quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:47 schreef Krattenkoning het volgende:
Vos ook komend seizoen amateur bij RBC
![]()
16/6/2007 18:18
Henk Vos doet zoals hij beloofd heeft: ook volgend seizoen blijft hij voetballen bij RBC Roosendaal. De inmiddels 39-jarige spits zal komend jaar als amateur in actie komen voor de eerstedivisionist.
Ook deze jaargang was Vos al actief als amateur. Hij speelde 32 duels mee, waarvan vijf in de basis. Zesmaal scoorde hij. De Brabantse aanvaller had aangegeven te stoppen indien RBC er in zou slagen te promoveren naar de Eredivisie. Maar die missie mislukte.
Vos zal komend seizoen de eerste zes wedstrijden moeten toekijken vanwege een schorsing. Hij verdiende die forse straf omdat hij scheidsrechter Bjorn Kuipers zou hebben bedreigd tijdens het eerste play-off-duel met Excelsior
Bron: Vi
Omdat hij nog plezier heeft in het spelletje?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Waarom gaat hij in vredesnaam nog door?
Tja, dat is wel leukquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat hij nog plezier heeft in het spelletje?
die gozer is echt de Maldini van RBCquote:Henk Vos kan het maar niet laten
Henk Vos kan het maar niet laten. De 39-jarige aanvaller was vastbesloten dat het huidige voetbaljaar de laatste uit zijn carrière zou zijn, maar ook in het nieuwe seizoen is de Brabander bij RBC Roosendaal te aanschouwen.
Vos, bezig aan zijn derde termijn bij RBC en de club waar hij zijn profdebuut maakte, zal op amateurbasis voor het elftal van trainer Rob Meppelink gaan uitkomen.
Overigens kan de Jupiler League-club in de eerste fase van de competitie geen beroep op de spits doen, omdat hij een schorsing van zes duels uitzit.
En omdat hij de derde helft niet kan missen! Geweldig figuur natuurlijk. En als invaller zeker van waarde geweest voor RBC, er gebeurt toch altijd wel wat als hij in het veld komt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat hij nog plezier heeft in het spelletje?
Prachtig inderdaad zo iemandquote:Op zondag 17 juni 2007 17:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
En omdat hij de derde helft niet kan missen! Geweldig figuur natuurlijk. En als invaller zeker van waarde geweest voor RBC, er gebeurt toch altijd wel wat als hij in het veld komt.
quote:'Henk Vos is blij met zijn lichaam en gaat door'
07/05/2008 11:01
De voetbalwereld is nog niet af van Henk Vos. De aanvaller van RBC Roosendaal, die over een maand veertig jaar wordt, wil er na 24 seizoenen en een tocht langs veertien clubs nog een jaar aan vast plakken.
Vos wil het woord stoppen nog niet horen. 'Waarom zou ik? Ik voel me fit en ik vind het spelletje nog veel te leuk. Dus waarom zou ik dan stoppen met voetbal?', legt de 39-jarige linkspoot uit in BN De Stem.
RBC-coach Rob Meppelink had Vos onlangs gevraagd of het niet tijd was zijn actieve carrière te beëindigen. 'Rare opmerking vond ik dat. Ik bepaal natuurlijk altijd nog zelf wanneer ik stop. En dat moment is voor mij nog niet gekomen.'
Mocht RBC hem die kans niet geven, dan staat Vos open voor opnieuw een transfer. 'Zeker. Ik ben blij dat mijn lichaam mij deze kans nog geeft. Als ik stop, wil ik dat niet abrupt doen, omdat een ander het wil. Dan doe ik dat op een moment dat ik zelf kies en waar ik rustig naar toe kan leven.'
Vos was dit seizoen goed voor 25 wedstrijden in de Jupiler League, waarvan hij er vijftien in de basis begon. Hij scoorde vier keer. Vos heeft nu 584 competitieduels als betaald voetballer achter zijn naam staan en maakte 160 doelpunten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |