Jij bent geen breezahsletjequote:Op woensdag 11 januari 2006 01:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je mij toevoegt klik ik op 'niet toestaan'. Ik denk ik waarschuw maar even.
Boh gek, niemand moet je, iedereen heeft je hendig geblockt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef woutabest het volgende:
Log ik weer eens in op msn, is de enige van de 50 personen Chatman die online is! Waar zijn alle andere breezahs nou weer heen?
Ben ik zo lelijk?
Post eens een fotoquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef woutabest het volgende:
Log ik weer eens in op msn, is de enige van de 50 personen Chatman die online is! Waar zijn alle andere breezahs nou weer heen?
Ben ik zo lelijk?
En terecht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Boh gek, niemand moet je, iedereen heeft je hendig geblockt.
Gaat chatman ook uit de kleren voor de webcam?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:54 schreef Aurelianus het volgende:
Wat is er mis met Chatman? MSN-bots hebben ook aandacht en liefde nodig.
Hij had het te druk voor msnquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat chatman ook uit de kleren voor de webcam?
Wellicht. Maar aangezien hij supersnel is met MSN zal het lijken alsof hij enkel even flashte.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat chatman ook uit de kleren voor de webcam?
pr0n?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, dat is Natasha Marley![]()
oh, laat maar danquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, dat is Natasha Marley![]()
WIE dan? Heeft ze msn?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:04 schreef Beach het volgende:
Wat is dat nou, er zijn nog kindertjes wakker![]()
Wat heb ik daar nou aan?quote:?eb ti lliw erehw - retuoW zegt:
chatman waar zijn de breezahs???
- Chatman -The Movie - zegt:
Hoi Pipeloi!
?eb ti lliw erehw - retuoW zegt:
ja hoi
Lunchen met vrienden. Ook zoiets. Dat een vriend je belt en zegt, hee Chatman, lunch? En jij (of ik dan, want ik ben Chatman): ja, tuurlijk, gezellie.
waar zijn de breezahs???
Maar je kan je dan afvragen: wil die vriend met mij lunchen omdat ik Chatman ben of wil die vriend met mij lunchen omdat ik Chatman ben?
ik vraag je wat
Ja?
WAAR zijn de breezahs???
Wat ik bedoel: vindt ie het leuk om met mij te lunchen, of vindt ie het leuk om met mij gezien te worden?
laat maar
ja, dat zijn best zware dingen, waar je mee te maken hebt, als Chatman zijnde.
Dude, gebruik minder drugs ofzo, dit is echt niet goed meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:17 schreef woutabest het volgende:
ik denk, ik vraag het even aan Chatman hemzelf:
[..]
Wat heb ik daar nou aan?
Zeg die url van dit plaatje hè ?quote:
Denk je dat 20227823_e6664e295e_o zich aangesproken voelt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg die url van dit plaatje hè ?
Probeer je nu een ex mod te beledigen ?
Of ook:quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg die url van dit plaatje hè ?
Probeer je nu een ex mod te beledigen ?
Nee die geeft er niks om.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:48 schreef bolivian het volgende:
[..]
Denk je dat 20227823_e6664e295e_o zich aangesproken voelt?.
Gelukkig maar,quote:
Ik vind jou avatar engquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:42 schreef t0y het volgende:
[..]
Dude, gebruik minder drugs ofzo, dit is echt niet goed meer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |