Dat ga ik al doen. Ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef kippiej het volgende:
En dan genieten om het feit dat je op je vrije dag, niet eerst dat teringapparaat moet bijvullen![]()
Maar meteen relaxed koffie kan slachten!
senseoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:20 schreef Shirley het volgende:
Ik ben morgen vrij, maar hoef sowieso altijd alleen de Senseo aan te drukken.
Dus ! je moet nu alvast koffie in het apparaat doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:44 schreef Roellio het volgende:
Ik moet morgen om 6 uur op om te werken.
Ik haal altijd een grote koffie bij mijn vaste Kiosk meisje op Amsterdam C.S.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dus ! je moet nu alvast koffie in het apparaat doen
Senseo is echtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:27 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
senseo
da's water met koffie-smaak..
doe mij maar een echt bakkie![]()
Daar ga ik!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:05 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik haal altijd een grote koffie bij mijn vaste Kiosk meisje op Amsterdam C.S.
A way of living!quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:44 schreef plopman het volgende:
de koffie is geen tip dat is een must
Staat jouw koffie apparaat op jouw slaapkamer?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:30 schreef Lexie het volgende:
Ik heb een koffieapparaat met een timer dus stap 4 kan ik zelfs wegstrepen. Ik hoef geeneens een knopje in te drukken en het gepruttel van het apparaat is mijn wekker.
Student, mijn woonkamer is mijn slaapkamer en ik heb een open keukentjequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:31 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Staat jouw koffie apparaat op jouw slaapkamer?
Of slaap je in de woonkamer..
wehehehquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:31 schreef mcDavid het volgende:
lig ik lekker uit te slapen vanochtend... steekt mijn pa ineens zijn hoofd door de deur!!
vraag me nog steeds af wat hij ineens in delft deed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |