quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
Ik weet gewoon dat je het liefst in GC blijft met je topic![]()
Zie je! Ik wist dat er een reden was dat wij getrouwd zijn!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:37 schreef stinkie het volgende:
Crazy Piano's.sterf! dood dood dood. Murder Dead Kill. etc.
Nee dus.
Een 'echte' man.quote:En ze moeten vlees hebben
Doodverwensingen richting dingen die niet levenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:37 schreef stinkie het volgende:
Crazy Piano's.sterf! dood dood dood. Murder Dead Kill. etc.
Nee dus.
En ze moeten vlees hebben
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als het ook in S'ningen Haven mag zijn, dan is RaaR ook nog wel aan te raden.
Al is het misschien iets te hip voor jullie..
quote:Bij RaaR komt onmiddellijk een kreet uit de politiek naar boven: If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit. RaaR is geen restaurant, het is een concept. Althans, volgens de bedenkers. Alle vijf zintuigen moeten geprikkeld worden. Met projecties op de wanden en met veel lawaai. Kennelijk moet het de aandacht afleiden van de lange wachttijden en van de 'kookkunst' van de keukenbrigade. Want wat de 'koks' klaarmaken verdient in het gunstigste geval het predikaat 'smakelijk'. Met de trendy entourage mag je toch wat meer verwachten, ook gezien de prijzen die worden gevraagd. Gelukkig heeft het bezoek aan RaaR toch een positief effect gehad: onder het motto 'dit kan ik beter' ben ik weer met veel enthousiasme aan het koken geslagen.
Sorry ik was niet eens beleefd genoeg om het verkapt te doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doodverwensingen richting dingen die niet leven![]()
Wat staat daar over in de faq?![]()
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom zou het te hip zijn?
Recensie van RaaR:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |