sjiek plan !!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:31 schreef KeessieX het volgende:
vragen ze me vorige week,
"goh kom je ook naar de nieuwjaars borrel, lekker eten en drinken gezellig joh!?"
Ik denk bôh klinkt goe, kom ik vandaag op m'n werk gaat iedereen om half 5 naar huis om te eten zit ik hier alleen te w88 zonder eten, blijkt dat er om 20u alleen snacks komen, FFS!!!
Ik weet 1 dingen ik ga me helemaal de kênker in zuipen![]()
ik rij met iemand mee die er dus ook vandaar is en strax pas hier is,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef Nashje het volgende:
Waarom ga je niet naar huis?
ik ga ff de keuken onderzoeken hier beneden, msschien liggen er nog wel pinda's ofzo,quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:40 schreef LudoSanders het volgende:
Kun je die frituurpan zelf niet aanslingeren dan?
Zonde voor zijn moeder.. Ze worden uitelkaar gerukt.. En nu komt er ook nog niet een opdagen bij het feestje!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:42 schreef OldJeller het volgende:
Dus nu had je moeder jouw bordje in de kast gelaten tijdens het avondeten, dus thuis eten werd het ook niet.
Pics, webcamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:45 schreef KeessieX het volgende:
xie trouwens net een mooie werkster binnenkomen, kijken wat ik daarmee kan![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:48 schreef ozzyat105 het volgende:
volgens mij komt gewoon helanaal niks meer en blijkt morgen dat ze je in de maling genomen hebben
Vermaak je daar mee tot de snacks komen !!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:45 schreef KeessieX het volgende:
@ WesHell
ghè, ik kan me nog inhouden,
xie trouwens net een mooie werkster binnenkomen, kijken wat ik daarmee kan![]()
@ OldJeller
ik woon op mezelf
Ben je iig snel klaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:51 schreef Lexie het volgende:
Boh gek, zuipen op een lege maag is het mooiste wat er is!
Amenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:50 schreef WesHell het volgende:
[..]
Vermaak je daar mee tot de snacks komen !!!Suc6 zoon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |