abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:17:27 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33910791
N.E.S.A.R.A.

National Economic Security and Reformation Act
Nationale Economische Veiligheids- en Hervormings Wet.
N.E.S.A.R.A. is een Amerikaanse wet, die door President Clinton is ondertekend op 10 oktober 2000., vele malen door het Amerikaanse Congres is geratificeerd, maar tot op heden niet is afgekondigd.
Wanneer deze wet van kracht wordt, zal dat grote economische en politieke gevolgen hebben, in de eerste plaats voor de Verenigde Staten van Amerika, maar vervolgens voor de hele wereld, inclusief Nederland. Sinds oktober 2000 worden voortdurende pogingen ondernomen om deze wet af te kondigen ( = in werking te stellen), omdat daardoor in één klap een einde kan worden gemaakt aan alle armoede, onrechtvaardigheid en oorlog op deze planeet.Het klinkt ongelooflijk, maar het is waar: dát is namelijk de enorme impact van deze wet.
Door geen enkele officiële betrokkene, hetzij Congreslid, Bankdirecteur of regeringsleider is ooit openlijk over N.E.S.A.R.A. gesproken, toch bestaat het echt. Het is van het grootste belang dat elke wereldburger kennis neemt van deze wet.
Daarom nu deze Nederlandstalige website. Te vinden bij www.nesara.be en www.nesara.nl

Deze wet geeft Amerikanen de volgende voordelen:

1. Kwijtschelding van creditcard schulden en hypotheekschulden als remedie voor bankfraude.

2. Creëert het Treasury Bank systeem in de V.S., die de Federal Reserve in zich opneemt en een nieuw muntstelsel creëert op basis van nieuwe edele metalen.

3. Herstelt de Grondwet van de V.S.

4. Vereist het aftreden van Bush en Cheney, die vervangen zullen worden door een Grondwettelijk acceptabele President en Vice-president, totdat er nieuwe verkiezingen worden gehouden ( in 120 dagen).

5. Vereist dat de plaatsvervangend President onmiddellijk “Vrede”verklaart, alle militaire acties van de V.S. onmiddellijk beëindigt en de troepen naar huis roept.

6. Het afschaffen van de IRS; een gelijkmatige overheidsbelasting alleen op niet-essentiële “luxe” goederen en vele andere verbeteringen.

Op deze site treft u aan:

* Geschiedenis – het ontstaan en de voorgeschiedenis van N.E.S.A.R.A. tot nu toe.

* Zwijgplicht – waarom is er geheimhoudingsplicht bij de betrokkenen?

* Gevolgen – wat zijn de gevolgen voor de V.S. en de wereldeconomie?

* Dove of Oneness – wat is het werk van deze voortrekster?

* De Welvaartsprogramma’s – de verbetering van de wereldeconomie.

* De Grondwet van de V.S – voor een goed inzicht is hier achtergrondinformatie.

o Inkomstenbelasting

o Federal Reserve Bank.

o I.R.S.

* De Nieuwe Wereldorde – waarom deze wet nog niet afgekondigd is, oftewel: wie trekken er aan de touwtjes?

o De Orde der Illuminatie

o De Council of Foreign Relationships (CFR)

o Bilderberg

o 9/11 en het plan van het P.N.A.C.

* De Afkondiging – waanneer en hoe?

* Links - diverse links van Nesara sites in de hele wereld
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:19:29 #2
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_33910877
Ik dacht al dat je het zelf getyped had..jammer, maar zal eens kijken

wow lijkt wel een death move in civilasation
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_33911122
Heb je ook betrouwbare bronnen? Zoals ik dit lees is het dikke onzin.
pi_33911174
Na het lezen van deze kolder:

"Het is bekend (geworden) dat 95% van al het geld op deze wereld in handen is van 13 families, waaronder de Rockefellers en de Rotschilds en anderen , zoals de Bush-familie."

Haakte ik af. Veel te hoog broodje aap gehalte.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_33911217
Mooie woorden waar tegelijk weer misbruik van gemaakt kan worden ...

En wie gaat zoiets controleren ?

Requires resignations of current administration to be replaced by Constitutionally acceptable NESARA President and Vice President Designates until new elections within 120 days;

Welcome to Utopia ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_33911488
Gaat het toevallig op 15 februari gebeuren?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:42:29 #7
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_33911616
Hoezo?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:42:57 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33911633
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef onemangang het volgende:

"Het is bekend (geworden) dat 95% van al het geld op deze wereld in handen is van 13 families, waaronder de Rockefellers en de Rotschilds en anderen , zoals de Bush-familie."

jongen dan blijf je toch lekker in je eigen wereldje leven , maar val ons er niet mee lastig.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:44:47 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_33911691
Wikipedia heeft iets genuanceerder artikel met voor en tegen links.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_33911807
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:44 schreef Flurry het volgende:
Wikipedia heeft iets genuanceerder artikel met voor en tegen links.
leuk, dank je wel
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:51:06 #11
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_33911925
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef onemangang het volgende:

Idd iedereen behoort te weten dat het grote geld bij de Drugs Kartels zit..
pi_33912665
Zelfs ufo-plaza gelooft er geen klap van:

http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=1200
JJ72 - Heat
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:12:03 #13
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_33912724
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef BaajGuardian het volgende:
jongen dan blijf je toch lekker in je eigen wereldje leven , maar val ons er niet mee lastig.
... pff mn mond valt open, je wilt zeggen dat je ECHT denkt dat de wereld beheerst wordt door een klein aantal families
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
pi_33912856
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 19:12 schreef Joz het volgende:

[..]

... pff mn mond valt open, je wilt zeggen dat je ECHT denkt dat de wereld beheerst wordt door een klein aantal families
Je moet toegeven dat het een vermakelijk stukje tekst is.
quote:
...en David Icke, die beweert dat de meest belangrijkste politici en leiders in feite shape-shifting lizards zijn van uit de ruimte.
pi_33913348
NESARA is al zeker 2x langs gekomen het voorbije half jaar hier op het TRU forum.

Anyway, dat hele NESARA gedoe is gewoon een grote hoax.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:34:51 #16
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_33913632
En denk je nou dat dat echt in het geheim door het Congres kan wandelen?? Denk je niet dat een van de 535 stemgerechtigde Congresleden die het er niet mee eens was, zoiets niet een keertje aanhangig zou hebben gemaakt??

Wat een enorme kolder...
Decisions are made by those who show up.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:36:38 #17
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_33913723
Wat me verbaast is dat de mensen/aliens die normaal gesproken de touwtjes zo superstrak in handen hebben, dit zover hebben laten komen.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:15:10 #18
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33915231
Dit is hier toch al 10 keer langsgeweest ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  woensdag 11 januari 2006 @ 02:59:01 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33928639
waarom er aliens bijhalen
wat hangen we hier weer de grapjassen uit hoor.

je moest eens weten wat mogelijk is in de amerikaanse politiek ,
en of ik denk dat een paar kleine families controle heeft?
het zijn geen kleine families , laat ik bijv. dit quoten..

" Let me issue and control a nation's money, and I care not who writes its laws."

Meyer Rothschild International Banker
  woensdag 11 januari 2006 @ 02:59:31 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33928647
als jullie echt geloven dat de macht bij het volk licht ... sorry hoor maar dat is juist het meest lachwekkende wat er bestaat.
pi_33928959
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij leeft toch ook in je eigen wereldje.
Je bent nog zo jong en duidelijk al jaren ontvankelijk voor de boodschap van diverse
vage websites.

Goedgelovig noemde we dat vroeger.

NESARA is een grote hoax. Als je ff op internet verder kijkt dan wordt het keer
op keer onderuit geschoffeld.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  woensdag 11 januari 2006 @ 07:33:32 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33929673
je noemt maar een eind weg
jij doet toch niet ter zake.
  woensdag 11 januari 2006 @ 09:58:04 #23
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_33931053
oh oh oh wat zijn we weer lekker bezig met elkaar afbekken.
laat dat toch eens achterwege man.

In plaats dat iedereen nou gewoon een open mind houdt. Je eigen beeld van de wereld hoeft niet te kloppen. Als je het mij vraagt heeft IEDEREEN het fout. Elke conspiracy, elke religie inclusief de wetenschap himself.... NIEMAND kent het totale plaatje. Dat gebeurd nou eenmaal na eeuwen vol oorlog en verwoesting.

En elkaar afbekken over welke theorist gelijk heeft en wie niet, heeft geen enkele zin.
Er is ondertussen zoveel "bewijs" dat elke mogelijke theorie wel te bedenken valt en geloofwaardig over kan komen.
¡ Experience Everything !
pi_33931141
Het lijkt me wel wat, alls we dan meteen polygamie weer invoeren.
pi_33940258
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 07:33 schreef BaajGuardian het volgende:
je noemt maar een eind weg
jij doet toch niet ter zake.
Leg dan liever eens uit waarom NESARA geen hoax is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')