Dat zou je in de Verenigde Staten van Amerika nimmer overkomen zijn!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:35 schreef American_Nightmare het volgende:
Rij ik vanmorgen naar m'n werk toe.. zit er een of andere trommeljosti achter op m'n bumper, ondanks die gladheid!!!11Dus ik trap een keer op de rem om 'm wakker te schudden. Begint die randdebiel als een gek met z'n lichten te knipperen een paar minuten lang. Ik steek m'n middelvinger op naar die eikel begint ie te claxoneren. Dus ik draai op een gegeven moment af bij de zaak, rijdt die gast achter me aan. Ik stop op de parkeerplaats, die vent stopt 10 meter verderop. Stapt m'n baas uit die auto...
Voordeel is wel dat ik morgen vrij heb..
Geskullfucked.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:38 schreef Beach het volgende:
Dus je bent genaaid door je baas; in welk lichaamsgat?
Vreselijk. Om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:40 schreef Beach het volgende:
Btw wat vinden jullie van mn nieuwe avatar
Inderdaad... maar ja een breaktest op je baas geven en je middelvinger opsteken is ook niet handig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef petre86 het volgende:
idd
hij is zelf fout
flink afkafferen over zijn roekeloze rijgedrag!
Ik ben niet getrouwd..quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:47 schreef Beach het volgende:
Zeg dat je vrouw reed.
Die zijn lastiger dan bazen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd..
-Edit: doe eens nietquote:
daarom moest je ook super pissig gaan reageren zodra je uitstapte.. ongeacht of het je baas isquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Inderdaad... maar ja een breaktest op je baas geven en je middelvinger opsteken is ook niet handig.
leuke test voor je baas zou ik zeggen.. als hij dit niet los van z'n werk kan zien, goeie baas is hij dan...quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd..
Hij moet trouwens ook nog m'n afstudeerverslag beoordelen.Valt dat ook onder 'kop niet meer te laten zien'?
En de rest van de week, maand, jaar....quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:35 schreef American_Nightmare het volgende:
Rij ik vanmorgen naar m'n werk toe.. zit er een of andere trommeljosti achter op m'n bumper, ondanks die gladheid!!!11Dus ik trap een keer op de rem om 'm wakker te schudden. Begint die randdebiel als een gek met z'n lichten te knipperen een paar minuten lang. Ik steek m'n middelvinger op naar die eikel begint ie te claxoneren. Dus ik draai op een gegeven moment af bij de zaak, rijdt die gast achter me aan. Ik stop op de parkeerplaats, die vent stopt 10 meter verderop. Stapt m'n baas uit die auto...
Voordeel is wel dat ik morgen vrij heb..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |