Dan maar een plaatje van het gebeurenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:37 schreef robster16 het volgende:
ah, goed om te weten, niet dat ik dat van plan was, maar goed LOL
quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:40 schreef Duiveltja het volgende:
Dan maar een plaatje van het gebeuren
Een bericht met bronquote:A sex tape which allegedly shows Colin Farrell getting it on with former Playboy model Nicole Narain has been leaked onto the Internet. T
he tape, filmed three years ago, has been posted on a site, alongside the message: "Colin tried to stop us from showing you this... Well, here it is anyway." Farrell managed to get a temporary restraining order preventing Nicole from marketing the video back in August, on the grounds it would irreparably damage his career and public image. (11 January, 2006, 8AM) SOURCE: IMDB
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan maar een plaatje van het gebeuren
[afbeelding]
Het gaat hier om playmate Nicole Narain
Integendeel, het is een ultiem middel om flink de publiciteit te halen... voor Farrell zeker niet schadelijk, het is een erg mooie dame,quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geile pics
![]()
Als ik een celeb was, zou ik wel een paar keer heel goed nadenken alvorens zo'n filmpje te maken. Of misschien uit Colin hiermee wel zijn exhibitionisme? En spekt ie zijn bankrekening?
Jamaar hij kan ook ergquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Aventura het volgende:
Brr nee, ik vind hem erg eng. Eigenlijk sinds deze foto:
[afbeelding]
Het was toch belagelijk?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef manou het volgende:
is het filmpje nog steeds te downloaden nu dan?
haha ik bedoel daar niet mee dat ik het wil zien....zeer zeker niet hoor!!!quote:
De site waarop de bewuste video stond is inmiddels offline gehaald.quote:Colin Farrell can break the internet
Colin Farrell's publicist is claiming that dirtycolin.com was shut down Tuesday after it violated a court order blocking the release of Farrell's sex tape, despite the site's owner claiming it was merely a server failure due to heavy traffic. Farrell's publicist says: "A website attempting to distribute an unauthorized tape of Colin Farrell was shut down today.
Mr. Farrell will take legal action against anyone who tries to distribute this tape."
Ja dat is Colin Farrellquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:51 schreef Bartoli het volgende:
Is dat colin op die plaatjes met die ebony? hij lijkt er wel niet op. Of heeft die zich daar zijn hoofd kaal geschoren?
Hij leek mij op het eerste gezicht op Edward Norton in American History X.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ok ik geloof je maar leek erop of het iemand anders was![]()
nu je het zegt jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij leek mij op het eerste gezicht op Edward Norton in American History X.
'Ik wil er geen winst mee maken, hoor. Ben er alleen zo trots op dat ik het met de hele wereld wil delen."quote:De rechtzaak die acteur Colin Farrell heeft aangespannen tegen zijn ex-vriendin vindt plaats op 17 juli. Dat heeft het hooggerechtshof in Los Angeles bepaald. Farrell sleepte zijn ex, playmate Nicole Narain, vorig jaar voor de rechter wegens een poging tot het verspreiden van een sekstape. Daarop is te zien hoe het stel gedurende veertien minuten de liefde bedrijft.
Farrell klaagt Narain aan omdat het openbaar worden van de tape zijn reputatie kan schaden. De 31-jarige playmate ontkent winst te willen maken met het verspreiden van de band. De advocaten van beide partijen hebben laten weten vóór 17 juli tot een overeenkomst te willen komen zodat een rechtszaak niet nodig is.
Eerder deze maand kon de sekstape via een website worden bekeken. De site werd gesloten omdat de makers zich niet hielden aan de gerechtelijke uitspraak dat de video niet uitgezonden of verkocht mocht worden. Vrijdag dook de tape echter weer op het internet op.
Dat vond ik dus ook jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij leek mij op het eerste gezicht op Edward Norton in American History X.
Ik heb het bewuste filmpje gezien en het is niet echt lang neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:54 schreef Mryc het volgende:
14 minuten maar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |