Ja! Dus het bestaat nog volgens jou?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:48 schreef ook_gek het volgende:
mambo zit naast de cocomo rechts,
Links zit de bleu lagun of zo iets en daar naast de twins en de laatste 2 zijn broers
Waarom ben je in godsnaam weggegaan uit scheveningen, woonde je in De Magneet ofzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Dus het bestaat nog volgens jou?
Cocomo zegt mij trouwens niets, maar dat is misschien na mijn Scheveningse tijd.
IS een vrij nieuwe tent zich letterlijk RECHT tegen over sea life. Mambo is dan weer de broer van de eigenaar van de Cocomooquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Dus het bestaat nog volgens jou?
Cocomo zegt mij trouwens niets, maar dat is misschien na mijn Scheveningse tijd.
ik woon erquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:02 schreef Tobbes het volgende:
Mjah dat zegt me wel wat. Ik wil later een huisje in Belgisch park
Neequote:Op woensdag 11 januari 2006 00:04 schreef Tobbes het volgende:
Ga eens dood, en maak mij je erfgenaam
Issie nog aant verbouwen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee
Wel stoer om te zeggen dat 2 straten verder op dinand van kane woont
Zeilstraat, in een vissershuisje. Erg kleine woning en het dorpse benauwde mequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:52 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Waarom ben je in godsnaam weggegaan uit scheveningen, woonde je in De Magneet ofzo?
En toch voegt het iets toe aan je statusquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:09 schreef ook_gek het volgende:
ik heb werkelijk waar geen idee. Ik kom hem regelmatig tegen maar meer ook niet.
Ik vind het allemaal prima
die opa uit GTST woont daar ook ergens.
En die frits uit GTST ook dacht ik.
Vind het allemaal geweldig. Het doet me werkelijk waar niks.
Ik had er bijna gewoont. Boven een poort staat er een huis te koop. Dat vond ik er wel geweldig uit zien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeilstraat, in een vissershuisje. Erg kleine woning en het dorpse benauwde me![]()
Boven de poorten zitten leuke huisjes jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had er bijna gewoont. Boven een poort staat er een huis te koop. Dat vond ik er wel geweldig uit zien.
En het klopt dat IEDEREEN wel iets weet over een ander
Mijn vader heeft een groentenwinkel in scheveningen die erg bekend is. Nou nou nou als ik iets doet dan weet hij dat heel snel
Waar ter hoogte van de stevinstraat? Zo veel speciaals staat er namelijk nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Boven de poorten zitten leuke huisjes ja
Mijn ex heeft het vissershuisje met een aardige winst verkocht overigens en woont nu riant op de StevinstraatDoe de groeten aan je buurman
![]()
Maar dit moest over eten gaan![]()
Ik hoop dat Brighteyes er wat leuke ideeën uit kan halen![]()
Nee!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:40 schreef Tobbes het volgende:
Duderinnetje, heb je die Herpes van je ex in de Stevinstraat?
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ik heb niet echt herpes, gek! Zo komen de praatjes in de wereld (én Scheveningen-Dorp!)
Op die hoek bij die school. Nop die is weg. Dat is al jaren weg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ik heb niet echt herpes, gek! Zo komen de praatjes in de wereld (én Scheveningen-Dorp!)
@ ook_gek: geen idee wat het nummer is. Ergens in de honderdtallen geloof ik.
Zit die goede sushi-afhaal nog in de Stevinstraat trouwens?![]()
En wat als ik vertel dat zijn zus achter ons woont?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij is Applebee's in Scheveningen in 2002 opgedoekt. Maar ik kan er een jaartje naast zitten.quote:
Pfff, en ik woon zo'n 200 meter van waar Jason W. heeft gewoond (Antheunisstraat dus)!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan vertel ik dat Dinand morgenavond hier eet weerquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:21 schreef Furious het volgende:
[..]
En wat als ik vertel dat zijn zus achter ons woont?![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Pfff, en ik woon zo'n 200 meter van waar Jason W. heeft gewoond (Antheunisstraat dus)!![]()
Buurman!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Pfff, en ik woon zo'n 200 meter van waar Jason W. heeft gewoond (Antheunisstraat dus)!![]()
Dat is spijsquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Buurman!
En on topic: in de buurt van de Zeilstraat in Scheveningen zat altijd een heel leuk en goed klein Frans restaurantje. Zag er van buiten niet bijzonder uit en zat ook in een achteraf-straat, maar was echt een pareltje
Vlak naast een boekbinderij meen ik... iemand uit die buurt enig idee?
WTF waar woon jij danquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:21 schreef Furious het volgende:
Wel een ramp gek. Sinds deze week is de Ammerlaan Poelier weg, waar kan ik nu nog een Broodje Gemak scoren.
Aha!quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is spijsZe hebben eerst in een heel klein huisje gezeten. Wit huis en het ziet er niet uit. Als je binnen komt kom je in een hal met een trap links naar boven rechts ging je naar binnen en daar stonden iets van 10 tafels max?
Dat is dus verhuist naar de overkant naar dat hele grote hoekpand![]()
Klopt toch wat ik zeg? Heel klein is het binnen klein barretje en half open keuken helemaal achter in de zaak. Het is als of je in een huiskamer zit. er voor ligt een hele lelijke plaats dat er niet uit ziet?quote:
Zeezicht hetzelfde verhaal, zijn we een keer na wat bestelt te hebben en na 45 minuten nog geen drankje weggegaan. Crazy Piano's ook alleen daar zijn we niet weg gegaan maar hebben we een beetje rotzooi lopen trappen. Dat krijg je als je een groep van 20 man negeertquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:04 schreef MaxiTitan het volgende:
Ga iig niet naar copacabana, tenzij je compleet genegeerd wil worden door het personeel en 20+ minuten wil wachten voordat je je eerste drankje geserveerd krijgt. In een vrijwel lege zaakmet personeel dat niksen belangrijker vindt dan klanten helpen enzo.
Maw. kutservice daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |