quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
Ik weet gewoon dat je het liefst in GC blijft met je topic![]()
Zie je! Ik wist dat er een reden was dat wij getrouwd zijn!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:37 schreef stinkie het volgende:
Crazy Piano's.sterf! dood dood dood. Murder Dead Kill. etc.
Nee dus.
Een 'echte' man.quote:En ze moeten vlees hebben
Doodverwensingen richting dingen die niet levenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:37 schreef stinkie het volgende:
Crazy Piano's.sterf! dood dood dood. Murder Dead Kill. etc.
Nee dus.
En ze moeten vlees hebben
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als het ook in S'ningen Haven mag zijn, dan is RaaR ook nog wel aan te raden.
Al is het misschien iets te hip voor jullie..
quote:Bij RaaR komt onmiddellijk een kreet uit de politiek naar boven: If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit. RaaR is geen restaurant, het is een concept. Althans, volgens de bedenkers. Alle vijf zintuigen moeten geprikkeld worden. Met projecties op de wanden en met veel lawaai. Kennelijk moet het de aandacht afleiden van de lange wachttijden en van de 'kookkunst' van de keukenbrigade. Want wat de 'koks' klaarmaken verdient in het gunstigste geval het predikaat 'smakelijk'. Met de trendy entourage mag je toch wat meer verwachten, ook gezien de prijzen die worden gevraagd. Gelukkig heeft het bezoek aan RaaR toch een positief effect gehad: onder het motto 'dit kan ik beter' ben ik weer met veel enthousiasme aan het koken geslagen.
Sorry ik was niet eens beleefd genoeg om het verkapt te doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doodverwensingen richting dingen die niet leven![]()
Wat staat daar over in de faq?![]()
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom zou het te hip zijn?
Recensie van RaaR:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:45 schreef stinkie het volgende:
Sorry ik was niet eens beleefd genoeg om het verkapt te doen
Beren zijn altijd wel goed ja.
Niet zo duur ook, dus dat trekt Bruin nog wel.
get it, get it, bruin, beer!!!111!!! one!
Plasticquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:46 schreef Delicieux het volgende:
Ik zou die stinkende spare ribs laten varen en het vrouwtje trakteren op een avondje Seinpost. Wel gevulde beurs meenemen!
TexMexquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef Furious het volgende:
Ik vergeet bijna de TexMex op het Kurhausplein.
Extreem lekker Mexicaans eten.
300% mee eens. Ik ga daar graag naar toe als ik in de buurt benquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:29 schreef Fling het volgende:
Ik heb laatst bij Westenwind gegeten (aan de boulevard) en vond zowel de sfeer binnen als het eten erg gezellig & lekker.
die wilde ik ook al aanradenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef Furious het volgende:
Ik vergeet bijna de TexMex op het Kurhausplein.
Extreem lekker Mexicaans eten.
Westenwind is toch op het strandquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:53 schreef Bill_E het volgende:
[..]
300% mee eens. Ik ga daar graag naar toe als ik in de buurt ben
Dat is toch vlak naast het Biercafé (of het Brouwcafé whatever?)? Bij o.a. ook dat japanse restaurant en die houten keet waar je een haring kan happen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als het ook in S'ningen Haven mag zijn, dan is RaaR ook nog wel aan te raden.
Al is het misschien iets te hip voor jullie..
Sui Sha Yaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:51 schreef massy het volgende:
Columbus
Op de boulevard (als je met je neus naar de zee staat li van de pier) vlakbij de [afbeelding] Big Bell [afbeelding]
En anders de japanner(bij die flat met die grote gouden bol erop, ben even de naam kwijt, niet die andere die is niet zo lekker)
Scheveningen Haven?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:55 schreef MUUS het volgende:
Dat is toch vlak naast het Biercafé (of het Brouwcafé whatever?)? Bij o.a. ook dat japanse restaurant en die houten keet waar je een haring kan happen?
Potver, hoe heet het daar nou?
Dr. Lelykade 33-37quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:55 schreef MUUS het volgende:
Dat is toch vlak naast het Biercafé (of het Brouwcafé whatever?)? Bij o.a. ook dat japanse restaurant en die houten keet waar je een haring kan happen?
Potver, hoe heet het daar nou?
Welk restaurantje is dat, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:57 schreef Brighteyes het volgende:De plannen zijn gewijzigd.
![]()
We gaan in Gouda eten.
Manlief is op de motor en ik ben met de trein en dat zou dan weer heel ongezellig zijn als ik in m'n uppie met de trein weer terug zou moeten enzo.
Dus nu gaan we lekker in Gouda eten bij ons favoriete restaurantje en dan neem ik nog wel een keer m'n helm mee voor een semi-spontaan avondje scheveningen.
http://www.eetcafevidocq.nl/quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef space-kees het volgende:
Welk restaurantje is dat, als ik vragen mag?![]()
Jaaahaaa, maahaaar.... grmbl.quote:
ZIT IK VOOR NIKS MIJN HERSENEN TE PIJNIGEN!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:57 schreef Brighteyes het volgende:De plannen zijn gewijzigd.
![]()
We gaan in Gouda eten.
Jij weet heul niet hoe romantisch Gouda is!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jottum, rosmanties uit eten in Gouda..
Tóch veel plezier.
Ja maar... euhm... we gaan echt nog wel een keertje in Scheveningen eten... Echt... ik beloof het je!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:02 schreef MUUS het volgende:
ZIT IK VOOR NIKS MIJN HERSENEN TE PIJNIGEN!.
.
is dat niet de applebees?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:45 schreef space-kees het volgende:
er zit een geweldige tent, bij dat winkelcentrumpje aan de boulevard. Ingang is in het straatje wat richting die Pizza toko gaat achter de boulevard! Het is een best wel groot restaurant!
iemand die de naam weet?
Saté en spareribs zijn daar super!
Oja en absoluut niet duur, maar super gezellig!!
Is jullie geraden!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja maar... euhm... we gaan echt nog wel een keertje in Scheveningen eten... Echt... ik beloof het je!
applebees zit er niet meer, heet anders..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:04 schreef floydvisser het volgende:
[..]
is dat niet de applebees?
of issie al weer over de kop...?
een strand wandeling gaat moeilijk worden in gouda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |