Wat denk jij van dit verhaalquote:Ik heb jullie nog niet de blunder van afgelopen weekend verteld. Henry had zaterdag een paar vrienden uitgenodigd. Wezen poolen, waterpijp gerookt, blowtje gerookt, gezellig gekletst. Paar mensen blijven slapen. 's Ochtends (nou ja, inmiddels drie uur 's middags) zaten we met 1 overgebleven vriend van hem film te kijken (The Cube, coole film). Henry zat mij intussen stiekem te vingeren (we lagen nog in bed). Ineens zei hij dat hij iets raars voelde van binnen. Bleek er nog een condoom van de vorige dag in te zitten. Ik heb zonder overdrijven een kwartier volledig dubbel gelegen, tot de tranen over mijn wangen liepen. En die vriend wilde natuurlijk weten wat er was. Dus Henry zegt doodleuk: "Nou, we waren niks kwijt, maar we hebben iets gevonden". Hij had geloof ik niet helemaal door waar het over ging. Ik heb in jaren niet zo gelachen. Of is dit een van die dingen waar je bij had moeten zijn?
ja iemand die het volgens mij wel vaker overkomt. iemand die gewoon een string in haar kut vindt. zo van: oh die is van gisteren, hihihihiquote:
(Heee gelukkig, je zit nog op 96%quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:12 schreef the900 het volgende:
Die kende ik al. Was die uit een oud geslachtsblunders-topic toevallig?
Ja, ik bedoel.... als je de geur van rubber gevuld met oud zaad niet eens meer opmerkt zeg maar.... nou ja, ehm....quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:12 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja iemand die het volgens mij wel vaker overkomt. iemand die gewoon een string in haar kut vindt. zo van: oh die is van gisteren, hihihihi![]()
ja inderdaad. stop maar......ho maar.....ik moet overgevenquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel.... als je de geur van rubber gevuld met oud zaad niet eens meer opmerkt zeg maar.... nou ja, ehm....
* Italo checkt fotoboek..quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:14 schreef Frappelsien het volgende:
Oh my god...YUK
Duurt nog wel een dagje of 3quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
(Heee gelukkig, je zit nog op 96%
Hey ik blijf je even onzichtbaar volgen om te zien wat er over vier procent gebeurt)
jeez, over wanhopig gesproken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:16 schreef Italo het volgende:
[..]
* Italo checkt fotoboek..
Niets YUCK! [afbeelding]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:16 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja inderdaad. stop maar......ho maar.....ik moet overgeven![]()
Bemoei je met je eigen zaken, Johanquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:17 schreef JohanV. het volgende:
jeez, over wanhopig gesproken.![]()
je bent wel erg snel tevreden.
Ja maar dat ben je toch ook als je je al neukend op de foto laat zetten?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:16 schreef Nitrane het volgende:
Goolge zegt dat dit een ranzig wijf is [afbeelding]
Dat zit toch echt ergens anders.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over eventuele ur...
*AHUM*
ja sorry hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:19 schreef Italo het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, Johan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |