zo komt ze wel over jah!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef BVO het volgende:
Volgens mij is ze juist behóórlijk gelovig.
Niet dat het uitmaakt, maar dat idee heb ik.
toepasselijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
Op deze video (rond 00:42) kun je haar een stukje zien zingen van het nummer "Als een hert dat verlangt naar water".![]()
Ik vind haar ineens veel minder leuk na dit foute filmpjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
Op deze video (rond 00:42) kun je haar een stukje zien zingen van het nummer "Als een hert dat verlangt naar water".![]()
dat is toch alleen maar beter... hoe minder marescha fans hoe beterquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind haar ineens veel minder leuk na dit foute filmpje
Ze blijft goed zingen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is toch alleen maar beter... hoe minder marescha fans hoe beter![]()
De rest van het filmpje is enigszins lachwekkend ja. Maar het stukje van Marescha is loepzuiver.quote:
Uhuhquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
De rest van het filmpje is enigszins lachwekkend ja. Maar het stukje van Marescha is loepzuiver.![]()
Kijk, zó edit je een berichtquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:27 schreef sbientje het volgende:
ik zeg dit niet graag, maar mooi gezongen
Stoer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:14 schreef WithMe het volgende:
zeg, zullen we elkaar morgen pluspunten geven?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk, zó edit je een bericht.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:32 schreef superhero87 het volgende:
Go Marescha, hopelijk zingt ze zaterdag weer een beetje beter
quote:*ze heeft eigenlijk een kutstem
Had ik maar wat met haar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Heb niks met d'r ...
Wat hij zegtquote:
Ze lijkt helemaal niet op Mariah Carey qua geluid. Ik krijg spontaan uitslag als ik Carey hoor zingen, dan had ik dat ook wel bij Marescha gehadquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:46 schreef eaucourante het volgende:
Ondanks haar Mariah Carey achtige geluid (eeeek!), moet ik eerlijk toegeven dat Marescha wel een van de beteren (niet de beste want dat is Floortje, en daarna komt voor mij Harm) is van de Idols finalisten dit jaar. Van mij mag ze nog wel effe blijven.
Marescha vergelijken met Mariah Carey is net zoiets als Royena vergelijken met Floortjequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze lijkt helemaal niet op Mariah Carey qua geluid. Ik krijg spontaan uitslag als ik Carey hoor zingen, dan had ik dat ook wel bij Marescha gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |