was jij niet maikuuul ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef no1uknow het volgende:
Vuile neger die je bent. Met je rel.
tis een echt gesprek ....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:52 schreef Herald het volgende:
je mag geen MSNlogs pasten!
Bij vrouwen is "misschien" hetzelfde als "nee" , weet je tochquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef Relneger18 het volgende:
ik - mag ik je tel nummer?
zij - "ik weet het niet"
ik - wanneer weet je het?
zij - "weet niet"
ik -![]()
Ik erger me daar zo erg aan.. zeg dan of JA of NEE..maar geen " ik weet het niet"
wees duidelijk kutwijf![]()
echt...![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg meestal, mag ik niet zeggen.
Dat is tegenwoordig helemaal de shit !
Zei ik trouwens ook op Fok! Radioquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zei ik trouwens ook op Fok! Radio
Maar geen dellekesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Behalve als je vraagt: zullen we neuken. Dan betekent misschien altijd ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:04 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Bij vrouwen is "misschien" hetzelfde als "nee" , weet je toch
Je bent gewoon lelijk. Dan denken meisjes dat je sociaal ook incapabel bent en dus gevaarlijk. Dus durven ze je niet hard af te wijzen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef Relneger18 het volgende:
ik - mag ik je tel nummer?
zij - "ik weet het niet"
ik - wanneer weet je het?
zij - "weet niet"
ik -![]()
Ik erger me daar zo erg aan.. zeg dan of JA of NEE..maar geen " ik weet het niet"
wees duidelijk kutwijf![]()
echt...![]()
wat je op Fok!radio gezegd heb was niet, ik herhaal NIET grappig. Als er om gelachen werd was dit om je uit te lachen. Het is dan ook niet stoer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
hahaha vieze liegbeestquote:
heel erg bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bent gewoon lelijk. Dan denken meisjes dat je sociaal ook incapabel bent en dus gevaarlijk. Dus durven ze je niet hard af te wijzen.
slotje.
Ik ook, ze bedoelt nee TSquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef NJ het volgende:
Ik vind het anders een behoorlijk duidelijk antwoord.
Gast, aan wie wel dan? Ze is toch duidelijk? Weet niet=NEEquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:40 schreef Relneger18 het volgende:
wat is hier iedereen zo idioot bezig....het lag aan dat wijf..ik heb eerder een meid ,tegelijkertijd uitgevraagd, tel nummer gevraagd, msn gevraagd...waarop ze overal gelijk het antwoord wiste.. zonder enige twijfel zei gaf ze al d'r info en leek het haar heeeel leuk om uit te gaan, ze vroeg zelfs mij erna uit....en nee ze is niet onzeker, lelijk ofzo...ze is een ijdele meid....
conclusie : het ligt niet aan mij
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wat rel je nou?
Was ze blond?quote:ik - mag ik je tel nummer?
zij - "ik weet het niet"
quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:11 schreef Vipers het volgende:
[..]
Was ze blond?
Misschien vind ze je vragen gewoon te moeilijk, kijk 06 is nog wel te onthouden maar die 8 cijfers erachter he.
Zal me niks verbazen als ze dan haar huisnummer opgeeft 168 koningskade hahaquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:12 schreef SubTOP het volgende:
[..]
Mag ik je nummer?
Euh het begint met 06 maar wat kwam daarna ook alweer?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:52 schreef Renesite het volgende:
Eeeeeeeeeeeeven aan mijn moederrrrrr vragennnnnnnnnnn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |