quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:13 schreef tho_Omas het volgende:
Golden Power. Plebeejistisch.
blah blah blahquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:12 schreef Pjotorzo het volgende:
Vervelende blanken zijn anders ook geen pretje..
Waar zie jij google? Heb de foto net gemaakt met mijn telefoon!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef tonks het volgende:
Gaatie eerst golden power googelen
beetje dubbel op, vind je niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vervelende negers .
Je hebt dus een brilquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
ik sla je bril kapot blablabla...
HAHAHAHAHAHA, scherp opgemerkt! En ook zo goed als eerste!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
Je TT bevat een pleonasme.
Ja heb ook lenzen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:32 schreef Chriz2k het volgende:
Haha, je hebt een bril, nerd.
Kwas net aant zoeken als niemand het al gequote had :pquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:33 schreef Careca het volgende:
[..]
Je hebt dus een bril
dan vraag je er wel een beetje om he
Als je polio hebt wel ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja heb ook lenzen.
Maar das teveel werk om in te doen.![]()
Zozo... geen grappen met deze jongen, zo te lezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef l3laster het volgende:
neger kinderen pesten is ook mijn hobby als ik van school terug kom... 1 lelijk woord van hun, 10 lelijke woorden terug jdie gezichten soms geweldig
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zozo... geen grappen met deze jongen, zo te lezen.
Exact 17 minuten voor u, had ik eenzelfde uitspatting.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
Je TT bevat een pleonasme.
Ja doei!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja maar je negers maar zien als een algemene benaming voor allochtonen in mijn verhaal.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja doei!Als je 't verschil tussen een neger en een turk niet ziet moet jij aan de bril.
Maar hier dus even een tekening om het geheel te verduidelijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik mis een paint-tekening.
Brillen zijn zowiezo fout.![]()
Er zijn meer pauperbuurten in Nederland, dus misschien liep hij in een andere?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
En vooral hierzo bij mij in de buurt worden er veel brommers gepikt
Ik woon natuurlijk niet in een pauperbuurt, dus is er ook geen aldi, dus is ook er geen Golden Power. Dus toen moest ik eventjes naar zo'n pauperbuurt scooteren om daar wat Golden Power te kopen. En aangezien ik toch maar 1 minuutje binnen was ben ik dan langer bezig met het slot als met het drinken halen. En mijn scooter halen ze toch niet weg. Te mooi. Valt op he, een allochtoon op een dure scooter..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic
Trouwens, waarom hebje geen kettingslot om je brommer ? Er word tegenwoordig zoveel gestolen dat je eigenlijk verplicht bent om dit te doen. En vooral hierzo bij mij in de buurt worden er veel brommers gepikt
Goh echt moeilijk om binnen 1 minuut met die brommer weg te zijn, stuurslot over en je bent weg :/ dat was iig het geval wat ze bij me oma's vriend hadden gedaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik woon natuurlijk niet in een pauperbuurt, dus is er ook geen aldi, dus is ook er geen Golden Power. Dus toen moest ik eventjes naar zo'n pauperbuurt scooteren om daar wat Golden Power te kopen. En aangezien ik toch maar 1 minuutje binnen was ben ik dan langer bezig met het slot als met het drinken halen. En mijn scooter halen ze toch niet weg. Te mooi. Valt op he, een allochtoon op een dure scooter..![]()
Is dit zo vreemd ?quote:
Jah hij heeft een rode vivacity, en gaat 55 ( snor dus zonder helm ).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
Je oma's vriend rijdt op een scooter/brommer?
Zeker met zo'n windschermpje ervoor![]()
Mijn oma rijdt tenminste in een echte Mazda 121Pimpin' Big time.
![]()
Nee, maar ik vertrouw nog in de goedheid van de mens, en normaal, als de scooter lang alleen staat, dan doe ik hem ook altijd op het kettingslot.![]()
Wil je haten ? dan kun je dit forum nu ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |