Dan imponeer jij haar toch weer met jouw lange?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
ik ben bang voor Cc... en haar lange nagels...
aaw.. zo eng zal ze niet zijn hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
Dan krast zequote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan imponeer jij haar toch weer met jouw lange?![]()
Ik hoop 'tquote:
Bang dat ze ineens uithaalt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
Precies. 'Voorzichtig' is een beter woord.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:18 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
aaw.. zo eng zal ze niet zijn hoor
Geen Copycatje om zonder handschoenen aan te pakken blijkbaar...quote:
Treat her gently!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. 'Voorzichtig' is een beter woord.
Eerst het copycatje handschoenen aantrekken en dan mag ze me pas aanpakkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Copycatje om zonder handschoenen aan te pakken blijkbaar...
Tuurlijk.. je hebt het al zolang overleefd... niet dat ik je oud vind of zo.. echt nietquote:
Welke successen heeft Lit al op z'n naam staan dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:25 schreef nixxx het volgende:
damn.. ik moet nog meer naar Lit en Air kijken
Ik zoek nog naar een geschikte uitgeverquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke successen heeft Lit al op z'n naam staan dan?![]()
Het waren je doortastende suggesties in het ontmaagdingstopic die ervoor zorgden dat nixxx je nooit meer hetzelfde zal bezien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef Copycat het volgende:
Wat heb ik gedaan dat je zo'n angst inboezemt?
Het soort penis dat met jou mee mag naar R&P wil ik niet.. dat lijkt me te pijnlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef Copycat het volgende:
Wat heb ik gedaan dat je zo'n angst inboezemt?
Ik wil inderdaad nog wel eens krabben en krassen... maar alleen in staat van opwinding.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:32 schreef Litpho het volgende:
Het waren je doortastende suggesties in het ontmaagdingstopic die ervoor zorgden dat nixxx je nooit meer hetzelfde zal bezien.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef Copycat het volgende:
Wees dus niet bevreesd: een gekraste penis is geen nieuwe toelatingseis.
Wil je niet eerst weten wat dan wel de toelatingseis is?quote:
Als nixxx dat belangeloos aan den lijve wil ondervinden heb ik daar geen problemen mee hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je niet eerst weten wat dan wel de toelatingseis is?
de toelatingseis voor Cc tot adminschap.. ik denk dat dat tussen danny en Cc is.. (en knorretje)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je niet eerst weten wat dan wel de toelatingseis is?
Mag ik passen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:51 schreef nixxx het volgende:
de toelatingseis voor Cc tot adminschap.. ik denk dat dat tussen danny en Cc is.. (en knorretje)![]()
![]()
maar je zult er vannacht over dromenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik passen?
Zo FOK! ambitieus ben ik sowieso al niet... en om nu met Danny en/of Knorretje het bed of de kelder te moeten delen... Ik moet er niet aan denken... Ik wíl er niet aan denken.
Zeg nixxx, kan je dit soort dingen niet doen via privékanalen? Mijn arme nachtrustquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar je zult er vannacht over dromen
sweet dreams Kitty
nee, ik ben evilquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg nixxx, kan je dit soort dingen niet doen via privékanalen? Mijn arme nachtrust.
Wat voor werk is 't?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:02 schreef Sjowhan het volgende:
Terug van 't werk
Was iets ander werk dan Luba zei, maar 't is gezellig
En om 9u, 10.30, 12.30 en 14.45 bak koffie en/of lunch
Laboratoriums gaan over naar nieuwbouw, dus 't is verhuizen, en veel troep opruimen (containers vol glas/papier en andere sjit).quote:
Klinkt als redelijk zwaar werk. Wel leuk en vol te houden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laboratoriums gaan over naar nieuwbouw, dus 't is verhuizen, en veel troep opruimen (containers vol glas/papier en andere sjit).
Vandaag een container vol papier en de perscontainer voor 't overige afval is ook al vol
oowww.. heb je nog kans op wat leuk lab glaswerk voor mij achterover te drukkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laboratoriums gaan over naar nieuwbouw, dus 't is verhuizen, en veel troep opruimen (containers vol glas/papier en andere sjit).
Vandaag een container vol papier en de perscontainer voor 't overige afval is ook al vol
't is best zwaar (vooral als die hoogleraren dikke boeken de papiercontainers ingooien en jij die in een grote container beneden mag legen), maar werk met een andere gozer die 17 is (ben zelf 23), en 3 oude collega's (40+) en de werksfeer is wel okquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als redelijk zwaar werk. Wel leuk en vol te houden?
wat wil je hebben dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
oowww.. heb je nog kans op wat leuk lab glaswerk voor mij achterover te drukken??
Dan is het altijd wel een paar daagjes vol te houdenquote:
die distillatie kolommetjes zijn leukquote:
Sterker nog, ik werd gevraagd of ik tot volgende week woensdag kon blijvenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is het altijd wel een paar daagjes vol te houden.
Werksfeer is wel erg belangrijk ja. Er moet wel wat te lachen vallen, zeker met zulk werkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is best zwaar (vooral als die hoogleraren dikke boeken de papiercontainers ingooien en jij die in een grote container beneden mag legen), maar werk met een andere gozer die 17 is (ben zelf 23), en 3 oude collega's (40+) en de werksfeer is wel ok
En wat mag jij gaan doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:14 schreef nixxx het volgende:
ik werd vanmiddag ook gebeld door uitzendbureau, donderdag en vrijdag ook werken
Hmm, heb alleen van die grote flessen gezien, en die afmeetdingen..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
die distillatie kolommetjes zijn leukof die glazen koelers die erbij horen
magazijnmedewerkerenquote:
Damn, weer geen nieuwe testerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
magazijnmedewerkerenorders samenstellen enz.. deed ik sowieso donderdags, maar nu ook deze vrijdag.. beats softwaretesting
Leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
magazijnmedewerkerenorders samenstellen enz.. deed ik sowieso donderdags, maar nu ook deze vrijdag.. beats softwaretesting
jammer... maar die andere gooien ze ook niet zomaar weg denk ik..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, heb alleen van die grote flessen gezien, en die afmeetdingen..
Neuh, ik zal eens loeren wat er tussen zitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
jammer... maar die andere gooien ze ook niet zomaar weg denk ik..
Ik doe toch liever dat laatstequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
nerdquote:
kunnen ook leuk als bloemenvaasjes dienenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neuh, ik zal eens loeren wat er tussen zit
There's no denyingquote:
Ik heb weinig ruimte voor bloemen momenteelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
kunnen ook leuk als bloemenvaasjes dienen![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geen zin meer
En mods zijn best wel eng ja
Meki-mod!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Ik ben een knuffel, kroel, koes koes mod!
Nu maak ik het nog enger he?
nee hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Maar ook deze, ik ben de gekste nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, wat krijg je als je googelt op "two beer"?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, wat krijg je als je googelt op "two beer"?
[afbeelding]
Dolfijn Qquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:40 schreef QyRoZ het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat ik er ben.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
o O / zonder spaties doet het nog gewoonquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en dat zwartepiet met zak ding die GF nog wel heeft
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:47 schreef Christine het volgende:
Laatst was er zo'n topic over een kerel die zich op zijn buurmeisje (en beste vriendin) aan het aftrekken was, en die naar haar toe ging om dat haar te vertellen omdat hij zich anders schuldig voelde.
Maar nu kan ik het niet meer vinden.
Wie weet welk topic ik bedoel?
Ik ook, ik wil weten hoe het is afgelopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd.
Begraven/cremeren/invriezen/iets anders?quote:
Ik nu ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd.
ja dat is gesloten helaasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:47 schreef Christine het volgende:
Laatst was er zo'n topic over een kerel die zich op zijn buurmeisje (en beste vriendin) aan het aftrekken was, en die naar haar toe ging om dat haar te vertellen omdat hij zich anders schuldig voelde.
Maar nu kan ik het niet meer vinden.
Wie weet welk topic ik bedoel?
Geef dan ook een link mutsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:49 schreef Christine het volgende:
Oh wacht, ik had het gebookmarked
Wat ben ik toch ook geniaal
Ik ben ff dat topic aan 't lezen... tot zo
hier is t eten niet te vretenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:27 schreef nixxx het volgende:
en weer terug... volgens mij is iedereen nu aan het eten
hoeft niet vies te zijn... maar proef jij wel wat door je verkoudheid?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier is t eten niet te vreten
rijst met vis en worteltjes
vis is sowieso ranzig, is er niets anders?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier is t eten niet te vreten
rijst met vis en worteltjes
laat pheno het maar niet zienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
vis is sowieso ranzig, is er niets anders?
Ik had nasi![]()
vis is wel lekker alleen nu nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
vis is sowieso ranzig, is er niets anders?
Ik had nasi![]()
Zo'n idee had ik ook, dan zittend en wat tv kijkend vermoed ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:38 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij ga ik vanavond echt de hele avond dood op de bank liggen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:38 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij ga ik vanavond echt de hele avond dood op de bank liggen.
heeeeel veel oefenen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef GF het volgende:
Ik kan gewoon niet tegelijk gitaar spelen en zingen![]()
![]()
Sowieso kan ik al niet geweldig zingen, maar zelfs al wil ik de tekst gewoon opzeggen gaat m'n spel helemaal mis![]()
Jongen, je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
bah!quote:
wat is er GF... ?? misschien moet je je vriendin laten zingen terwijl jij gitaar speeltquote:
Dat is prima te trainen. Speel nu 7 jaar ofzo, en spelen en zingen gaat wel makkelijk. Je moet een van de twee gedachtenloos kunnen doen zowat. Dus ofwel het spelen, ofwel het zingen moet als vanzelf gaan (zonder erbij na te hoeven te denken). Trouwens, wat voor muziek speel je veel? Een serie powerakkoorden in 4/4 is wel even wat anders als een arpeggio gespeeld country-nummer met tempowisselingenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef GF het volgende:
![]()
Sowieso kan ik al niet geweldig zingen, maar zelfs al wil ik de tekst gewoon opzeggen gaat m'n spel helemaal mis![]()
Ik ben het niet vaak met je eens, maar eens moet toch de eerste keer zijn . . .quote:
Dat klinkt als een nijlpaard in noodquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat is er GF... ?? misschien moet je je vriendin laten zingen terwijl jij gitaar speelt
quote:
Ik kan beide zonder nadenken. Het stuk is een vrij eenvoudig stuk met wat basisakkoorden. Maar zodra ik erbij begin te zingen ga ik helemaal uit het tempoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is prima te trainen. Speel nu 7 jaar ofzo, en spelen en zingen gaat wel makkelijk. Je moet een van de twee gedachtenloos kunnen doen zowat. Dus ofwel het spelen, ofwel het zingen moet als vanzelf gaan (zonder erbij na te hoeven te denken). Trouwens, wat voor muziek speel je veel? Een serie powerakkoorden in 4/4 is wel even wat anders als een arpeggio gespeeld country-nummer met tempowisselingendus ik kan me voorstellen dat je bij die laatste meer moeite hebt met spelen en zingen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | G D Am Em x3 G D Am Verse: G D Am Em And then the past recedes G D Am Em And I won't be involved G D Am Em The effort to be free G D Am Em Seems pointless from above G D Am Em Yor're looking down at' me G D Am Em I'd rather stay below G D Am Em Than have you staring up at me G D Am B Theres nowhere I want to goooooooo |
Tochquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:57 schreef nixxx het volgende:
[..]foei toch... nijlpaarden zijn heel gevoelige dieren..
Er is geen super in de buurt hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
[afbeelding] super had aanbieding.. traytje grolsch 5 euro
Jep, zowel RHCP als John Frusciante ken ik uiteraardquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:00 schreef GF het volgende:
[..]
Ik kan beide zonder nadenken. Het stuk is een vrij eenvoudig stuk met wat basisakkoorden. Maar zodra ik erbij begin te zingen ga ik helemaal uit het tempo
Ik speel veel RHCP. Wat ik nu wou spelen is van John Frusciante (RHCP gitarist)
[ code verwijderd ]
* nixxx teleporteert een grolschje naar QyRoZquote:
Past Recedes heet iequote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jep, zowel RHCP als John Frusciante ken ik uiteraard. Ken het nummer zo niet, maar ga hem even opzoeken. Akkoordenschema is iig eitje
Ja moet toegeven dat deze wel wat minder makkelijk te oefenen is. Is echt een kwestie van dat akkoordengedoe kunnen dromen. Dus dat je daar sowieso niet eens meer bij hoeft na te denken wat je speelt, en dan beginnen te zingenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef GF het volgende:
[..]
Past Recedes heet ie
Akkoorden zijn natuurlijk ook geen probleem. Het stuk (behalve de solo) kan ik blind spelen. Maar zodra ik erbij wil zingen gaat het helemaal mis![]()
Heb je al een kogelwerend vest?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:03 schreef QyRoZ het volgende:
Oh, toch wel, op Kanaleneiland-Zuid.
Komt wel goed. Mocht je nog zin hebben in twee coole nummers om te spelen:quote:
Thanksquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Komt wel goed. Mocht je nog zin hebben in twee coole nummers om te spelen:
John Renbourn - Judy
Joe Satriani - Day at the Beach (New rays from an ancient sun)
Kan ze nu inmiddels allebei. De eerste helemaal en de tweede bijna helemaal. Moet alleen de techniek hier en daar nog wat perfectioneren.![]()
even serieus.. heeft er hier iemand? een testament... ik vind dat nogal luguber als je nog geen 60 bent of geen kinderen hebt...quote:
quote:
net als een uitvaartverzekering...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
even serieus.. heeft er hier iemand? een testament... ik vind dat nogal luguber als je nog geen 60 bent of geen kinderen hebt...
Ik heb niet echt een keus hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
even serieus.. heeft er hier iemand? een testament... ik vind dat nogal luguber als je nog geen 60 bent of geen kinderen hebt...
Er zijn een heleboel mensen die er wel een hebben en vaak ook nog wel met een goede reden. Zoveel bezittingen heb ik nie dus ook geen testamentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ok, jij hebt een gezondheidsprobleem met je bloed, daar kan ik me wat bij voorstellen..quote:
Troost je, dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef GF het volgende:
![]()
Ik heb toch geen bijzettingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:25 schreef Christine het volgende:
[..]
ik dacht dat je zei: "bijzettingen"
En ook wel heel goed, als je daadwerkelijk iets hebt achter te laten of een specifieke wens hebt ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:29 schreef nixxx het volgende:
het is alleen dat het zo'n.... volwassen en..... verantwoordelijk
iets is om te laten maken..
ik heb er 3 gedaanquote:
maar ik ben nog helemaal niet volwassen enquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
En ook wel heel goed, als je daadwerkelijk iets hebt achter te laten of een specifieke wens hebt ofzo
Ik heb het gedaan (nog niet helemaal officieel trouwens, maar het staat wel op papier) nadat ik de 1e keer het ziekenhuis uitkwam. Toen had ik net een appartement gekocht en was het echt nodig om alles goed geregeld te hebben even.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:29 schreef nixxx het volgende:
het is alleen dat het zo'n.... volwassen en..... verantwoordelijk
iets is om te laten maken..
*kuch* Alles kanquote:
En terecht!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:32 schreef Sjowhan het volgende:
Op mijn 23e wil ik nog echt geen testament.. Noway
Ehm.. dat is al even geleden, waarom nog niet officieel gemaakt dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan (nog niet helemaal officieel trouwens, maar het staat wel op papier) nadat ik de 1e keer het ziekenhuis uitkwam. Toen had ik net een appartement gekocht en was het echt nodig om alles goed geregeld te hebben even.
Op je 27e wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:32 schreef Sjowhan het volgende:
Op mijn 23e wil ik nog echt geen testament.. Noway
dat weet je niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En terecht!![]()
Mensen van 23 gaan namelijk nooit dood![]()
dat is wel het idee dat je hoort te hebben als je 23 bent... pas als je de 30 passeert moet je daaraan gaan denken..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En terecht!![]()
zeg, ik moet deze week nog een cv maken.. ik heb nog wel genoeg te doen jaquote:
Zeg, je had mijn nachtrust al verpest vandaag, zou je niet wat bewaren voor morgen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
pas als je de 30 passeert moet je daaraan gaan denken..
nee, morgen ben ik druk bezig mijn cv te maken.. de rest van mijn 27ste levensjaar ben ik druk bezig met werken..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, je had mijn nachtrust al verpest vandaag, zou je niet wat bewaren voor morgen?
Grappig, ik zou nooit ouder worden dan 19.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En terecht!![]()
nee.. in uniformquote:
en zou je je prikken aan een spinnewiel?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Grappig, ik zou nooit ouder worden dan 19.
Is me toch gelukt
Omdat er niet echt veel spannends in staan en degene die het moeten weten, weten waar de boel te vinden is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:37 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ehm.. dat is al even geleden, waarom nog niet officieel gemaakt dan?
Werkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, morgen ben ik druk bezig mijn cv te maken.. de rest van mijn 27ste levensjaar ben ik druk bezig met werken..
Dus je wil geen testament omdatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat weet je niet.
Een fikse aanrijding...
idd... maar bier koopt zichzelf nietquote:
Een huis ook niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
idd... maar bier koopt zichzelf niet
Je kent het begrip PI echt niet he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat weet je niet.
Een fikse aanrijding...
daar heb ik nog geen ervaring mee... bier integendeel....quote:
psychisch iets.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
en zou je je prikken aan een spinnewiel?
hoezo dan?
[/spelling nazi]quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kent het begrip PI echt niet he?![]()
En je haaldt je eigen argument onder uit
hadden wij trouwens al kusjekroel gedaan vandaag?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar heb ik nog geen ervaring mee... bier integendeel....
Geen testament, maar heb al wel wat zaken laten vastleggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:22 schreef nixxx het volgende:
ow dat is ook handig dan. Misschien is het eigenlijk nog geen slecht idee om het in ieder geval op papier te zetten en aan bepaalde mensen te vertellen ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat er niet echt veel spannends in staan en degene die het moeten weten, weten waar de boel te vinden is.
geen idee.. en geen zin om al mijn posts van vandaag door te lezenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:48 schreef Christine het volgende:
[..]
hadden wij trouwens al kusjekroel gedaan vandaag?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
geen idee.. en geen zin om al mijn posts van vandaag door te lezen
*kusjekroel*
excuses in advance..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:47 schreef Christine het volgende:
psychisch iets.
ik was ervan overtuigd dat ik op mijn 19e zou sterven.
mijn 20ste verjaardag was ook heeeeeel raar... ik snapte er niks van.
Een huis kopen vind ik een te groot risico (ligt ook aan m'n salaris).quote:
Dus we mogen om je mantel dobbelen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:50 schreef Litpho het volgende:
Eigenlijk maakt het me op het moment ook geen moer uit hoe de buit na mijn dood wordt verdeeld.
Het gaat niet alleen om je bezittingen, maar ook schulden hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:50 schreef Litpho het volgende:
Eigenlijk maakt het me op het moment ook geen moer uit hoe de buit na mijn dood wordt verdeeld.
daar heb je dan ook weer een punt.. wie zou ik alles nalatenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:50 schreef Litpho het volgende:
Daar gaat Christine om dobbelen lees ik netquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om je bezittingen, maar ook schulden he
Eerlijk verdelen dan. Neem ik al zijn bezittingen, neem jij al zijn schulden. Deal?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om je bezittingen, maar ook schulden he
Dus heb je hierbij een soort van testamentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar gaat Christine om dobbelen lees ik net.
Ach, huren is bijna net zo risicovol. Kan het salaristechnisch goed hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:50 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een huis kopen vind ik een te groot risico (ligt ook aan m'n salaris).
Ik verwacht de 40 ook niet te halen, maar zul je net zien dat ik over 7 jaar nog steeds rondloop...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:47 schreef Christine het volgende:
psychisch iets.
ik was ervan overtuigd dat ik op mijn 19e zou sterven.
mijn 20ste verjaardag was ook heeeeeel raar... ik snapte er niks van.
Met mijn mazzel valt mijn overlijden tijdens een serverupgrade en kan de executeur-testamentair dus niet op Fokquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus heb je hierbij een soort van testament
Fok gaat waarschijnlijk eerder down dan jij down gaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met mijn mazzel valt mijn overlijden tijdens een serverupgrade en kan de executeur-testamentair dus niet op Fok.
Met huursubsidie kun je nog eea. afvangen. Voor kopers bestaan inmiddels ook dat soort regelingen, maar toch...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef QyRoZ het volgende:
Ach, huren is bijna net zo risicovol. Kan het salaristechnisch goed hebben.
Goh, en ik had net al mijn hoop gesteld op Sjowhan's aanrijdingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok gaat waarschijnlijk eerder down dan jij down gaat
Ben je ergens mee bezig dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
Ben je down met ons, dan zijn wij down met jou!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Ach, wat moet je ook met een huis in je eentje, toch?
Moet je wel een huurhuis kunnen krijgen, hier in Utrecht zijn de wachttijden een jaartje of 7/8. En zo lang wil ik niet onder een brug wonen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Met huursubsidie kun je nog eea. afvangen. Voor kopers bestaan inmiddels ook dat soort regelingen, maar toch...
Van mijn salaris zou ik net 1 ton voor een hypotheek kunnen krijgen. Zelfs in Groningen krijg je daar bijna geen fatsoenlijk huis meer voor.
dat klinkt heel ali-b-erig ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben je down met ons, dan zijn wij down met jou!
Op zich zou dat het prima doen als Fok!motto, eng genoegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben je down met ons, dan zijn wij down met jou!
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:59 schreef QyRoZ het volgende:
Moet je wel een huurhuis kunnen krijgen, hier in Utrecht zijn de wachttijden een jaartje of 7/8. En zo lang wil ik niet onder een brug wonen.![]()
Dat red ie prima, en anders laat hij toch beslag leggen op de serversquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met mijn mazzel valt mijn overlijden tijdens een serverupgrade en kan de executeur-testamentair dus niet op Fok.
dat gedoe in limburg? ik had dat al eerder voor elkaar gekregen.. ik wil geen bos, alles kaal.. misschien een hegje ergens...quote:
Ze hebben me per ongeluk Dev Rechten gegeven!quote:
Dat valt te regelenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat gedoe in limburg? ik had dat al eerder voor elkaar gekregen.. ik wil geen bos, alles kaal.. misschien een hegje ergens...
muren... dat ken ik..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:03 schreef Christine het volgende:
[..]
grote mond, klein hartje.
of een hoge muur erom, net wat je wil.
CTRL-A [DEL] CTRL-S?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
Ze hebben me per ongeluk Dev Rechten gegeven!
En laat het toeval nou net zijn dat ik daar helemaal niks van af weet![]()
je kunt op twee manieren hurenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:06 schreef petitlapin het volgende:
wil iemand dat eens uitleggen hoe dat werkt in nederland
met die "wachtlijsten" ? kan ik daar gewoon niet huren/kopen wat ik wilhoe gaat dat daar in zijn werk ? ik begrijp er niets van ? en kan dat dan jaren duren ???
Je kan wel huren of kopen wat je wil, maar daar betaal je dan ook voor. Er is ook zoiets als "sociale woningbouw", oftewel, betaalbare huurwoningen. Daar is in de grote steden echter een tekort aan, dus moet je je inschrijven en kom je op de wachtlijst. En het kan soms jaren duren voor je aan de beurt bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:06 schreef petitlapin het volgende:
met die "wachtlijsten" ? kan ik daar gewoon niet huren/kopen wat ik wilhoe gaat dat daar in zijn werk ? ik begrijp er niets van ? en kan dat dan jaren duren ???
Kopen mag je wat je wil (en kan betalen). Als je wil huren via de 'gemeente' kom je op een lijst. Degene die het langst ingeschreven staat krijgt het eerst een huis. Alleen zijn er minder huizen dan ingeschreven personen en gaat het dus vrij langzaam voordat je een huis hebt (er zijn nog 2.500 wachtende voor u enzo).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:06 schreef petitlapin het volgende:
nu nog een "white picket fence" en je bent compleet...quote:
Mensen die al in de betreffende gemeente wonen en de echt schrijnende gevallen krijgen voorrang (of je moet al connecties hebben). Woon je buiten de betreffende gemeente, dan is het achter aansluiten en hopen dat je ooit aan de beurt komt. De meeste gemeenten en woningcoorperaties werken met een puntensysteem. Des te langer je staat ingeschreven des te meer punten en des te meer punten, des te meer kans op een huis (het is dus alsnog geen garantie).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:06 schreef petitlapin het volgende:
Ja. Onzinactie van groenfascisten.quote:
mogen spikes ook? die heb ik nog wel liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
nu nog een "white picket fence" en je bent compleet...
Als ze betaalbaar waren, was ik het met je eens.quote:
Ga in rotterdam wonen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat gedoe in limburg? ik had dat al eerder voor elkaar gekregen.. ik wil geen bos, alles kaal.. misschien een hegje ergens...
ik had het door de luchtmacht laten doen.. konden ze ook niet klagen dat ze het zo koud hadden..quote:
en jij woont ook nog es in het goedkoopste deel van NLquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:14 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als ze betaalbaar waren, was ik het met je eens.
je mist iets...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga in rotterdam wonen!
Zo te horen helemaal een stad voor jou
Dat varieert heel erg, maar reken in veel gevallen rustig op een 200 euro of meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef petitlapin het volgende:
en wat is dan zo de prijs van een huurwoning als je het doet met zo'n vereniging of particulier? wat is het verschil in prijs?
veel of veelsteveelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef petitlapin het volgende:
en wat is dan zo de prijs van een huurwoning als je het doet met zo'n vereniging of particulier? wat is het verschil in prijs?
bij particuliere verhuur betaal je ongeveer het dubbele van sociale woningbouw.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef petitlapin het volgende:
Het ligt eraan wat je eisen zijn denk ik ook.. en betaalbaar, tja.. ik vind huurhuizen ook duurquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:14 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als ze betaalbaar waren, was ik het met je eens.
Als je ergens in the middle of nowhere gaat wonen, waar je voor de dichtstbijzijnde supermarkt een halve wereldreis moet maken... ja, dan kun je goedkoop een huis kopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef Christine het volgende:
en jij woont ook nog es in het goedkoopste deel van NL
Helaas wel, denk ook dat 't in de toekomst nog erger gaat wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
veel of veelsteveel
we hebben hier een behoorlijk fucked up woningmarkt
Huurhuizen zijn ook duur. Ik woon zelf in een flatje uit begin jaren 60 met in totaal een kleine 60m2 woonoppervlak en ik betaal bijna 450 euro per maand aan huur (incl. verwarming)..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:18 schreef _Kimmie_ het volgende:
Het ligt eraan wat je eisen zijn denk ik ook.. en betaalbaar, tja.. ik vind huurhuizen ook duur
Welnee. Het gaat over 'werken'quote:
en verjaardagenquote:
De zeepbel gaat nog wel barsten. Zoals het nu gaat is het domweg niet vol te houden. In Duitsland koop je voor 150k een mooi, groot vrijstaand huis terwijl je er in Nederland net een flatje voor kunt krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
Helaas wel, denk ook dat 't in de toekomst nog erger gaat worden
Ik betaal iets meer wel aan hypotheek, maar woon dan en in een duur deel van nederland en niet in een flat. Maar ik ben blij met mijn mini huisjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Huurhuizen zijn ook duur. Ik woon zelf in een flatje uit begin jaren 60 met in totaal een kleine 60m2 woonoppervlak en ik betaal bijna 450 euro per maand aan huur (incl. verwarming)..
maar daar heb je een mooi blauw kleurtje voor terug gekregenquote:
Gelukkig hebben die iets meer ruimte om te bouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:22 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De zeepbel gaat nog wel barsten. Zoals het nu gaat is het domweg niet vol te houden. In Duitsland koop je voor 150k een mooi, groot vrijstaand huis terwijl je er in Nederland net een flatje voor kunt krijgen.
Doodverwensingenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga in rotterdam wonen!
Zo te horen helemaal een stad voor jou
dat ook, en verhouding zuid/noord-holland is ook al behoorlijk (en dan nog niet naar de andere provincies gekekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:22 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De zeepbel gaat nog wel barsten. Zoals het nu gaat is het domweg niet vol te houden. In Duitsland koop je voor 150k een mooi, groot vrijstaand huis terwijl je er in Nederland net een flatje voor kunt krijgen.
Zoiets heet 'bestemmingsplan'. Ofwel, zorg dat er structureel te weinig woningen worden gebouwd om zo schaarste én een veel te hoge prijs te garanderen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:24 schreef Godlike02 het volgende:
Gelukkig hebben die iets meer ruimte om te bouwen
Ook in de grote steden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:22 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De prijzen in Nederland mogen gerust met minimaal 30% zakken. Dat geeft starters in ieder geval ook weer goede kansen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
dat ook, en verhouding zuid/noord-holland is ook al behoorlijk (en dan nog niet naar de andere provincies gekeken)
neue avatar?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:28 schreef melismay het volgende:
Gutenabend
Zo iets heet ruimte te kort.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:26 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zoiets heet 'bestemmingsplan'. Ofwel, zorg dat er structureel te weinig woningen worden gebouwd om zo schaarste én een veel te hoge prijs te garanderen.
En de starters dan die net hebben gekochtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De prijzen in Nederland mogen gerust met minimaal 30% zakken. Dat geeft starters in ieder geval ook weer goede kansen.
Nu is 't vaak alleen een hypotheek (voor koop) of lang wachten (huur) de uitkomst voor starters, en dat is niet bevorderend..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:28 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De prijzen in Nederland mogen gerust met minimaal 30% zakken. Dat geeft starters in ieder geval ook weer goede kansen.
quote:
In de grote steden zal het denk ik nog wel wat langer gaan duren voordat daar iets gaat veranderen. Kleinere randgemeenten zijn hoogstwaarschijnlijk als eerste aan de beurt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef QyRoZ het volgende:
Ook in de grote steden?
de politici beginnen iig al het volk voor te bereiden op de afschaf van de hypotheekrenteaftrek.. das een stap in de goede richting voor lagere huizenprijzen etcquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
In de grote steden zal het denk ik nog wel wat langer gaan duren voordat daar iets gaat veranderen. Kleinere randgemeenten zijn hoogstwaarschijnlijk als eerste aan de beurt.
Dan heb je nog geluk als je dat treft in A'dam. Heb ook regelmatig gezien dat je voor 100K een hele mooie garage hebt voor je auto...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
Zo iets heet ruimte te kort.
Zo heb ik in de "middle of nowhere" in friesland een vrijstaand huis voor 100/150 k.
En in amsterdam een bovenwoning van 60m2
Het is en blijft gokken. De prijzen zullen niet in 1 klap mogen dalen, maar wel geleidelijk door het uit te smeren over een periode van zeg 15-20 jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
En de starters dan die net hebben gekocht![]()
Spriraal wat je niet kan tegen houden.
Die blijven de aankomende dertig jaar wonen waar ze dan wonen, omdat ze dankzij de gedaalde waarde van hun onderpand plotseling hun schuld niet meer kunnen afkopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En de starters dan die net hebben gekocht![]()
Risico van het vak... net als met aandelen kun je ineens alles kwijt zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:35 schreef Litpho het volgende:
Die blijven de aankomende dertig jaar wonen waar ze dan wonen, omdat ze dankzij de gedaalde waarde van hun onderpand plotseling hun schuld niet meer kunnen afkopen.
ik heb geen autoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk als je dat treft in A'dam. Heb ook regelmatig gezien dat je voor 100K een hele mooie garage hebt voor je auto...
In theorie vergelijkbaar, maar in de praktijk gaat de publieke opinie hier heel anders over denken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Risico van het vak... net als met aandelen kun je ineens alles kwijt zijn.
Dat is bull.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Risico van het vak... net als met aandelen kun je ineens alles kwijt zijn.
(en kun je op Fok weer fijn een R&P topic openen over je problemen...)
Mwah, In Belgie wonen ze ook met z'n 10 miljoenen, toch kan het daar wel goedkoop. En ook in Duitsland, de deelstaat Noordrijn-westfalen is kleiner als Nederland, maar er wonen 23 miljoen mensen (ruhrgebied), toch zijn ook daar de huizen veel goedkoper. Volgens mij moeten de problemen weldegelijk in het Nederlandse beleid gezocht worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo iets heet ruimte te kort.
Zo heb ik in de "middle of nowhere" in friesland een vrijstaand huis voor 100/150 k.
En in amsterdam een bovenwoning van 60m2
Je kiest er toch zelf voor om die lening af te sluiten? Nadenken over eventuele risico's is er tegenwoordig dus niet meer bij.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
Dat is bull.
Dan is een hypotheek waardeloos.
Als de prijzen 30% zakken is het geen vastgoed meer,
Paar kartonnen dozen, een dikke deken, een zakfles sterke drank (moet ik er toch nog aan gelovenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:39 schreef Christine het volgende:
je kan er wel je inboedel in kwijt, zodat je veilig onder een brug kunt wonen
Vergeet het winkelwagentje niet (of 50 cent natuurlijk),quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Paar kartonnen dozen, een dikke deken, een zakfles sterke drank (moet ik er toch nog aan geloven)...
Nou ja, je ontwricht de economie wel aardig als je vrij veel van dat soort gevallen tegelijk krijgt. Aan de andere kant, Zweden is er ook niet direct slechter van geworden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je kiest er toch zelf voor om die lening af te sluiten? Nadenken over eventuele risico's is er tegenwoordig dus niet meer bij.
daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je kiest er toch zelf voor om die lening af te sluiten? Nadenken over eventuele risico's is er tegenwoordig dus niet meer bij.
De afschaffing van de rent gaat echt wel komen. Dat is niet meer dan vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, je ontwricht de economie wel aardig als je vrij veel van dat soort gevallen tegelijk krijgt. Aan de andere kant, Zweden is er ook niet direct slechter van geworden.
Hahaha, ik moet elke keer zo lachen om jouw reactiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
over die avatar!!!! das dr ouwe en die is prima!
Doe dan maar het winkelwagentje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:46 schreef Frezer het volgende:
Vergeet het winkelwagentje niet (of 50 cent natuurlijk),.
Het is en blijft de overbekende zure appel. Veel zaken worden tot het uiterste uitgeknepen en een eventuele oplossing is er niet of komt veel te laat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:47 schreef Litpho het volgende:
Nou ja, je ontwricht de economie wel aardig als je vrij veel van dat soort gevallen tegelijk krijgt. Aan de andere kant, Zweden is er ook niet direct slechter van geworden.
Ik denk dat je ook dat moet afbouwen. Anders gaan in eerste instantie de prijzen niet omlaag, maar is de hypotheek die je kan krijgen plotseling wel een heel stuk lager. Dat gaat doorstroming niet bevorderen en voordat de huizenmarkt daarop gereageerd heeft ben je best een stuk verder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
En het niet meer aftrekbaar is voor nieuw af te sluiten leningen.
Ze hebben het in Zweden wel ineens gedaan. Prijzen zijn zeer zwaar gedaald. Maar ondertussen weer redelijk op het niveau waarop ze begonnen (en dat binnen 10 jaar geloof ik). Dus het valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De afschaffing van de rent gaat echt wel komen. Dat is niet meer dan vanzelfsprekend.
Maar dat zal niet tot gevolg hebben dat de prijzen gaan zakken met 30%.
Ik denk dat er een tussen oplossing komt dat het zo nog 15 tot 30 jaar door gaat en in eerste instantie bijvoorbeeld aftrekbaar tot 300/500k? Ergens in die richting. Elk dubbeltje er boven heb je pech.
Elk dubbeltje er onder kan je voorlopig nog aftrekken.
En het niet meer aftrekbaar is voor nieuw af te sluiten leningen.
Ook niet geheel in eens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben het in Zweden wel ineens gedaan. Prijzen zijn zeer zwaar gedaald. Maar ondertussen weer redelijk op het niveau waarop ze begonnen (en dat binnen 10 jaar geloof ik). Dus het valt allemaal wel mee.
Doorstroming hoef je dan niet bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook dat moet afbouwen. Anders gaan in eerste instantie de prijzen niet omlaag, maar is de hypotheek die je kan krijgen plotseling wel een heel stuk lager. Dat gaat doorstroming niet bevorderen en voordat de huizenmarkt daarop gereageerd heeft ben je best een stuk verder.
En zo weinig mensen voldoen plotseling aan de eisen voor een hypotheek (de mensen die dat deden kochten grotendeels al omdat huren als je niet hoeft zelden financieel het handigst is). Dan krijg je dus leegstand tot de huizenprijzen dalen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doorstroming hoef je dan niet bang voor te zijn.
Zoveel hypotheek verstrekkers gaan hun geld terug vragen dat er een hoop mensen hun huis uit moeten![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:10 schreef MSXUser het volgende:
Volgens mij lezen de spammers mee met m'n posts, want ik krijg net een bericht met als aanhef: 'Dear Homeowner,'
Waren leukere discussies op het forumquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
/topickiller
Die ik niet interessant vindquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waren leukere discussies op het forum
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:47 schreef Mokster het volgende:
Ja! Hallo!!
* wakker schrikt....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:47 schreef Mokster het volgende:
Ja! Hallo!!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:47 schreef Mokster het volgende:
Ja! Hallo!!
heb de balans opgemaakt en ben tot het resultaat gekomen dat ik winst gemaakt heb met het opmaken van mijn bed en verlies gemaakt heb met het ontvangen van een bacteriële infectie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:52 schreef Mokster het volgende:
Wat een gezelligheid weer!!!
Hoest hier? Moet ik nog worden bijgepraat?
(liever niet iets wat met balansen en winst-en verliesrekeningen te maken heeft, want dan ga ik schelden!)
(en wat een ontzettend lief welkom!!)
Ik heb nog administratie van mn bedrijfje hier ... Ik durf het bijna niet te vragenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:52 schreef Mokster het volgende:
(liever niet iets wat met balansen en winst-en verliesrekeningen te maken heeft, want dan ga ik schelden!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |