Het was inderdaad vreemd dat vooral de goeien zo'n slechte dag hadden, alleen Aaron vond ik het goed doen....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vandaag was ze anders niet zo goed hoor, maar dat was de rest ook niet. Vandaar dat het zo vreemd was dat ze op de kruk terecht kwam...

en als ze nou lelijk was ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:42 schreef Magics het volgende:
[..]
Uhmmm de meeste hier zijn dus fan van haar omdát ze goed kan zingen. Dus je theorie gaat niet op.....

Irma was wel knap.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:56 schreef Svensational het volgende:
Dudes, Irma (IDOII) was niet knap, maar was wel mijn favoriet.

Jij bent echt SmashBroquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:58 schreef Marble het volgende:
En bij Idols 1 stemde ik ook helemáál niet op Jim omdat ie zo geil was..

Dat verklaart haar bankplaats vanavond prima ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:54 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
en als ze nou lelijk was ?(weet niet hoe ze eruit ziet hoor)
jaja, oppervlakkigheid heerst, vooral tegenwoordig ey

I'm not.quote:

Dat is toch een momentopname, misschien was Jim die ene keer ook wel supergoed, maar over het algemeen blijft hij een niet zo'n goede zanger...quote:Op zondag 8 januari 2006 00:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je haar fantastische workshopoptreden ook gezien, Lamon?

Ik kan me van Jim 2 goede optredens herinneren: Jessie in de workshop en Proud Mary.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:05 schreef Molluck het volgende:
Dat is toch een momentopname, misschien was Jim die ene keer ook wel supergoed, maar over het algemeen blijft hij een niet zo'n goede zanger...

Wat jij wilt, maar dan nog, ik vond het voor vanavond niet meer dan verdiend dat Marescha op de kruk zat. En als ze volgende week niet beter wordt dan zit ze er waarschijnlijk weer, naar mijn mening is zij de eerste die er nu uit hoort te gaan, ik vond eigenlijk die Charissa nog beter dan zij.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kan me van Jim 2 goede optredens herinneren: Jessie in de workshop en Proud Mary.

Nu wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je haar fantastische workshopoptreden ook gezien, Lamon?

Kijk, en dat is mijn punt dus.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:12 schreef Funkytrip het volgende:
Marescha mag van mij de top 6 halen, daarom hoop ik dat ze voorlopig even niet op de bank zit. Ik wil namelijk mooie uithalen horen en geen geneuzel van I Jay of Serge.

JaMaAr JiM Is VeT LekKaH!!!!!!11111111!!!!!!!!!1quote:Op zondag 8 januari 2006 00:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kan me van Jim 2 goede optredens herinneren: Jessie in de workshop en Proud Mary.

quote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JaMaAr JiM Is VeT LekKaH!!!!!!11111111!!!!!!!!!1

Jaa die is echt SUPER mooiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef Svensational het volgende:
Lost is echt haar beste optreden ever

Marescha moet pleite volgenbde weekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef Magics het volgende:
Mensen, wat vanavond gebeurde KAN niet
Marescha lag er bijna uit![]()
Ik stel voor dat we volgende week massaal aan de stem gaan voor Marescha met al haar FOK-fans, no matter of ze goed zingt of niet.
ZIJ, is de enige met die oprechte eerlijke blik.
ZIJ, is de enige die ons kan trakteren op geweldige uithalen.
ZIJ, is de enige die straks als onverwachte Idols winnaar uit de bus kan komen.
ZIJ, is.......... Marescha
STEM !!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |