abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33927132
Rij ik vanmorgen naar m'n werk toe.. zit er een of andere trommeljosti achter op m'n bumper, ondanks die gladheid!!!11 Dus ik trap een keer op de rem om 'm wakker te schudden. Begint die randdebiel als een gek met z'n lichten te knipperen een paar minuten lang. Ik steek m'n middelvinger op naar die eikel begint ie te claxoneren. Dus ik draai op een gegeven moment af bij de zaak, rijdt die gast achter me aan. Ik stop op de parkeerplaats, die vent stopt 10 meter verderop. Stapt m'n baas uit die auto...

Voordeel is wel dat ik morgen vrij heb..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 11 januari 2006 @ 01:37:14 #2
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_33927166
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:35 schreef American_Nightmare het volgende:
Rij ik vanmorgen naar m'n werk toe.. zit er een of andere trommeljosti achter op m'n bumper, ondanks die gladheid!!!11 Dus ik trap een keer op de rem om 'm wakker te schudden. Begint die randdebiel als een gek met z'n lichten te knipperen een paar minuten lang. Ik steek m'n middelvinger op naar die eikel begint ie te claxoneren. Dus ik draai op een gegeven moment af bij de zaak, rijdt die gast achter me aan. Ik stop op de parkeerplaats, die vent stopt 10 meter verderop. Stapt m'n baas uit die auto...

Dat zou je in de Verenigde Staten van Amerika nimmer overkomen zijn!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_33927179
Dus je bent genaaid door je baas; in welk lichaamsgat?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33927195
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:38 schreef Beach het volgende:
Dus je bent genaaid door je baas; in welk lichaamsgat?
Geskullfucked.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 11 januari 2006 @ 01:39:45 #5
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33927206
Poot stijfhouden en vragen waar hij eignelijk mee bezig was.

Vaak niet altijd kom je daar nog het beste mee weg.
Vampire Romance O+
pi_33927245
Verdraagzaamheid

Peace man !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_33927256
idd
hij is zelf fout
flink afkafferen over zijn roekeloze rijgedrag!
dag
  woensdag 11 januari 2006 @ 01:42:20 #8
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33927264
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:40 schreef Beach het volgende:
Btw wat vinden jullie van mn nieuwe avatar
Vreselijk. Om eerlijk te zijn.
Vampire Romance O+
pi_33927291
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef petre86 het volgende:
idd
hij is zelf fout
flink afkafferen over zijn roekeloze rijgedrag!
Inderdaad... maar ja een breaktest op je baas geven en je middelvinger opsteken is ook niet handig.
pi_33927332
Niets om zorgen over te maken toch? Hij wilde waarschijnlijk jouw aandacht. Jij begreep dat verkeerd en dacht dat het een maniak was die jou van de weg wilde drukken om vervolgens het rituele skull-fucking ceremonie uit te voeren. Nu het blijkt dat het je baas is, kun je dat gewoon vrijwillig laten doen.

Of de bovenstaande misverstanding uitleggen.
pi_33927382
Zeg dat je vrouw reed.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33927384
Soms zit 't mee en soms zit 't tegen.
pi_33927406
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:47 schreef Beach het volgende:
Zeg dat je vrouw reed.
Ik ben niet getrouwd..

Hij moet trouwens ook nog m'n afstudeerverslag beoordelen. Valt dat ook onder 'kop niet meer te laten zien'?
pi_33927442
Begin maar vast met de sollicitatiebrieven.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_33927443
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik ben niet getrouwd..
Die zijn lastiger dan bazen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 02:01:37 #16
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_33927684
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:59 schreef AHLY-ALU het volgende:

[..]

-Edit: doe eens niet -

OT:
wat zei je baas?

[ Bericht 8% gewijzigd door The_Terminator op 11-01-2006 02:09:00 ]
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_33927844
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Inderdaad... maar ja een breaktest op je baas geven en je middelvinger opsteken is ook niet handig.
daarom moest je ook super pissig gaan reageren zodra je uitstapte.. ongeacht of het je baas is
als je achter je princiepes blijft staan is dat juist goed toch?
"ja man! wat maak je me nou.. één hobbel in de weg en je zat in mijn kofferbak en ik geplet als een slappe hamburger van de Mac tussen twee broodjes!"
"je zit toch niet met lijm aan me bumper vast? Twéééee seconden.. ik wil graag nog wat langer leven, heb je ook nog iets langer plezier van mijn werk.. bedankt!"

dag
  woensdag 11 januari 2006 @ 08:40:26 #18
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_33930063
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik ben niet getrouwd..

Hij moet trouwens ook nog m'n afstudeerverslag beoordelen. Valt dat ook onder 'kop niet meer te laten zien'?
leuke test voor je baas zou ik zeggen.. als hij dit niet los van z'n werk kan zien, goeie baas is hij dan...
pi_33930092
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:35 schreef American_Nightmare het volgende:

En de rest van de week, maand, jaar....
Fingerspitzgefühl
  woensdag 11 januari 2006 @ 08:45:34 #20
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33930100
Topic opgeruimd. Schelden doe je maar op MSn of iets dergelijks..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 11 januari 2006 @ 08:48:02 #21
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_33930118
Gewoon je baas zijn huid vol schelden. Wat flik jij me nou wil je dood ofzo?
Je hoort verdomme 2 seconden afstand te houden, ja ook jij inderdaad. Daarna even een leuk filmpje downloaden waarbij bumperkleven verkeerd afloopt en deze aan je baas geven.
Zal die vast en zeker op prijs stellen .
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  woensdag 11 januari 2006 @ 08:51:30 #22
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33930150
OOPS skullfucked
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33930176
Steek z'n banden lek in de pauze!
pi_33930445
Ga maar vast een nieuwe baan zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')