quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef Mokster het volgende:
@^#%$$#%##^#^#^##^^#@@@@!!!!!
Oh, ga doorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef Mokster het volgende:
@^#%$$#%##^#^#^##^^#@@@@!!!!!
Nu verder met MissMSX versieren!quote:
en toch houd ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef Mokster het volgende:
Het sloeg op jullie allebei!![]()
(wel een coole laatste post trouwens!)
Hij kan ook uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
van dat gamen komt ook niets als je de hele tijd zit te msnen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef Mokster het volgende:
Alt-F4quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
van dat gamen komt ook niets als je de hele tijd zit te msnen
Die heeft d'r hart allang aan mij verloren dus waarom zou ik daar nog versierpogingen moeten ondernemen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Nu verder met MissMSX versieren!![]()
ja maar het zijn zulke leuke mensen... slijm slijm...quote:
Omdat ze het zelf nog niet weet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft d'r hart allang aan mij verloren dus waarom zou ik daar nog versierpogingen moeten ondernemen?![]()
Lees nog maar eens wat topics terug dan...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Omdat ze het zelf nog niet weet?
Je kon ook moeilijk iets anders zeggen he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja maar het zijn zulke leuke mensen... slijm slijm...
*kuch*.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft d'r hart allang aan mij verloren dus waarom zou ik daar nog versierpogingen moeten ondernemen?![]()
ja hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kon ook moeilijk iets anders zeggen he?
* nixxx schenkt een glaasje hoestdrank in ..quote:
Hey messentrekker!quote:
En voor mein volkende troek...quote:
--> HVJJN?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga zo slapenHet was een zeer fijne dag
... Geen nare dingen gehad vandaag, behalve verkoudheid en wat buikkrampen
Welterusten![]()
truse Bttd! ... en je bent man.. dus zeker niet ongesteld dus leg die tampons terug!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
Welterusten![]()
Hmmm... ik denk nu aan dingen waar ik eigenlijk niet aan wil denkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
truse Bttd! ... en je bent man.. dus zeker niet ongesteld dus leg die tampons terug!
Oi SGquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
Welterusten![]()
Waarom moet ik nu weer aan de creaties van Jim Henson denken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:06 schreef Litpho het volgende:
En voor mein volkende troek...
Hoe voel jij je nu dan?quote:
Dat zag ik nog!quote:
Waarom maak je dan geen nieuw topic ??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef Mokster het volgende:
Zoek maar op Sweetygirlquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat zag ik nog!
Toelichten gaarne, lees ik het morgen wel terug
Tot morgenNu ga ik echt
Daar doe ik niet aan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom maak je dan geen nieuw topic ?? [afbeelding]
quote:
Met dank aan Plato krijg ik nu meteen een visioen van Q die in de vroege ochtend het land moet omploegen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Moe. Zoals altijd. Zo lekker slapen dus en morgen weer lekker beulen.![]()
Delegeren die hap!quote:
Of achter een bureau moet zitten. Bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dank aan Plato krijg ik nu meteen een visioen van Q die in de vroege ochtend het land moet omploegen...![]()
Welterusten!quote:
Wees specifiekerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:29 schreef Tobbes het volgende:
Wie kan mij helpen?
Met die beperkte info beloof ik niks,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:29 schreef Tobbes het volgende:
Wie kan mij helpen?
Mag ik dan je gitaren hebben?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:32 schreef Tobbes het volgende:
Ik ga voor een trein springen! TERING LEVEN HEROINE HOERRRR
Ik ben wel eens achter een trein gesprongen, mag dat ook?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:32 schreef Tobbes het volgende:
Welke?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:32 schreef Tobbes het volgende:
Zo te lezen ben je al wel eens een keer geraakt door een trein...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:37 schreef Tobbes het volgende:
*blaat*
Als je echt had verwacht dat we op zo'n belachelijke mededeling serieus zouden reageren, dan ben je wel heel erg stom.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:37 schreef Tobbes het volgende:
Oke, conclusie van mijn sociologisch onderzoek:
Zowel sociale cohesie als sociale controle zijn op het forum ver te zoeken.
Bedankt allemaal voor passieve, onwetende deelname aan mijn veldonderzoek.
Ik hoop jullie je achteraf voldoende geinformeerd voelen, zodat ik wel ethisch bezig ben geweest.
Zo, dan kan ik morgen even een verslagje schrijven
Nee, dat was dan ook de verwachting.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je echt had verwacht dat we op zo'n belachelijke mededeling serieus zouden reageren, dan ben je wel heel erg stom.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:32 schreef Tobbes het volgende:
Er zijn nog wel wat gaten in je onderzoek te schieten anders...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:37 schreef Tobbes het volgende:
Oke, conclusie van mijn sociologisch onderzoek:
Zowel sociale cohesie als sociale controle zijn op het forum ver te zoeken.
Bedankt allemaal voor passieve, onwetende deelname aan mijn veldonderzoek.
Ik hoop jullie je achteraf voldoende geinformeerd voelen, zodat ik wel ethisch bezig ben geweest.
Zo, dan kan ik morgen even een verslagje schrijven
Waardeloos onderzoek...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, dat was dan ook de verwachting.
Maar ik moet het natuurlijk wel even controleren aan de hand van empirische data, anders accpeteert meneer JJJM Wuisman het nooit![]()
Ik denk dat als je het iets anders gebracht had, dat je dan een heel anders (wellicht iets serieuzer) resultaat had gehad.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
De uitslag lijkt me anders behoorlijk betrouwbaar![]()
Valt mee. Als je sociale controle wil testen, steel een password van een user die hier regelmatig post en dreig met zelfmoord. Misschien dat er dan wat gebeurt. De meeste gemeenschappen strekken sociale controle maar heel beperkt uit naar buitenstaanders tenslotte.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja maar,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het iets anders gebracht had, dat je dan een heel anders (wellicht iets serieuzer) resultaat had gehad.
Om maar eens een interessant onderwerp aan te snijden. De chocolate chip cookies zijn weer in de bonus bij Albert Moks!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het iets anders gebracht had, dat je dan een heel anders (wellicht iets serieuzer) resultaat had gehad.
Je weet dat je voor dat soort experimenten op Fok! een permban kan krijgen he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja maar,
Ik ging uit van iemand die het niet meer ziet zitten, bij wie praten geen zin heeft, en die verblind is door een waas van paniek. Iemand die je alleen maar fysiek kunt tegenhouden dus.
Chocolade en Moks, prima combinatiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om maar eens een interessant onderwerp aan te snijden. De chocolate chip cookies zijn weer in de bonus bij Albert Moks!![]()
Mij niet,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zo iemand niet iets over heroine-hoeren roepen.... Maar het kan aan mij liggen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja maar,
Ik ging uit van iemand die het niet meer ziet zitten, bij wie praten geen zin heeft, en die verblind is door een waas van paniek. Iemand die je alleen maar fysiek kunt tegenhouden dus.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:43 schreef GF het volgende:
Voor een trein springen is voor paupers. Spring dan gewoon voor fietsen tot je dood bent![]()
Ik maak meteen ff een topicreport aan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat je voor dat soort experimenten op Fok! een permban kan krijgen he?.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Chocolade en Moks, prima combinatie.
Oi!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak meteen ff een topicreport aan!![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat je voor dat soort experimenten op Fok! een permban kan krijgen he?.
Proef de tien verschillen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:46 schreef Frezer het volgende:
[..], wat voor spelletjes hebben jullie gedaan?
Ten-zij, een heroďnehoer schuldig is aan alle misere.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zo iemand niet iets over heroine-hoeren roepen.... Maar het kan aan mij liggen natuurlijk
Godlike02 hierboven kan je er alles over vertellenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:46 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Is dat zo?
Zou het uitmaken als ik er bijzeg dat het niet echt serieus bedoeld was?
Stél dat dat zo zou zijn he.
Gezelschapsspelletjes zoals ze eigenlijk bedoeld zijnquote:
Dan lijkt een sprong voor de trein mij wel een gepast einde eigenlijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ten-zij, een heroďnehoer schuldig is aan alle misere.
Niet mijn Sub forumquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Godlike02 hierboven kan je er alles over vertellen.
Ah, je kent hemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:49 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben bang voor godlike, als de torn van god hangt zijn ziel over mijn neergebogen hoofd; als het zwaard van Damocles dat aan zwaartekracht onderheven is.
Dat is ook de bedoelingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het is niet hem die ik ken, het is de kleur van zijn naam die mij doet vrezen.
Voornamelijk brommers, maargoed...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:43 schreef GF het volgende:
Voor een trein springen is voor paupers. Spring dan gewoon voor fietsen tot je dood bent![]()
Waar is die tijd van het brave mens-erger-je nietten gebleven?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gezelschapsspelletjes zoals ze eigenlijk bedoeld zijn.
Mietje!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het is niet hem die ik ken, het is de kleur van zijn naam die mij doet vrezen.
Zo ik ga daar wonenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voornamelijk brommers, maargoed...
http://www.ugoto.com/videos/you-thought-your-commute-sucked.html
Ja, iets met chocolade en Moks!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef nixxx het volgende:
Gebeurt er hier nog wat?
treinen zijn absoluut niet secksy ende geylquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Tobbes het volgende:
En treinen!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef nixxx het volgende:!
zorg ik voor de chocola en jij voor de popcorn?
ow.. sorry.. met jij bedoelde ik moksyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
, helaas, maar volgens mij hebben ze een donker kamertje opgezocht.
Daar denkt Ynske anders over,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
treinen zijn absoluut niet secksy ende geyl
Wie?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
, helaas, maar volgens mij hebben ze een donker kamertje opgezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |