OP
Yvonne?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:24 schreef JohanV. het volgende:
ik denk dat we er wel uit zijn. dit is het meest ranzige crew lid dat er rondloopt![]()
Ik had al eerder op die foto gereageerdquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:22 schreef JohanV. het volgende:
ja sorry hoor.
maar de tijd dat je bij 1 fotoboek foto al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zet hebben we nu wel gehad geloof ik
![]()
nee ik noem geen namen, het was een crew lid die fokkers uitnodigde om verjaardag te vieren. dan weet jij wel hoe laat het is.quote:
Das best wel zielig jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:32 schreef JohanV. het volgende:
[..]
nee ik noem geen namen, het was een crew lid die fokkers uitnodigde om verjaardag te vieren. dan weet jij wel hoe laat het is.![]()
ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:32 schreef JohanV. het volgende:
[..]
nee ik noem geen namen, het was een crew lid die fokkers uitnodigde om verjaardag te vieren. dan weet jij wel hoe laat het is.![]()
http://forum.fok.nl/topic/802923/1/50#33928211quote:
ik noem geen namen maar het begint met s en eindigt op kaaiquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:31 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik had al eerder op die foto gereageerd![]()
En bij sommige besproette efteling-laven zet ik echt geenTrust me
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:37 schreef JohanV. het volgende:
Doe die pr0n eens weg! Laten we het netjes houden ffs.
U r so fucking right.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:39 schreef MiestOr het volgende:
LS en heiden6 toch??
of praat ik nu mn mond voorbij??????![]()
![]()
hoiiiieieieieie skvquote:
Laat eens zien?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:40 schreef Tobbes het volgende:
Tubgirl is ook ranzig.
zeik niet, of val in een diep gat ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:37 schreef JohanV. het volgende:
Doe die pr0n eens weg! Laten we het netjes houden ffs.
ik zou ze de kost niet willen geven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:42 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeveel vrouwen op deze wereld zullen dagelijks achtergebleven condooms aantreffen![]()
lol die versie heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:45 schreef Tobbes het volgende:
-weg-
Dank je wel dat je een topic om zeep helpt enzo.quote:
Ja, en nu al weer wegquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
lol die versie heb ik nog nooit gezien.
Zien jullie ook die condoom langsschieten?![]()
Wat dat betreft komt je smaak qua vrouwen dus wel aardig overeen met je muzieksmaak.quote:
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:48 schreef ixio het volgende:
[..]
Wat dat betreft komt je smaak qua vrouwen dus wel aardig overeen met je muzieksmaak.
Kane was het toch?
Lul niet, elke avond droom je over Didand die je als een echte tubboy komt ondersproeien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:51 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja.
En aangezien ik tubgirl in een Ranzig Mokkel topic post, bevestig jij dus eigenlijk de reinheid van Kane.
Wat voor geluid zouden tampons maken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:53 schreef Tobbes het volgende:
Whaha, Nitrane...Haal je hem nou zelf weg
STOERRR
Dat is zelfs nog nooit in mij opgekomen..dus ik weet niet waar jij met je gedachten zitquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:54 schreef ixio het volgende:
[..]
Lul niet, elke avond droom je over Didand die je als een echte tubboy komt ondersproeien.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:54 schreef ixio het volgende:
[..]
Lul niet, elke avond droom je over Didand die je als een echte tubboy komt ondersproeien.
Ja, en kruip nu maar weer heel snel terug in bed voordat je mams erachter komtquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:54 schreef JohanV. het volgende:
Jammer dat het forum weer vol zit met opgeschoten kindertjes die bij het woordje sex of condoom al blozend achter de monitor zitten in de hoop dat er een kut (hihihihi) voorbijkomt.
Ik kijjk wel uitquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:53 schreef Tobbes het volgende:
Whaha, Nitrane...Haal je hem nou zelf weg
STOERRR
Ja, dat vroeg ik me ook al af, hoe ik daar ook in godsnaam bijkwam.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:55 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog nooit in mij opgekomen..dus ik weet niet waar jij met je gedachten zit
Losers heb je overal en nu weer ontopic.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:55 schreef ixio het volgende:
[..]
Wel zo stoer zijn om tubgirl te posten, maar wel in je broek schijten voor een ban?
nog één?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Losers heb je overal en nu weer ontopic.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |