pssst.. sbs hoorquote:
ach, hoe zou je zelf zijn als je gemakkelijk geld kan verdienen door af en toe een logotje op je shirt te dragen tijdens een wedstrijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef Borkydude het volgende:
Al die klote reclame. Zit je darten te kijken, heb je je net kapotgeërgerd aan een reclameblok, komt Co Stompe weer aan met z'n leendesk coltrui. En daarna zie je een Schotse darter, met keukenconcurrent op zijn shirt. Waar gaat dit heen?
Vind je dat nou nog steeds grappig, dat Talpaquote:
Je kan er achter komen door een hele avond naar talpa te kijken...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef mcDavid het volgende:
kijkt er hier trouwens wel es iemand talpa? dan heb ik namelijk een vraagje:
zijn gerard joling en gordon alleen precies op die momenten dat ik langszap in beeld, of is dat altijd zo?
daarom vraag ik het hierquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je kan er achter komen door een hele avond naar talpa te kijken...
Alleen ik denk niet dat je het zou overleven
en?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:12 schreef Borkydude het volgende:
Ik vind Talpa beter dan SBS6. Maar SBS is gewoon waardeloos.
Darters en stijlquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef Borkydude het volgende:
Ik zou het met stijl doen, en dus niet met een sticker op me shirt.
tief op, domme hippiequote:Op woensdag 11 januari 2006 02:04 schreef Aurelianus het volgende:
Mag ik hierbij ook even mijn onvrede uiten over de holle consumptiemaatschappij? Nee? Maakt niet uit, ik doe het toch.
Holle consumptiemaatschappij.
Ga consumeren, baldadige rekel.quote:
Precies. Wat zou het toch een zegen zijn als we geen eens darts konden kijken. Geen bedrijven, geen reclame. Heerlijk zou het zijn. Alleen maar staatstelevisie waar je verplicht aan mee moet betalen en vervolgens niks te zeggen hebt. Dta is toch fantastisch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:04 schreef Aurelianus het volgende:
Mag ik hierbij ook even mijn onvrede uiten over de holle consumptiemaatschappij? Nee? Maakt niet uit, ik doe het toch.
Holle consumptiemaatschappij.
Tip: Er zit echt een aan/uit knop op maak er gebruik vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:06 schreef t0y het volgende:
Weet je, ik overweeg steeds meer om mijn tv te verkopen, ik irriteer me laatste tijd mateloos eraan.
Ja echt hè.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |