Gezien de zeer ernstige en snelle verspreiding van de vogelgriep in Turkije lijkt het me verstandig om de ziekte in de kiem te smoren. Dit kan in mijn ogen maar op een manier!quote:
Vogelgriep nu ook in Turkse toeristenplaats
Aan de Egeïsche kust van Turkije (zuidwesten) is bij pluimvee vogelgriep vastgesteld. Het virus dook op in de stad Kusadasi, een populair toeristenoord.
Alles behalve NL.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:31 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ik zou zeggen: alles ten oosten van duitsland. Of misschien ten oosten van berlijn, om zeker te zijn.
Alles op het vaste land europa, kommop zeg haagse binnenstad rotterdamse binnenstad mag ook wel een napalmregentje.quote:
Dan bombarderen we die er toch gewoon bij? Als ze eenmaal dood zijn voelen ze er toch niks meer van!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:34 schreef plopman het volgende:Neej dat is onmogelijk want dan gaan alle boomknuffelaars daar in bomen zitten want, dat is leefgebied van mensen, vogels en shit.
Die zijn inderdaad beetje sterk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:01 schreef NJ het volgende:
Het beste zou het zijn om China er ook bij te pakken, maar dat wordt misschien iets te gecompliceerd gezien hun first en second strike mogelijkheden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef Bob. het volgende:
Goed plan, maar als je dan toch bezig bent kun je net zo goed afrika amerika ook plat gooien, daar komt toch niks goeds vandaan.
In ieder geval geen vogelpest.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef Bob. het volgende:
Goed plan, maar als je dan toch bezig bent kun je net zo goed afrika ook plat gooien, daar komt toch niks goeds vandaan.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:05 schreef Abbadon het volgende:
zeg, kunnen we niet allemaal gewoon lief voor elkaar zijn
en eemnesquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:05 schreef v00rn het volgende:
Als je toch beziggaat. Neem irak, iran, pakistan, afganistan en omliggende landen ook even mee. Je weet maar nooit![]()
quote:
Gewoon preventief doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:10 schreef renz0r het volgende:
Er is ook vogelgriep in Marokko! Ook nuken?
Het spijt me, maar het lag net even te dicht bij Turkije dan goed voor ze was. Ik heb voor het gemak ook gelijk maar een deel van Noord-Afrika weggehaald.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:52 schreef Krizzle19 het volgende:
Nu mis ik Griekenland, das toch best een mooi land. Maar wel goed dat je Israël en een deel van de balkan hebt meegenomen
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:25 schreef Rampestamper het volgende:
Zo moet het haast wel goed komen:
[afbeelding]
Dus? zijn we die ook weer kwijt..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:34 schreef plopman het volgende:Neej dat is onmogelijk want dan gaan alle boomknuffelaars daar in bomen zitten want, dat is leefgebied van mensen, vogels en shit.
Voor zover ik zie is NL nog helemaalintact hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je hebt ook gelijk maar belgie noor-brabant en limburg weggepoetst.
Vindt je die gracht nog niet breed genoeg dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:10 schreef Krizzle19 het volgende:
Alswe dan toch bezig zijn...bouw dan meteen een dam om Friesland, en zet dat ook ff onder water.En we graven een gracht om Nederland heen.
Johquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:12 schreef Vassili_Z het volgende:
stelletje racisten hier op fok
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:12 schreef Vassili_Z het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:12 schreef Vassili_Z het volgende:
Hallo zeg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:07 schreef kbeurden het volgende:
op kosten v/d overheid
doe het dan gelijk écht goed!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:25 schreef Rampestamper het volgende:
Zo moet het haast wel goed komen:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doe het dan gelijk écht goed!
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Je krijgt een plusje voor creativiteit. En zulk soort zieke geesten verdienen het om in hetzelfde land als ik te wonenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:38 schreef Dirkh het volgende:
Zet er een grote stolp omheen en wacht een jaartje. Klaar.
Hee hee...hebben we jou iets aangedaan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:24 schreef dvdfreak het volgende:
Jammer dat er niet genoeg kaaskoppen tijdens WOII zijn omgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |