Chinees nieuwjaar is pas op 29 januariquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:53 schreef kanaiken het volgende:
En nu?
Edit: eindejaarsfeest op 10-01?
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Was ze nog warm?
Heb je 'm er nog even in gehangen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:52 schreef SeLang het volgende:
Mijn collega (=vrouw) is zojuist bijna bewusteloos afgevoerd na een (eindejaarsfeest) competitie om zo snel mogelijk met z'n drieen 2,5 liter bier op te zuipen door een rietje
De moraal: nooit een Chinees meisje bier laten zuipen, en al helemaal niet door een rietje
dude! dan ben je idd een beetje vroeg he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Chinees nieuwjaar is pas op 29 januari
Bovendien hebben we altijd een hele serie feesten in aanloop naar nieuwjaar
Achja, dat is waar ook. Je zit in die afvallige provinciequote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Chinees nieuwjaar is pas op 29 januari
Bovendien hebben we altijd een hele serie feesten in aanloop naar nieuwjaar
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef VarsesteR het volgende:
ik ben ook een chinees meisje
Het was 'Taiwan Beer'quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hahaha vette shit!
![]()
wel zielig voor der...was het chinees bier
nee zo doen we dat altrijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef VASND het volgende:
[..]
dude! dan ben je idd een beetje vroeg he?![]()
ik geloof het niet
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het was 'Taiwan Beer'
Lijkt een beetje op heineken kwa smaak
[afbeelding]
Het is zeker niet slechtquote:
uit welk riool tappen ze het daar af?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het was 'Taiwan Beer'
[afbeelding]
okey, interessante info van die chinese jaarwisseling.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:03 schreef SeLang het volgende:
Ik ben trouwens zelf ook redelijkzat
Lijkt wel Heinekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:09 schreef SeLang het volgende:
Ze hebben ook deze blikjes
[afbeelding]
Ja zelfs de smaak lijkt op heineken. Volgens mij hebben ze geprobeerd om het na te maken. Zoals je weet is Heineken buiten NL wereldberoemdquote:
Jep, dat zie je werkelijk overal.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja zelfs de smaak lijkt op heineken. Volgens mij hebben ze geprobeerd om het na te maken. Zoals je weet is Heineken buiten NL wereldberoemd
1 woord?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
In 1 woord: pwned like a n00b
like a n00bquote:
hier sluit ik mij bij aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je het painten ter verduidelijking
hier sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
hier sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
mocht je nou nog vragen om slotjes?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:34 schreef Brunette het volgende:
Oké slotje
quote:Met slotjesroepers zijn we wat minder blij
Meedenken met FOK! wordt, zoals iedereen weet, altijd op prijs gesteld. Meedenken met de moderators ook, maar dan bij voorkeur niet in het topic zelf. Ga dus niet 'Slotjuh!' roepen als het topic in jouw ogen niet goed is. Schiet dan liever de betreffende moderator aan, bij voorkeur via IRC/ICQ/e-mail. Of post een opmerking in een (centraal) Feedback topic in het betreffende forum of plaats een Topicreport in het desbetreffende topic. Dit kun je doen door op bovenaan het topic te klikken.
De [betreffende] moderator bekijkt doorgaans regelmatig de openstaande Topicreports en zal dan gepaste maatregelen nemen.
We behouden ons vanaf nu dan ook het recht voor notoire 'slotjesroepers' te bannen. Met name wanneer dat al een keer ergens door iemand gedaan is, is herhaling niet noodzakelijk om sneller een moderator in actie te krijgen. Hetzelfde geldt ook voor lieden die menen in ieder topic "kloon" of "bagger" te moeten gaan gillen.
Dude, van waar zoveel moeitequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
mocht je nou nog vragen om slotjes?
[..]
Was ze ook nog enigszins productief?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:34 schreef SeLang het volgende:
Update:
Ze kwam de volgende dag gewoon op het werk. Ze had daarvoor wel de halve avond boven de plee gehangen
Ze was ondanks dat wel blij met mijn doosje Ferrero Roche
Ja ze heeft die dag goed gewerkt. Ik was stomverbaasd, aangezien ik zelf de hele dag behoorlijk brak was.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:30 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Was ze ook nog enigszins productief?![]()
Dus eigenlijk ben jij als grote Europeaan het mietjequote:Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja ze heeft die dag goed gewerkt. Ik was stomverbaasd, aangezien ik zelf de hele dag behoorlijk brak was.
Bier kennen ze dus nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het was 'Taiwan Beer'
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |