Cool!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:16 schreef snoopy het volgende:
Ik ben al oud geloof ik
Mijn eerste Mac![]()
[afbeelding]
Mijn 2e
[afbeelding]
Mijn 3e
[afbeelding]
Toen kocht ik mijn IPod:
[afbeelding]
Mijn huidige Macs
[afbeelding]
[afbeelding]
Duke nukemquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Altijd vet, dit soort dingen
Ik heb ook met veel plezier de OSX-versie van Duke Nukem 3D gespeeld (vanaf een CD-ROM met daarop de PC-versie).
- 17"quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:50 schreef MaRySe het volgende:
Wat is het grootste beeld van imac g4
en wat van imac g5
en hoeveel kost een plat beeld (de goedkoopste niet van apple) van 21"?
En is 21" breedbeeld computerscherm net zo iets als 70cm breedbeeld tv?
Ok. Dat was het.
wat is de F2 functie?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:00 schreef Remzz het volgende:
Jaja zal wel, maar MSN werkt gewoon lekker snel en handig Adium totaaal niet. Bovendien heb ik nog nergens gevonden waar je smilies kunt toevoegen en werkt bijvoorbeeld de F2 functie niet. Ook de niet cam ondersteuning vind ik een minpunt.
Stoer! waar kan ik het downloaden?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Altijd vet, dit soort dingen
Ik heb ook met veel plezier de OSX-versie van Duke Nukem 3D gespeeld (vanaf een CD-ROM met daarop de PC-versie).
Oeh die wil ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:59 schreef super-muffin het volgende:
de iMac G4 was er ook in 20inch.
Die is echt heel erg duur... Maar wel bezopen sexy inderdaad.quote:
Ik heb hem hier vandaan gehaald maar die link is nu dood.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Stoer! waar kan ik het downloaden?
Er staat er een op tweedehandsmac.nl voor slechts 1150 euroquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:05 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Die is echt heel erg duur... Maar wel bezopen sexy inderdaad.
20" Breedbeeld is 50cm ongeveer.
Leuk, weet je toevallig mn email adres nog?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb hem hier vandaan gehaald maar die link is nu dood.
Heb hier nog wel een torrentje liggen voor diezelfde file![]()
You got mail.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:13 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Leuk, weet je toevallig mn email adres nog?
1150 euro is voor mij niet *slechts*quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er staat er een op tweedehandsmac.nl voor slechts 1150 euro
Veel goedkoper zul je ze dus niet tegenkomen... Het zijn beauties van machines, bijna de mooiste Macs die er ooit zijn gemaakt, maar die prijs wordt daar echt niet door gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
1150 euro is voor mij niet *slechts*
Wat heb je te besteden / wat is je aftochelliemiet bij je ouders?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat was ook lichtelijk ironisch bedoeldquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Kun je nu iLife '06 kopen en opnieuw gaan ontdekkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:55 schreef Tomasso het volgende:
Ik ontdek nu pas een beetje écht iLife ('05). Dat is toch ook best wel tof. Net een beetje zitten spelen met iPhoto, iDVD (jammer dat ik geen DVD brander heb op m'n iBook), wat een best tof programma is en iMovie had ik al eerder gebruikt voor m'n presentatie.
Apple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |