Gaat je stoeipoes slapen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
Tweehonderdenachtennegentig
(truste schat )
hij moet werken mogguhquote:
Wizwerk?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij moet werken mogguh
en ik moet morgen voor school aan de slag
eindelijk
*uitstelziekte heeft
maar je had het over worst en honden
Heeee als dát Blubberzwijn met zijn bugel niet is!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoempapa
wizzel doet spannend werk in r'daalquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wizwerk?Wat doet Wizzl eigenlijk?
En ja, school en studie joh, dat hoort er ook bij he? Hey en nu je hier toch bent: wat vind je tot dusver van Enschede?
Volgens mij heeft iemand bij CSM cocaine ipv suiker in die zakjes gedaanik ben zoooooo klaarwakker!
![]()
Och, ze wordt toch niet boos.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
oeps ik zou vanavond mijn verslag naar S. mailen..
prima heurquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeee als dát Blubberzwijn met zijn bugel niet is!
Hey man!Hoe gaat het met jou??
S als in [nagelbijtmodus] S. chool ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
oeps ik zou vanavond mijn verslag naar S. mailen..
Spannend werk? Electromonteur?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
wizzel doet spannend werk in r'daal
Enschede is wel leuk, alleen weinig tijd om iets te gaan doen hier, 's avonds werken enzo..
ren een rondje rond de gracht!
geen vonkjes tussen Wiz en anderen in r'daalquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Spannend werk? Electromonteur?
En er lopen junks rond, 's nachts he?![]()
![]()
S. als in sekreet.. een bepaald iemand uit mijn werkgroepje die achter anderen om lult.. constant. Hoorde nu ook weer via een wel aardig persoon uit mijn werkgroepje dat ze weer over me liep te zeiken dat ik niet naar de lessen kom (ja duh ik heb die meuk al gehad op mijn oude school).quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
S als in [nagelbijtmodus] S. chool ?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
prima heuralleen kon geen pen vinden vanmorgen dus moest m'n presentatie uit mn hoofd doen
en kwam ook nog te laat in de les.. maarja was niet voor een cijfer enzo dus heb maar wat geluld blabla enzo en docent was wel tevreden gelukkig
![]()
heb je vrijstellingen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
S. als in sekreet.. een bepaald iemand uit mijn werkgroepje die achter anderen om lult.. constant. Hoorde nu ook weer via een wel aardig persoon uit mijn werkgroepje dat ze weer over me liep te zeiken dat ik niet naar de lessen kom (ja duh ik heb die meuk al gehad op mijn oude school).
Ja naja, het stoort me niet hoor, maar het komt wel eens voor dat de ene junk die nog op straat leeft, 's nachts gaat staan babbelen met een junk die begeleid woont. En muziek draaien enzo en ik hoor ze naar de plee gaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
geen vonkjes tussen Wiz en anderen in r'daal
junky's?
leuk
joggen die mee? of haan die met je joggen met de broek op de knieën? wordt je ook moe van hoor.. iemand aanduwen als ie niet vooruit komt ( logisch met broek op enkels)
ik heb ook een huisgenote suzannequote:Op woensdag 11 januari 2006 01:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat goed!!
Dan komt het ook 't meest natuurlijk over he?Maar dan was mevrouw S. zeker lekker geirriteerd?
Als ze Suzanne heet dan kan ik me e.e.a. inbeelden, qua huisgenote en het beeld dat ik daardoor heb bij die naam
Jaaaaa hoor, een Suzanne!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
S. als in sekreet.. een bepaald iemand uit mijn werkgroepje die achter anderen om lult.. constant. Hoorde nu ook weer via een wel aardig persoon uit mijn werkgroepje dat ze weer over me liep te zeiken dat ik niet naar de lessen kom (ja duh ik heb die meuk al gehad op mijn oude school).
ik durf haar naam niet te noemen, haar spionnen zijn overalquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]Wat goed!!
Dan komt het ook 't meest natuurlijk over he?Maar dan was mevrouw S. zeker lekker geirriteerd?
Als ze Suzanne heet dan kan ik me e.e.a. inbeelden, qua huisgenote en het beeld dat ik daardoor heb bij die naam
jep, een aantalquote:
De afwas van die van mij liep zélf wegquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb ook een huisgenote suzanne
en die ruimt altijd heeeel leuk de keukenlade op
*pakt mandje met bestek uit vaatwasser
*doet lade open
*houdt mandje op zijn kop
*stopt leeg mandje weer in de vaatwasser
*doet lade dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |