Wat een kutdag
![]()
Eigenlijk te laat onderweg naar de oppas want kind regen en kou bestendiginpakken en op de fiets zetten is best verrot en dan zo bepakt en bezakt zijn dat je eigen jas niet meer dicht kan
![]()
Snijdt iemand ons af met de auto waardoor ik met m'n knie één haak van het stoeltje van het stuur af stoot, Jolie bungelt achterover
![]()
eerst de regencape eraf voordat ze er uit kan, dan alle gespjes los en het touwtje van d'r capuchon losser doen voor ze stikt, iedereen ziet dit maar niemand helpt even. Tassen en Nijntjepop op de grond, regencape waait weg. Jolie brullen. Als ze dan eindelijk naast de fiets staat en ik de cape wil gaan redden, duwt ze de fiets om ver maar dan wel op zo'n manier dat d'r voet er nog half onder zit
![]()
fietsstoeltje weer vastgezet, Jolie er weer in, brullend en alle tassen overal. Fietsen door de regen met ongeveer 1 kilometer per uur en haar brullend bij oppas afzetten 'Annnnneeeeeeheeeee auaauwwwwaaaaau' bluuuuuh.
Ik kom zo nat en half dood op m'n werk aan dat m'n baas zei; ga maar douchen thuis en neem wat te drinken, kom vanmiddag maar terug. Tich nog een held vandaag