Waarvoor? Voor het dragen van een bikiniquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef Waxxer het volgende:
Dat mevrouwen zich daarvoor lénen zeg!!![]()
Ja en dan quasi-geil kijken en daar dan geld voor krijgen en dan nou ja, dan sta je daar op zo'n foto!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarvoor? Voor het dragen van een bikini?
Ik snap m al, ik ga maar op zoek naar een plaatje van een heer in een speedo, dan is Waxxer ook weer blijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en dan quasi-geil kijken en daar dan geld voor krijgen en dan nou ja, dan sta je daar op zo'n foto!
Ach nee johquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik snap m al, ik ga maar op zoek naar een plaatje van een heer in een speedo, dan is Waxxer ook weer blij![]()
on mij?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:46 schreef Waxxer het volgende:
I put a spell on you
becaaaaaaauuuuusssseeee your miiiiiiiinnneee
Nou succes ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Maaaarrrr ik ben theatersporteren (lamaatje doen)
Kweet niet, t had wel iets.....maar dat is denk ik omdat ie wonquote:
King is anders ook een best schappelijke vent (als ie zn dag heeft)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:57 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kweet niet, t had wel iets.....maar dat is denk ik omdat ie won![]()
Geil!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:59 schreef Cybart het volgende:
klein voorproefje van Shakira Squad
en ja het idee is gejat van de jaarmix van sandstorm, en hij loopt inderdaad nog niet gelijk
Zoveel weet ik er ook weer niet vanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
King is anders ook een best schappelijke vent (als ie zn dag heeft)
Fitton kun je echt super mee lachen
Hankey is een eikel
met dit soort wedstrijden raak je vanzelf verslaafd!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zoveel weet ik er ook weer niet van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |