Dat spul staat nooit meteen de volgende dag online, homo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Pas een link Maikuuul !
Kijk naar jezelf.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat spul staat nooit meteen de volgende dag online, homo.![]()
Wel als iemand het eruit heeft geknipt zoals bij mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat spul staat nooit meteen de volgende dag online, homo.![]()
Ik zit nu met een vriend te bellen, al 45 minuten lang ofzo. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef Zwansen het volgende:
Ik al 2 keer ofzo. En nog steeds vind ik het niks en deïnstalleer het dan altijd weer na een uur.
Ophoere, vieze Limbo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf.
Ik heb tenminste geen Skype.
Skype heeft een goede search.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef Koewam het volgende:
Heb niemand om mee te bellen.
Op Skype zullen vast wel negroïde homofielen rondhuppelenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef Koewam het volgende:
Heb niemand om mee te bellen.
Search for "Negroe"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op Skype zullen vast wel negroïde homofielen rondhuppelen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wel als iemand het eruit heeft geknipt zoals bij mij
Om jullie de goede kwaliteit van Skype te laten horen zet ik mijn stukje op Fok! Radio hierzo neer, maarja ik heb me een beetje ingehouden want me ouders waren ook aant meeluisteren
http://rapidshare.de/file(...)09_21_19_37.mp3.html
En dat jodenaccentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef stefmans het volgende:
Maikuuul op de radio.Ook dat mario soundje eronder.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |