Wat zou dat kosten, 200 van zulke dingen als het plaatje in mijn OP?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Even m'n voormalige werkgever spammen:
http://www.drai.nl/drai.asp
ja maar het gaat over andere producten die ik op deze manier wil uitstallen, eigen productenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef mcDavid het volgende:
neem contact op met de moederonderneming van de producten die je wilt uitstallen
bijv: nestle voor kitkat, smarties, nuts, enz
mars voor mars, snickers, m&m
lays voor allerlei chips
in dat geval: schaar, karton, plaksel en een fotoprinterquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja maar het gaat over andere producten die ik op deze manier wil uitstallen, eigen producten![]()
Ik wil dus zo'n eigen display laten maken.
Geen idee eigenlijk. Ik had er een vakantiebaantje tussen de oostblokarbeiders als productiemedewerkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wat zou dat kosten, 200 van zulke dingen als het plaatje in mijn OP?
Ja, dan ziet het er tenminste zeker ruk uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in dat geval: schaar, karton, plaksel en een fotoprinter [afbeelding]
als je een beetje met een schaar overweg gaat kun je dat heel netjes maken!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Ja, dan ziet het er tenminste zeker ruk uit![]()
doe niet zo raar joh.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in dat geval: schaar, karton, plaksel en een fotoprinter [afbeelding]
ik wil 200 van die dingen laten maken, jouw kleuterschooloplossing is geen optie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als je een beetje met een schaar overweg gaat kun je dat heel netjes maken!
ok moet je dr wel ff een dagje voor gaan zitten
zeg dat dan meteen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik wil 200 van die dingen laten maken, jouw kleuterschooloplossing is geen optie.
In een beetje deftige copy-shop of kleine drukkerij hebben ze machines die met gemak door een stapeltje karton van 200 lagen dik snijden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik wil 200 van die dingen laten maken, jouw kleuterschooloplossing is geen optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |